Leuanvetotanko kerrostaloasuntoon?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
telkussa pyörii manos IRON GYM XTREME leuanvetotangosta
vois olla aika kätevä kun saa kiinni ja irti noinkin helposti

onkos kellään tuollaista ja pysyykös se siellä ylhäällä?

Hobbyhallissa on tollanen IRON GYM XTREME:n tapainen leuanveto tanko, mutta puolet halvemmalla. Sellaisen meinasin ainakin itse hankkia.

telkussa pyörii manos IRON GYM XTREME leuanvetotangosta
vois olla aika kätevä kun saa kiinni ja irti noinkin helposti

onkos kellään tuollaista ja pysyykös se siellä ylhäällä?

Jos seinä/karmi on liian ohut, tanko ei pysy siinä. Myös listan paksuus vaikuttaa. Meinasin jo oman palauttaa, mutta yhteen oveen sopii meikän kämpässä

Jos seinä/karmi on liian ohut, tanko ei pysy siinä. Myös listan paksuus vaikuttaa. Meinasin jo oman palauttaa, mutta yhteen oveen sopii meikän kämpässä

Itte piti palauttaa kun ei mihinkään oveen sopinut ja vessan ovessa karmit alko narista siihen mallii ettei edes koko painoa uskaltanut laittaa...

Kyllä tuon pitäs passata ihan hyvin suomalaisiin karmikokoihin kans. Youtubessa näyttäs olevan videoita mistä saa kuvan millaisiin oviin se menee.

Lähti höpöhallista tilaukseen samantien. Näyttää loistavalta keksinnöltä.

edit: Tuosta näyttäs olevan aika monenlaista mallia. Ja osa vetelee suoraan tuosta karmikappaleesta eli momenttia ei tule paskaakaan johonon tuo perustuu. Kannattaa siis varmaan hommata sellainen malli jossa tuo roikkumisosa tulee vähän karmista ulospäin niin systeemi toimii niinkuin pitää eikä tarvi roikkua tuon ylösmenevän listan päälle laitettavan osan varassa niin paljoa. Varsinkin jos painoa vähänkin enemmän.

Kyllä tuon pitäs passata ihan hyvin suomalaisiin karmikokoihin kans. Youtubessa näyttäs olevan videoita mistä saa kuvan millaisiin oviin se menee.

Lähti höpöhallista tilaukseen samantien. Näyttää loistavalta keksinnöltä.

Joo kyllä kaikkien kaverien oviin on sopinut mitä tiedän ja koittanut, mutta omiin oviin ei natsaa. Ihan näppärä tuo on ollut kun testannut, JOS pysyis paikallaa :D

http://www.wrange.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3538

wrangelta löytyis tollanen.. se ei ois hassumman näkönen.. mutta ei kyllä tosiaan mikään halpa.. ite tarvisin kanssa tollasen..

prisman tollanen iron gymiä vastaava tekele ei täällä hoasilla oikein pelannu.. sieltä tippu laitteen mukana myös lista.. :D on hoasilla tehty |-| tollasella periaatteella jos nyt joku tajus.. ku ite tekisin viistotuilla päillä, jolloin edes vähän kestäisivät painoa

Ei sen laitteen olisi tietenkään tarkotus roikkua sen listan varassa. Sen ois tarkotus puristaa sitä seinää ja se kitka pitäs laittaan ylhäällä... toki se lista vois muutaman kilon kans jeesata. Mutta näköjään tuossa ideassa on sitten aletty säästämään ja tehty tollainen versio missä roikutaan siinä listassa about suoraan.

Paskaversio:
iron-gym-pull-up-bar-.jpg

Hyväversio:
irongym.jpg

Luulis kestävän jos noissa kahvoissa roikkuu.

http://www.wrange.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3538

wrangelta löytyis tollanen.. se ei ois hassumman näkönen.. mutta ei kyllä tosiaan mikään halpa.. ite tarvisin kanssa tollasen..

Tuollaista omilla jaloillaan seisovaan leuanvetotelinettä olen itsekkin etsiskellyt. Tuntuvat vain olevan aika arvokkaita.
Olen jopa miettinyt tuollaisen tekemistä/teettämistä, eipä tuo kauhean ihmeelinen olisi tehdä esim. puusta tai sitten raudasta.

Löytyisi jopa ohjekin tuollaiselle , tämä tehty puusta ja tuotakin voisi vielä yksinkertaistaa.

kävimpä ostamassa iron gymin
sen yksinkertaisen version, maksoi 24€

se parempi versio olisi maksanut jo 60€ ja olisi pitänyt tilata

kesti mua ainakin ihan hyvin, painan sen 85kg

Jos itseltä löytyy vehkeet (tai duunista) ja vähän taitoa, niin tollasen tangonhan hitsaa itse, minkä voi sitten kiinnittää vaikka kattoon. Eipä ole ainakaan ovenkarmit tiellä. Tai sit jos omia hitsausvehkeitä ei ole, niin ei ole iso homma jollekin taitoiselle tollanen tehdä muutaman kympin vaivanpalkkaa vastaan. Kaveri oli just tämmösen teetättäny ja hyvältä vaikutti. Saapa ainakin just sellanen ku ite haluu.

Olen suunnitellut kiinnittää leuanvetotangon ulkoseinään. Osaako kukaan arvioida kestääkö noin satavuotias, Victorian aikainen tiiliseinä harrastusta?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jos katto on betonielementtiä niin siihen vaan poravasaralla reiät siten etteivät satu ontelolaatan ontelon kohdalle ja betoniruuveilla tanko kiinni. Oikein toteutettuna kestää maailmanlopun, on siisti eikä ole tielläkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom