Leveä selkälihas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poottus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikäs muu liike rasittaa tätä leveätä selkälihasta kuin ylätalja, nimittäin pitäisi itteni alkaa treenata enemmän tota leveätä selkälihasta, kun noi trapsit ja rhomboidsit on aika paljon paremmassa kunnossa suhteessa latseihin.. Oisko ehdotuksia?!

Tää on varmaan ihan tyhmä kysymys mutta mistä tietää että rhomboidsit on hyvässä kunnossa? Nehän on tuolla trapsien alla piilossa eikä niille varsinaisesti oo mitään kovin eristävää liikettä :confused:

Olen pitkään miettinyt, miten tuo pullover selälle tehdään. Tiedän, on threadi tekniikkaneuvoja liikkeisiin osiossa, mutta kuvista ei tarkkaa kuvaa saa.
Edit. You tubesta löyty jotain vinkkiä.

ykkösliike leveeseen selkään on leuat! ja lisäpainoo heti ku saa.. kulmasoutu ja alatalja on enemmän selän paksuutta ja pitkiä selkälihaksia.. Tosin pendlay row on todella hyvä myös latseille.

Pulloveriin tehokkaana tarvitaan kunnon pullover kone, kässärillä siitä ei saa kaikkea irti.

Mulla tuntuu hyvin latseissa kun narulla tekee vaikka ristitaljassa :puntti:

Paras tuntuma latseille on itellä tullu siten, että olen aloittanut alataljalla 2x n. 12-8-5 pudotussarjaa. Negatiivinen vaihe helvetin hitaasti eli yritetään jarruttaa selällä 2sek ennenku lavat aukee ja tulee kunnon venytys. Tuntuu aika helvetilliseltä. Sen jälkeen Kulmis käsipainoilla tuntuu latseissa 100% varmasti ja sillä on hyvä runtata vikat mehut pois.

En todellakaan ota selkää aina näin. Mainitsin vaan parhaan kokemani tuntuman reseptin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kulmasoutu levytangolla V-kahvalla.( eli painot vain tangon toisessa päässä ja v-kahva tangon alla )

Saa hullun supistuksen ja poltteen latseihin :rock:

ykkösliike leveeseen selkään on leuat! ja lisäpainoo heti ku saa.. kulmasoutu ja alatalja on enemmän selän paksuutta ja pitkiä selkälihaksia.. Tosin pendlay row on todella hyvä myös latseille.

Millainen leuanveto on kyseessä, leveä vai vähän kapeampi ote, myötä- vai vastaote?
Itse en jaksa leveällä otteella tehdä leukoja kunnolla,menee nykimiseks jos pitäis saada leuka tangon yläpuolelle,tai lavat yhteen.

Millainen leuanveto on kyseessä, leveä vai vähän kapeampi ote, myötä- vai vastaote?
Itse en jaksa leveällä otteella tehdä leukoja kunnolla,menee nykimiseks jos pitäis saada leuka tangon yläpuolelle,tai lavat yhteen.

ihan leveä myötäote. tai siis no en tiedä onko se leveys missään kiveen hakattu, mutta itellä on sellai snadisti hartioita leveempi ote, ja tottakai välillä tulee vaihdeltua vähän. Ja leuat on loppujenlopuks hyvin yksinkertainen liike, ja tekemällä se ainoastaan helpottuu ja nykimiset loppuu. ÍMO en vaihtaisi ylätaljaan ikinä, paitsi tietenkin jos muuten ei pysty tekemään ollenkaan.

ihan leveä myötäote. tai siis no en tiedä onko se leveys missään kiveen hakattu, mutta itellä on sellai snadisti hartioita leveempi ote, ja tottakai välillä tulee vaihdeltua vähän. Ja leuat on loppujenlopuks hyvin yksinkertainen liike, ja tekemällä se ainoastaan helpottuu ja nykimiset loppuu. ÍMO en vaihtaisi ylätaljaan ikinä, paitsi tietenkin jos muuten ei pysty tekemään ollenkaan.

Okei :) Leuat voisi olla mun juttu,ylätaljaa kun en oo ikinä saanu kunnolla ottamaan selkään, jos muaallekaan.

Jos selkään leveyttä haluaa, niin leukoja veteleen. Ja siitä voi sitten kiistellä, että täytyykö sitä tuntumaa saada. Itse en saa selkään välttämättä leuoilla tuntumaa, mutta selkä senkun vaan kasvaa.

Jos latseihin haluaa kokoa, niin kyllä sanosin että leuanveto vastaotteella tai neutraalilla otteella on varsin tehokas keino. Toki muutki otteet käy, mutta ite ainaki oon saanu varsin mukavasti leveyttä selkään vastaotteella. Lisäpainoja aina vaan isommiksi koitat saaha ja sarjamääriä kans. Niin ja selkätreenejäki kannattaa lisäillä hiljalleen useammalle päivälle viikossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom