Leuanveto

Meta title: 💥 Leuanveto – Yläkropan kuninkuusliike ja kilpailu egojen sekä voimien rajasta

Meta description: Keskustelua tekniikasta, ohjelmista, lisäpainoista ja kehityksestä – kuka repii eniten ja millä tyylillä?**

Miksi tulokseni eivät kehity vaikka olen harjoitellut säännöllisesti 2-5 kertaa viikossa? 5 leuan sarjat tuntuvat viikko viikolta aina yhtä raskailta. Olen siis harjoitellut ehkä noin kuukauden. Missä vika vai vaatiiko kehittyminen pitempää ajanjaksoa, ja jos vaatii niin miten pitkää? Ja milloin sitä ennätystä voi muuten aina kokeilla tehdä? Paljonko pitää olla lepoa että voi yrittää ennätystä?

kyllähän niiden pitäs alkaa tuntua huyomattavan kevyiltä. kuinka usein vedät leukoja nyt per päivä ja per viikko?

no mä oon 180cm pitkä ja painan 69kg. 3-4 kertaa viikossa vedän leukoja. ehkä jotai 30 leukaa enää päivässä. Alussa tuli aloitettua ehkä vähä liian rankasti ku 70 leukaa nii nyt on tahti vähä hiipunut. Mutta kyllä mä säännöllisesti teen. Oisko ruokailulla tähä mite paljo vaikutusta ja ruokailuajoilla? ja oisko jotai ohjeita. En oo kyllä kokeillut enkkaa ollenkaa ku oon joka viikko tehnyt enkä oo antanut lihakisien levätä, mutta silti nuo 5 leuan sarjat tuntuu jotenkin puuduttavilta. Mitenkähän tätä leunvetoharjoittelu jatkaisi eteenpäin? Leuanvedot kiinnostaa kyllä iha pirusti :P :P :P Tavoitteena vielä joskus se 20 leukaa :D :D :D Harrastan tässä leuanvedon ohella juoksua, mutta sillä tuskin hirveesti on vaikutusta tän leuanvedon kanssa :D

juoksu ei haittaa ja pituus/paino -suhde hyvä leukoihin. kyllä sen treenin pitäs olla progressiivista, että kehittää. pidä nyt muutama päivä paussia ja testaa sitten toistomaksimi. sitten alat homman alusta ja teet aluksi joka toinen päivä 6-10 sarjaa leukoja pitkin päivää. esim. 2-3 sarjaa aamulla, päivällä ja illalla ihan reiluilla pausseilla. saa usein stimulaatiota ja hermosto oppii nopeemmin.

edelleen ois hyvin tärkeetä, ettet kisko ollenkaan tiukkoina noita sarjoja. varaa saa ekoilla 2-3 vkolla jäädä selkeesti joka sarjaan. sitten neljäs viikko iisinä. ma ja ke 5 sarjaa 3 toistoa reippaasti ja perjantaina uus toistomaksimitesti. kyl ne nousee.

pidä se päivän ja viikon kokonaisvolyymi nousujohteina koko ton kolme työviikkoa ja sit se laskee testiviikolla. sitten alotat sen jälkeen hieman pidemmillä sarjoilla JOS tuntuu hyvältä.

tää systeemi on niin yksinkertanen ja on tuottanut ihan älyttömän hyviä tuloksia, ettet sä nyt mikään geneettinen poikkeus ole, ellet sitten oikeesti oo kastemato.

Kasvaako haban koko mitenkä kun noita leukoja vetelee? Ja mite se syömis puoli? Voiko sitä jotenki suhteuttaa että jos jaksaa tehdä 30 leukaa nii kuinka paljo voi olettaa että sellaine tyyppi nostaa penkistä? Kyllähä se leuanveto tulos varmaa jotai suuntaa antaa että paljo voisi nousta penkistä, vai? Kitti muute noista hyvistä vinkeistä :)

jos vedät leukoja 1-55, niin penkki tulos on melko varmasti 10kg-300kg.

joojoo. eipä noilla oo toisten kanssa mitään tekemistä.

Kasvaako se haban koko siis mitenkä paljo ku treenaa leuanvetoa? Onko sillä hirvästi vaikutusta leuanvetoon jos ruokailutottumukseni eivät ole kauhean hyvät? Mä en syö aamulla yleensä mitää muuta ku juon kahvin ja sitte lähen klo 9 juoksee pururadalle ja samalla vedän siellä leukoja ja sitte tulen kotii klo 2 ja syön kunnon ruoan. Sitte saatan syödä seuraavan ruoan joskus klo 17 tai sitte syön vaan iltapalaksi jotai purtavaa.

Clasko888 sanoi:
Kasvaako se haban koko siis mitenkä paljo ku treenaa leuanvetoa? Onko sillä hirvästi vaikutusta leuanvetoon jos ruokailutottumukseni eivät ole kauhean hyvät? Mä en syö aamulla yleensä mitää muuta ku juon kahvin ja sitte lähen klo 9 juoksee pururadalle ja samalla vedän siellä leukoja ja sitte tulen kotii klo 2 ja syön kunnon ruoan. Sitte saatan syödä seuraavan ruoan joskus klo 17 tai sitte syön vaan iltapalaksi jotai purtavaa.

nyt mennään metsään ja lujaa --> FAQ

Clasko888 sanoi:

Siis täh! Juoksetko ja vedätkö leukoja 17tuntia pururadalla, pelkällä kahvilla? Aika kova suoritus juu :rock: . Mut eiköhän se hauis kuitenkin jonkun verran kasva ja myös selkä.

Jos toi lähtee 9 aikaa juokseen, ja jo kello 2 syö. Siinä on 5 tuntia ? =p mistä sä ton 17 tuntia revit?

No siis. Ruokavalio nyt on tärkeä treenatessa, jos treenaat koko kroppaa niin kannattais olla kunnossa ruokailut jos haluaa kehitystä. Mut josset käy kun lenkillä ja vetele leukoja, niin ei se oo niin justiinsa ;)

wtf. ton viimenen ruokailu ei ole klo 2.00...

hän SYÖ klo 9.00 ( aamulla ) sen jälkeen 14.00 tämän jälkeen 17.00 ja tämän jälkeen illemmalla jotain purtavaa vaikkapa olkoon se sitten 21.00 joten mistä tähän tupsahtaa 17 tuntia ? työ 21.00 -> 9.00 on 12 tuntia, joka on ihan normaali aika olla syömättä koska nukkuessaan ihminen ei syö ?

eli toi syö 4 ateriaa päivässä, ja missään ei tule väliksi 17 tuntia.

wtf. ton viimenen ruokailu ei ole klo 2.00...

hän SYÖ klo 9.00 ( aamulla ) sen jälkeen 14.00 tämän jälkeen 17.00 ja tämän jälkeen illemmalla jotain purtavaa vaikkapa olkoon se sitten 21.00 joten mistä tähän tupsahtaa 17 tuntia ? työ 21.00 -> 9.00 on 12 tuntia, joka on ihan normaali aika olla syömättä koska nukkuessaan ihminen ei syö ?

eli toi syö 4 ateriaa päivässä, ja missään ei tule väliksi 17 tuntia.

lähen klo 9 juoksee pururadalle ja samalla vedän siellä leukoja ja sitte tulen kotii klo 2

Lähtee ysiltä lenkille ja tulee kotiin kello 2 seuraavana aamuna => 17 h lenkki

2 on eri asia ku 14

Triathlon-henkeä \m/

Et oo saattanu miettii että se tarkotti klo 14.00 :c koska miten ois mahdollista, jos toi on juoksemassa nis yödä klo 17.00 samanapäivänä..

Ja miten niin ? Jos tää syö kello 9 aamulla, lähtee juoksee, syö kello 14.00, syö kello 17.00 ja syö viellä iltapalaa. ni missä vidussa se 17 tunnin tauko o?

Rauha :piis: Directions :worship: .

Kyllähän kaikki on loppu peleis tajunnu ton klo2:n, klo14:sta, mut mä ny vähän nussisin pilkkua tuossa, kun tuossa tosiaan luki, et lähtee klo 09.00 ja palaa klo 02.00, niin siitä se 17 tuntii tulee, ja Clasko888 ohjelma vois mennä tällasel kierrol, jos se on tosissaan tuolla teksitillä tarkottanu klo 02.00 eikä klo 14.00:sta:

Maanantai:
Klo 09.00 kahvia ja lähtö lenkille/leuanvedoille.

Tiistai:Melkein palautus päivä.
Klo 02.00 paluu lenkiltä ja ruokaa.
Klo 17.00 ruokaa.
Klo. 21.00 iltapala.
Klo 21.30 nukkumaan.

Keskiviikko:
Klo 09.00 kahvia ja lähtö lenkil/leuanvedoil.
Jne.....
:rock:

Mut asiaan, onhan tuokin TODELLA kovaa meininkiä, et pelkäl kahvil juoksee ja vetää leukoja klo 09.00-14.00=5h, no jotku pärjää noin, ite olisin varmaan tunnin jälkeen tuupertunu johonkin ojaan energian puutteeseen.

Clasko888: Mihin sä oikeesti tähtäät näin pitkil treeneil?

Back
Ylös Bottom