Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälaista ohjelmaa kannattaisi lähteä tekemään jos haluaa kehittyä leunvedossa. Lähtötilanne puhdas nolla leukaa.
Jos 0 leukaa menee niin aluksi vaan vetelee negatiivisia.
Tuolla tarkempi ohjelma leukoihin.
http://twentypullups.com/
Turhan rankka ohjelma. Enää yksi treeni jäljellä, enkä ole melkein koskaan saanut kaikkia määrättyjä leukoja vedettyä. Suosittelen joko jotain muuta ohjelmaa/systeemiä, tai sitten tuota mutta hieman kevennettynä.
Olet tainnut tehdä tasoasi kovempia sarjoja (= kusetit itseäsi alkutestissä), tai sitten on tahto loppunut kesken sarjojen. Itse sain alussa töin tuskin 10, ja aloitin 10+ osalla. Ongelmia ei ole ilmennyt. Päättäväisyyttä, päättäväisyyttä.
Eipä ole paskapuhetta, se nimittäin että ohjelma on ollut itselleni liian rankka. Ehkä olen huono leuanvetäjä tai jotain, mutta ei ole tosiaan sujunut. Kun testasin maksimin aluksi, niin sain 8-9 leukaa (en muista kumpi, mutta ei sillä väliä). Aloitin siis 5-9 -leukaa kohdasta, ja kolmen viikon jälkeen sain 10 leukaa. Nyt on mennyt paremmin, mutta silti tuntuu kovalta. Voi tosin olla, että ohjelman ideana onkin vetää itsensä aivan piippuun. Uskon, että maksimi on nyt 15-16, kohtahan se kokeillaan. Hyvin on siis tullut kehitystä, rankkaa on silti. Eli ehkä tämä onkin ihan hyvä. Nojaa. Prkl.
Eipä ole paskapuhetta, se nimittäin että ohjelma on ollut itselleni liian rankka. Ehkä olen huono leuanvetäjä tai jotain, mutta ei ole tosiaan sujunut. Kun testasin maksimin aluksi, niin sain 8-9 leukaa (en muista kumpi, mutta ei sillä väliä). Aloitin siis 5-9 -leukaa kohdasta, ja kolmen viikon jälkeen sain 10 leukaa. Nyt on mennyt paremmin, mutta silti tuntuu kovalta. Voi tosin olla, että ohjelman ideana onkin vetää itsensä aivan piippuun. Uskon, että maksimi on nyt 15-16, kohtahan se kokeillaan. Hyvin on siis tullut kehitystä, rankkaa on silti. Eli ehkä tämä onkin ihan hyvä. Nojaa. Prkl.