Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää oli tuokin veisu 4/5
Sit olis vuonojen maasta tarjolla mahtisolisti Jorn Landen laulu ja soitinyhtye

Not my cup of tea, mutta hyvinhän äijät vetää ja varmaan genressään kovatekijä. Näiltä pohjilta :3:

Ja sitten retro meininkiä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Stam1na on ihan jees kamaa. :3: ja puolikas kärkeen. Ei oo ihan levyn parhaimmistoa omasta mielestä.

Saundin suhteen 5 tähteä, mutta en anna kuin :4: koska noissa välihuutamisissa ääni ei jotenkin miellyttänyt omaa korvaa.

Seuraavaksi Prisma - Inner Circulation. Bändi ainakin itselle on uusi tuttavuus ja erittäin kovat Tool vaikutteet kuuluu kyllä musasta, mikä on kyllä toisaalta musta vaan hyvä asia.

No ei tuo nyt kyllä mitään paskaa ollut. Itseasissa kolisi ihan hyvin taustamusiikkina, kun käsittelin valokuvia.
:3:, ainakin.
Sitten suoraa runttausta, olkaa hyvä;

Niin, ja se, miten osuin tähän bändiin? Tämä cover:
http://www.youtube.com/watch?v=JyhP7xGV8rI

Kun ollaan ruumiinkulttuuriin pohjautuvalla nettisivustolla, niin kohtalaisen kovassa kunnossa on kaveri ja vihkiytynyt aika raskaalle musiikille.

No ei tuo nyt kyllä mitään paskaa ollut. Itseasissa kolisi ihan hyvin taustamusiikkina, kun käsittelin valokuvia.
:3:, ainakin.
Sitten suoraa runttausta, olkaa hyvä;

Niin, ja se, miten osuin tähän bändiin? Tämä cover:
http://www.youtube.com/watch?v=JyhP7xGV8rI

Kun ollaan ruumiinkulttuuriin pohjautuvalla nettisivustolla, niin kohtalaisen kovassa kunnossa on kaveri ja vihkiytynyt aika raskaalle musiikille.

Panzerchrist toimii :4:
Sit olis löylyä kiukaalle:rock: -->

Battlecross on minulle tuntematon bändi. Biisi kuulosti ajoittain hyvälle, mutta sitten nämä kohdat joissa laulettiin oli vähän sellaisia :down: ja ne kohdat joissa vaan soitettiin oli :thumbs:
Sanoisin että :3:

Sitten laitetaan laulamaan eilinen päivänsankari Roger Daltrey. Eipä uskois että tuli 68 vuotta mittariin.

ja jos se biisi kuulostaa tutulta niin
se on ruåtsalaishiphopbändi Infinite Mass, jonka biisiin Bullet on lainailtu aika paljon sampleja

Kolahtaahan tämä (luonnollisestikin, kun The Whokin kolahtaa). Svengaava meininki, laulajalla raflaava ääni ja hyvät kitarasoolot. Vanhaa kunnon rockia. :4:

Body combatin uuden ohjelman nelosbiisi kolahti niin pahasti, et oon veivannut sitä koko päivän. Melodia ja rytmi uppoaa, mutta vielä enemmän uppoaa sanat ja video.

Tässä viel sanat: http://www.azlyrics.com/lyrics/disturbed/anotherwaytodie.html

Kolahtaahan tämä (luonnollisestikin, kun The Whokin kolahtaa). Svengaava meininki, laulajalla raflaava ääni ja hyvät kitarasoolot. Vanhaa kunnon rockia. :4:

Body combatin uuden ohjelman nelosbiisi kolahti niin pahasti, et oon veivannut sitä koko päivän. Melodia ja rytmi uppoaa, mutta vielä enemmän uppoaa sanat ja video.

Tässä viel sanat: http://www.azlyrics.com/lyrics/disturbed/anotherwaytodie.html

Tykkään kouluarvostelusta enemmän, joten Disturped : 8-
Hyvä biisi, joka lähtee mukavasti lentoon ja sitten lässähtää hiukan...

Sitten pehmeämpää. Upean auringonpaisteen kunniaksi: Funkahtavaa, tummaa suklaata...:kuola:.....ME LIKE MENY MUCH...:D

Tykkään kouluarvostelusta enemmän, joten Disturped : 8-
Hyvä biisi, joka lähtee mukavasti lentoon ja sitten lässähtää hiukan...

Sitten pehmeämpää. Upean auringonpaisteen kunniaksi: Funkahtavaa, tummaa suklaata...:kuola:.....ME LIKE MENY MUCH...:D

Morcheeballe :4:
Sit vanhaa omaa suosikkiani ja uutta matskua-->

Meni meikäläisestä näkökulmasta ihan "vähän" ohi tuo poppis. Ei, kammoitus. :1:. Hirmuista. Kuitttaan viimeisen päälle vanhan liiton metelillä. Kun olin pieni, sillon tämä oli kova juttu. Ja nyt kun olen edelleen pieni, mutta vähän vanhempi, tämä on vielä kovempi juttu:

Meni meikäläisestä näkökulmasta ihan "vähän" ohi tuo poppis. Ei, kammoitus. :1:. Hirmuista. Kuitttaan viimeisen päälle vanhan liiton metelillä. Kun olin pieni, sillon tämä oli kova juttu. Ja nyt kun olen edelleen pieni, mutta vähän vanhempi, tämä on vielä kovempi juttu:

SPultura on aina kova! :5: tätä tuli kuunneltua paljon sillon "nuorempana" :P

laitetaas sitten tällasta, vähän simppelimpää osastoa:

laitetaas sitten tällasta, vähän simppelimpää osastoa:

Ei oikein ollu mun juttu. Nätilla naislaululla ois ehkä ollu parempi. Ilmeistä kyllä plussaa. :2:

Ja sit taas yllättäen ja pitkästä aikaa Heavy-osastoa....

Ja sit taas yllättäen ja pitkästä aikaa Heavy-osastoa....

:3: Puolikas tähti jägermeisteristä. Ihan ok perus settiä mut ei suurempia fiilinkejä itelle.

Itelle uusi tuttavuus, joka kolahti.

Räppi ei ole kyllä mun makuun harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta. Plussaa siitä ettei ollu mitään perus blingblingbitchmatafaka meininkiä. Täräytetään :2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom