Levypainosarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusks
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistähän saisi kunnollisen n.140kg levypainosarjan johon kuuluu tanko n.200€ pintaan? Vai pitääkö investoida enemmän.

Anttilassa jotain jonka hinta on 285 e.
Eli tuota 200-300 euroa ne varmaan maksaa? painot on kyllä turhan kalliita.

Googlella löytyi aika kätevästi ainaki kaksi mahdollista paikkaa.

Et saa kunnollista tankoa tuohon hintaan. Toimivan kyllä. Olen mainostanut monessa muussa ketjussa veljekset keskisen tankosarjaa kun näytti ainakin kilohinnaltaan kohtuulliselta. Taisi olla 140e tarjouksessa tuo 140kg setti ja ilman tarjousta 160-170e välillä. Osuisi siis sinun hintahaarukkaan.

Itse ostaisin kuitenkin painot käytettyinä ja tangon voimaharjoittelu.net:stä. Esim. Compact Power Bar on hinta-laatusuhteeltaan pirun hyvä.

Et saa kunnollista tankoa tuohon hintaan. Toimivan kyllä. Olen mainostanut monessa muussa ketjussa veljekset keskisen tankosarjaa kun näytti ainakin kilohinnaltaan kohtuulliselta. Taisi olla 140e tarjouksessa tuo 140kg setti ja ilman tarjousta 160-170e välillä. Osuisi siis sinun hintahaarukkaan.

Itse ostaisin kuitenkin painot käytettyinä ja tangon voimaharjoittelu.net:stä. Esim. Compact Power Bar on hinta-laatusuhteeltaan pirun hyvä.

Voimaharjoittelussa oli joskus myös jotain II-laadun kiekkoja ~euro/kilo. Tilasin niitä silloin ja ei niissä mitään virheitä huomaa. Mitä virheitä niissä valetuissa kiekoissa nyt oikein voisi ollakaan.

Saako Keskiseltä irtopainojakin? Täytynee mennä metsästämään, kun ei tuo 140 kovin pitkälle riitä...
Viime lauantaina kävin katsomassa noita vehkeitä. Levytankosarjan hinta oli pompsahtanut 199e hintaan ja lisäpainolevyjä oli vain 5kg limppuina hintaan 5.95e kappale. Silloin paikalla olleen myyjän mukaan eivät myy erikseen levyjä. Nuo silloin tarjolla olleet olivat ilmeisesti vain ilman pakkausta ja siksi myynnissä.

ei siittä kauan ole kun tsekkasin että ne maksaa euron kilo .

Kesportissa oli tarjouksessa jotain 229e tai sinnepäin toi 140kg:n setti..

Back
Ylös Bottom