Levyhyllysi häpeäpilkut

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meitiltä löytyy molemmat Pikku G:t et jou jou. Noh puolustelen sillä et lahjaksi olen ne saanut. Toinen mikä shokeeraa on, että minulla on kolme levyllistä pieniä sinisiä tonttuja aka smurffeja.

Pahimmat hudit levyhyllystä on ehdottomasti Sisqon "Unleash the Dragon" sekä Kid Rockin "The History of Rock". :urjo:
Ei voi kun ihmetellä mitä lie kaalissa liikkunu hankintahetkellä näin jälkeenpäin.. Edes Poptori-helmet Aki ja Turo sekä Bat & Ryyd ei hävetä läheskään yhtä paljon :jahas:

cd-puolella ei häpeäpilkkuja löydy(eikö?),mut c-kassupuolelta löytyy nää täälläkin jo mainitut alexiat ja mr.presidentit...no c-kassuna on sentään leevi&levingsiä ja deep purplea ja rainbowta(faijan vanhoja) vähän paikkaamassa sitä häpeällistä kasaa jota kutsun c-kasettikokoelmakseni...

Pahimpina tahroina löytyy pari kappaletta jotain 90-luvun alkupuolen dance-
kokoelmaa joissa mm. Capellaa, mr. Presidenttiä, Eroticciä ym totaalista :kakka: .
En tajua miksen voi hävittää niitä, aina kun ne sattuu levyhyllystä käteen sitä vaan ihmettelee kuinka vitun :david: sitä on joskus voinut ollakkaan.....

New Kids on the block lp. ostettu vuonna yksi ja kaksi, ikää tuolloin varmaan 7.

Joku Milla Alftanin tai Sashin tuotos... what was I thinking...

Elchubagabra sanoi:
Onko kellään Nykäsen Samurai-cd:tä? Voisin ostaa pois, jos pidät häpeäpilkkuna.

Löytyy, mutta itse lasken tämän yhdeksi kruununjalokivistäni. :)

Entisen subbarin testaukseen hankittu Bass Boom kokoelma. Muuten levyhyllystä löytyy kaikenlaista paskaa, mutta niistä voi olla vain ylpeä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fintelligensin Kokemusten summa ja Eminemin The Eminem Show

Tässä nyt aluksi pari.. kohtalaisen häpeällistä.

The Crash - Wildlife
Darude - joku

Mutta sitten yksi on ylitse (tai oikeastaan alitse) muiden. Nimittäin Back street boyssien jokin levy :hyper: ,jonka nimeä en muista siitä syystä että se on ollut jossain kaapin perällä jo vuosia. Asiaa kyllä lieventää se että se on saatu "lahjaksi" kun liityin johonkin musiikkikerhoon (itse kuitenkin valitsin :wall: )

village people ja 2pac black ja deathmetal levyjen seassa on aika outo näky.

village peoplen levyn sain broidilta synttärilahjaks vitsinä, onhan se hienoa tykittää autossa village peoplea kesällä kun muut kuuntelee uusimpia nigga räpäytys hittejä tai teinipoppia.

prince. village people. barry white ja jari sillanpää menee aina hyvästä vitsistä joka jaksaa aina naurattaa

Itse olin 90-luvun alussa F-musakerhossa. Arvaatte varmaan minkälaista ****aa sieltä lähetettiin. Synkkiä dance/"trance" muistoja on liikaa levyhyllyssä, pahimpina mainittakoon Ice mc, Hittibuumi 4-6, Trancetrain, yms... 90-luvun puolivälissä mikään divarikaan ei suostunu ottamaan noita enään vastaan ;)

Omistin jossain vaiheessa MC Nikke T:n, Eroticin sekä East 17:n kasetit. Auts.
Village People löytyy täältäkin(!), mutta sitä en häpeä.
Mulla on Blümchenin Herzfrequenz-levy jossakin, sitä en tosin itse ostanut vaan se jäi itävaltalaisilta kavereilta joskus.

Suositut

Back
Ylös Bottom