Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
cvieri: tee maanantaina 10-14*5-6 vastaotteella omalla painolla, jos kerta 9 menee jo. lisäät vasta kun helppoa on, eikä muuten. sama tikapuissa. myötäotejutut voit alotella 3-4 toiston sarjoilla. lisäpainoja käyttäsin useemmin ku yhdessä treenissä. jouluna menee 20 ;)
ego: bodailu ja voimailu on hieman eri... mutta jos leukoja haluat paljon vedellä se selkä kyllä tulee kasvamaan runsaasti. vedä usein ja kohtuutehoilla. jos 7 menee, vetele 4-5 toiston sarjoja 5-20 sarjaa per päivä lisäten aina kun helposti menee. kolme viikkoa määrissä ylös ja sitten kevennys ja testi... tästä kyl löytyy paljon juttua tässä threadissa.

blue: lämpissä ei hapotella. keskity voiman lisäämiseen 5-8 alueella kuukausi, sitten 1-4 alueella toinen kk. sitten pidempää sarjaa. noin hyvin yksinkertasesti esitettynä.
blazer: yhden käden helpotetut variaatiot on parhaita. treenejä usein, muttei näännyttäen. eritasoveto vedetään toinen käsi tangossa ja toinen vaikka narussa, jossa on solmu 10cm välein. leuka nousee ylempään käteen aina.

Onko kukaan muu varioinut leukaa siten, että vedetään vaakatasossa kroppa suorana kantapäät lähes tangon korkeudella olevan korokkeen päällä? Alataljasta en ole oikein koskaan pitänyt ja tuo tuntuu oikein hyvältä vaihtoehdolta sille.
) tekee ainakin penkkileukoja. Samanlainen liike ilmeisesti.Mulla on ollut vartalo suorana. Eli nuo ovat lähempänä normaalia leuanvetoa (kädet ylöspäin) siinä missä mun tekemässä liikkeessä ne ovat eteenpäin kuten alataljassa.DC-miehet () tekee ainakin penkkileukoja. Samanlainen liike ilmeisesti.
Loistavia ehdotuksia. Olen harmitellut kun tuo kropan staattinen suorana pito on ollut vähän liian kevyttä lisäpainoillakin. Yhdellä jalalla tekeminen taitaa auttaa tuohon paljon. Pitääpä lähteä kokeilemaan heti.kyseessähän on kulmasoutu väärinpäin ja hieman erilainen liike. nappaa kivasti selkään, pakaroihin ja takareisiinkin. suosittelen yhdellä jalalla ja vastakkaisella kädellä myös.