Leuoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nikke92
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tie onko tällästä threadia vielä, en ainakaan haulla löytänyt mut laitetaan nyt kumminkin..

Eli miten saada leuat nopeimmin siihen pisteeseen että saisi yhden leuan? Siitä ois sit hyvä jatkaa..

Ylätaljaa teet, ja sitte vaikka hyppit puolimatkaa siihen leuanvetotankoon ohimennen jos on ovenvälissä semmone.. :whip:

Nii ja sit mul ois toinenkin, laitan nyt samaan threadiin: Mua huolestuttaa hiukan toi kyykkäys jos se pysäyttääkin pituuskasvun? Miten kannattaisi treenata kyykkyä(vaikuttaako joku muukin pituuskasvuun?) niin, ettei pituuskasvu pysähtyisi???

Hiot tekniikan kuntoon että selän asento on ok, kysy jotain kokeneempaa jamppaa katsomaan. Sitten kun on tyyli hallussa niin rautaa tankoon.

Koitan kovasti saada minäkin ensimmäistä leukaani :) Joskus sain vedettyä helposti vaikka kuinka monta, nyt kun on lihonnu niin pitää alottaa ihan alusta.

Tänään kyllä jo melkein sain vedettyä leuan salilla, oli tosin treenit melkeen kokonaan tehty ennenku koitin leukoja joten kädet oli aika väsyneet. Ehkä se menis kun ihan ekana koittais.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vedän salilla apina otteella, jotenkin tyhmää olis pitää sormet yhessä :o Salin tangolla joka on vähän paksumpi kun koulussa niin menee 15, ja koulussa luultavasti 1-2 lisää.

Nii ja sit mul ois toinenkin, laitan nyt samaan threadiin: Mua huolestuttaa hiukan toi kyykkäys jos se pysäyttääkin pituuskasvun? Miten kannattaisi treenata kyykkyä(vaikuttaako joku muukin pituuskasvuun?) niin, ettei pituuskasvu pysähtyisi???
Raskaat kyykyt (Voivat) haittaa pituuskasvuun...
Siksi mäkään en tee millään isoilla painoilla koska mäki vielä vasta 14...
Ja ei olis kiva jäädä tämmöseks 170cm pitkäks....

Ja raskaat maastavedot voivat vaikuttaa pituuskasvuun ...

Raskaat kyykyt (Voivat) haittaa pituuskasvuun...
Siksi mäkään en tee millään isoilla painoilla koska mäki vielä vasta 14...
Ja ei olis kiva jäädä tämmöseks 170cm pitkäks....

Ja raskaat maastavedot voivat vaikuttaa pituuskasvuun ...

okei thanks;) koitan vähän hillitä kyykkyjä vaikka reidet on niin paskassa kunnossa ettei mitää jakoo:(

Itse ensimmäisen leukani sain, kun tein ensiksi vain leuan negatiivista vaihetta (eli siis hypätään siihen tankoon ja lasketaan erittäin hitaasti alas) ja silleen että laitoin toisen jalan alle tuolin ja siitä sitten vedin. Nuo ainakin itsellä kehitti oikein hyvin, samoin kuin ylä-talja.

Itse suosittelen tankoa oman huoneen oveen. Mä ostin tangon 7. luokalla, talvella. Sitä ennen en saanu koulun lihaskuntotestissä samana syksynä ainuttakaan leukaa, mutta rupesin vain kotona harjoittelemaan hirveästi leukoja. Menin roikkumaan tankoon siten, että kädet on 90° kulmassa alakohdassa ja siitä vedin leukoja, koska kädet suorina en jaksanut. Saman vuoden keväällä menikin lihaskuntotestissä jo 7 leukaa, sitä seuraavana syksynä 11 ja niin edespäin. Itse myönnän kyllä täysin, että kaikista suurin työ leukojenvedon harjoittelussa on saada ensimmäinen leuka nousemaan suorilta. Sen jälkeen homma etenee todella nopeasti. Nykyinen enkka on jotain 15+ (en ole vetänyt loppuun asti).

Back
Ylös Bottom