Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
^ ratm - yksi ikuisista suosikeistani. hienoa taidetta, jossa on munaa ja sanomaa! :5:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan kivaa rimputusta ja kovaa yritystä kopioida Soundgardenia/Audioslavea/Chris Cornellia.

Tässä kuitenkaan ihan onnistumatta. Niin piisinkin, kun suorittajan osalta. :2:

Sit tollanen aitous:

Ihan kauheeta mörköhevii:arvi:. Ei oikein iskeny toi huuto muhun.. :2:
Tässä sit seuraavaks tämmöstä gängstaräppii..

Toisesta korvasta sisään ja suoraan toisesta ulos. Ei oikeen herätä mitään tuntemuksia. :2:
Ei oo Alice Cooper koskaan oikein iskeny, mut kyllähän ton kuunteli. :3:

Harmittaa kun tuli kesällä missattuu tää provinssissa.

^Tuo oli kyllä yks helvetinmoinen sekasotku koko biisi, mut osat pätkistä kuulosti ihan siisteiltä 1/5.

Eli Devin Townsendia!! (Strapping young ladin laulaja)

Kyseinen artisti on minulle täysin uusi tuttavuus, mutta tuon kappaleen perusteella myös muuhun tuotantoon voisi tutustua. Kyllä iski! :4:

Seuraavaksi legendaarinen biisi Misfitsiltä. :rock:

Hauskan kieroutuneen kuuloista rokkia. Jostain syystä miulla pätkäisi toistuvasti suurin piirtein puolessa välissä? :3:.

Tietyssä mielentilassa tuo vois olla varsin kuunneltavaa. Esmes juoksumusana.

Mä oon vasta viime aikoina hiffannut, kui mieletön ääni tällä on. :)

Tietyssä mielentilassa tuo vois olla varsin kuunneltavaa. Esmes juoksumusana.

Mä oon vasta viime aikoina hiffannut, kui mieletön ääni tällä on. :)

Juu..kyllä tuo jostaki syystä itelle kolahtaa :4:

Sit pitkästä aikaa tummalta hyvä-ääniseltä nais-solistilta,jotakin muutakin,kun R'n'B voivottelua

^Hmm. Tän tyyppinen musa ei muhun ihan kolahda. Näistä puuttuu se jokin, mistä mä musiikissa diggaan. Voisin kyllä kuvitella kuuntelevani tätä joissakin tilanteissa, esmes bilemusana.

Seuraavaks suomalaista äijaherkistelyä. Näiltä on tulossa uus levy parin viikon kuluttua ulos. Menee ostoslistalle.

^Hmm. Tän tyyppinen musa ei muhun ihan kolahda. Näistä puuttuu se jokin, mistä mä musiikissa diggaan. Voisin kyllä kuvitella kuuntelevani tätä joissakin tilanteissa, esmes bilemusana.

Seuraavaks suomalaista äijaherkistelyä. Näiltä on tulossa uus levy parin viikon kuluttua ulos. Menee ostoslistalle.

Paljonkin tullut kuunneltua maj karmaa/ mr. ylppöä ja ihmisiä viimeaikoina. :4:

Virtuaalinen olut sille, joka tietää (ilman googlea) millä instrumentilla intro soitetaan.

Intro soitetaan kitaralla? Ihan kohtalainen biisi, ei mielestäni tallican parhaimmistoa:3:

Basso se siinä soi, tosin on vedetty pedaalin läpi, biisille joka sattuu olemaan legendaarinen :4:

Ja nokitan

Vitun hyvä! :4: 1/2

Ja näin:

Ei pahemmin tule tuon tyyppistä musiikkia kuunneltua. Omaan makuuni ehkä hiukan liian kevyttä, minuun iskee enimmäkseen agressiivisempi sekä menevämpi musiikki. Toisaalta, kyllähän tämä kappale voisi esimerkiksi kesäiltana illanviettomusiikkina mennä! Annetaan :2: 1/2

Tässä, olkaapa hyvä. Kappale on melko pitkä, ja ellei koko kappaletta jaksa kuunnella, suosittelen ainakin kuuntelemaan kohdan 4:01-5:07. Toki on suotavaa kuunnella koko kappale, helpottaa arvostelua!

e. Jee, nyt minäkin tajusin, miten tuon "videoruudun" saa näkyville! :D

astral projection...

ei jatkoon.

laitetaan sitte tyrkylle tällanen uus tuttavuus. kaveri ainakin osaa laulaa! biisi on melko pitkä mutta kuunnelkaa ny perkele tää mestariteos kokonaan. kolmen minuutin jälkeen varsinkin niin paljon kylymiä väreitä ettei tosikaan. pelkkää kultaa IMHO.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom