Miten muutamat on jo todennut, tuntuma pitää saada selkään, mutta kumminkin mahdollisimman raskailla painoilla. Itse suosittelen kulmasoutua käsipainoilla, mikä on erinomainen kun oppii oikean suoritustekniikan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by merkkari
eli mites tämmönen simppeli selkätreeni vois toimia (joo joo, testaukseen menee, kuhan kyselen mielipiteitä), ja onko tuo leuanveto paras tehdä toisenlaisella otteella?
Eli:
Leuanveto leveä myötäote 2-3 x Max.
Kulmasoutu tangolla 2-3 x 6-12
ylätalja eteen leveellä otteella 2 x 8-12
(ehkä kulmasoutua käsipainoilla vielä perään??)
cheers
Originally posted by big piece
Minä taas sanoisin, että ennenkuin jonkinlainen perusmassa on selkään hommattu, on aika vaikeaa yrittää mitään kunnon kontrollia opetella... Tie sen perusmassan saavuttamiseksi on yksinkertainen: tekee niitä perusliikkeitä (ylätaljat, leuat, soudut, veto) ja pyrkii lisäämään treenipainoja aina kun mahdollista - niinkuin tietenkin muidenkin lihasryhmien kohdalla - ja ennenpitkää huomaa, että lavat menee pumppiin aivan sama miten sitä painoa vetää. Avainsana on aika.
Mitä tulee näihin ohjeisiin, että keskity tekemään superpuhtaalla tekniikalla 10-15 toistoa huippusupistuksella yms, olen sitä mieltä että tällaisten ohjeiden antajia yhdistää usein ainakin yksi asia: pieni selkä... Eli "perkeleesti vaan rautaa ja varoo ettei oikein repimällä revi paikkoja rikki" tai sinnepäin sanoi Timo Vilponen.
kaksi liikettä. mave ja leuat myötäotteella!
Kertokaapa mulle miten saisin selkääni leveyttä?? eli joku hyvä selkä reeni ja kuinka usein se täytyy tehdä että alkaisi tuloksia näkyä.
.....