Levyhyllysi häpeäpilkut

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa varastosta ehkä 100-200 vanhaa europoppipaskaa löytyä.

Muun muassa n. 40 cd:tä hardcore-technoa, joista joskus tein yhden cd-r:n missä on kaikki "kuunneltavat" biisit :D

No Thunderdomet toki ei kuulu tuohon joukkoon.

Luojan kiitos suurin osa on varmuuskopioita.

edit: Eipäs haukuta scooteria, siltä on aina aikakauteen sopivat musat tulleet. Parhaat biisit onkin mixejä.

John R sanoi:
:anssi: Kaija rulettaa. :haart:

"Tinakenkäni on sulaaah laaaavaaaaaaaah!!!!" :rock:

Michael Bolton: The Best Of

Mikkonen & Kuustonen & Kaartamoinen hittilevy on aika paha mulla hyllyssä...

Lisäksi näitä teini-pissis-dance hits explode trance express levyjä täynnä sontaa on eksynyt joukkoon, sekä mm. "Juustopäät", "Lehtivihreät" ym. aika ihmeellistä.

Puolustaudun sillä että noita levyjä on kertynyt +400kpl, niistä kaikki ei VOI olla hyviä. :D

Orid sanoi:
Löytyykö Dr.Bombayn levyä tai muita luurankoja levykaapistasi?
Dr.Bombay löytyy, kuten myös Spice girlssien spice ja toy box vai mikälie onkaan.

ps. Kaija Koo on yks parhaista :rock:

/me popittaa Kaija Koo - Viisi Vuodenaikaa

Ei löydy häpeäpilkkuja cd-levyjen puolelta, mutta Vanilla Icen To the Extreme c-kasettilla kylläkin... :nolo:

Edit: Hei, ei tää niin huonoa olekaan... :lol2:

Ntlon beatin se levy missä rakastuin luuseriin.
Janne tulkin levy.....(hävitetty)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on joku Laurie Andersonin levy joka on täyttä tekotaiteellista potaskaa. Mirja Pyykön ohjelmissa oli aikoinaan tämän eukon biisejä tunnareina ja onhan ne sellaista äkkiseltään söpön kuuloista ambient-kamaa mutta kokonainen levy on jo liikaa. Hävettää ja rahat meni hukkaan. :curs:

Mulla on Titanicin soundtrack! Siis ei vittu, miks...!? Sentään aito piraattituote.

Kämpän entinen asukas jätti tänne jotain todella paskoja levyjä (esim. George Michael, Klamydia)... mutta niitä ei lasketa mun levyhyllyn osaksi. Eihän?

EDIT: Ai niin, ja sen kerran kun voitin arvonnassa, niin voitin Hobby Hallista Nylon Beatin englanninkielisen levyn... itkin onnesta.

Olihan sitä pakko tämän threadin innoittamana selata levykokoelma läpi ja pilkistihän sieltä jotain erikoista silmään Pet Shop Boys - VERY c-kasettina.

Aika paljon löytyy tuota 90-luvun dancemusaa ja siitä sakista on vaikea nostaa esiin yhtä, joka olisi ylitse muiden häpeäpilkkuna.

Dippi sanoi:
Johan toki löytyy häpeäpilkkuja.

Pahin niistä on kyllä Goo Goo Dolls "Dizzy Up the Girl". En ymmärrä missä mielenhäiriössä ostin tuon levyn.
:ekk: Mitämitä? Esim Slide on ihan helvetin hyvä ja tarttuva renkutus! Kaunis melodia ja sanat. Soittelin tuota muuten kitaralla tuossa viime sunnuntaina. :D

Could you whisper in my ear
The things you wanna feel
I'd give you anythin'
To feel it comin'

Do you wake up on your own
And wonder where you are?
You live with all your faults

I wanna wake up where you are
I won't say anything at all
So why don't you slide

Yeah, I'm gonna let it slide

Don't you love the life you killed?
The priest is on the phone
Your father hit the wall
Your ma disowned you

Don't supposed I'll ever know
What it means to be a man
It's somethin' I can't change
I'll live around it

I wanna wake up where you are
I won't say anything at all
So why don't you slide
Ooh, slide

And I'll do anythin' you ever dreamed to be complete
Little pieces of the nothin' that fall
Oh, May
Put your arms around me
What you feel is what you are
And what you are is beautiful
Oh, May
Do you wanna get married Or run away?

Pahimpia huteja ovat Mr. President - We see the same sun ja joku x-files - songs from paranormal, mutta ajan hengen mukaan nuo upposivat joskus (ai, meninkö massan mukana???) :D

Täältä löytyy Artistin (Prince) tripla-CD.

"No kun halvalla sai!"

Joku backstreet boysin sinkku, jonka muija osti mulle vittuillessaan hesestä. muijan omia dr. alban, eppu normaali ja apulanta, mutta häpeän niitä kyllä syvästi jos joku käy hyllylläni. Onhan pari jotain vitun metallicaakin, mutta muuta homomusiikkia on onneksi kovin vähän.

Mitäs vikaa Naikkareissa muka on? Kuuntelen tälläkin hetkellä, ja kumppanikin tykkää, vaikka niimmaanperusteellisen ankara hevimies onkin (olevinaan) :D

Kaikenkarvaista dance traxxia ja hit mixiä kyllä löytyy levyhyllystä, mutta ehkä pahimmat mokat ovat kuitenkin CD:istä Movetron ja vinyyleistä Jason Donovan :nolo: Puolustelen sillä, että olin silloin 14vee, menikö läpi :D

Niinjoo, löytyy cd-levyjen joukosta myös Village Peoplea, mutta sehän ei toki ole mikään moka, päinvastoin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom