Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

juu saa laittaa mun pojalle kuutiollisen pikkuautoja tulemaan palkaksi :D
kannattaa voimakestävyyden jälkeen hetken aikaa keskittyä taas perus- ja maksimivoimaan. ne on kuitenkin se pohja. happotreenit on aika herkkää palautumisen suhteen, joten en tekis niitä kuin jaksottain. lisäpainoveto 80 kiloon, vitonen 65kg ja sitten 50 omalla painolla ;)
vedät ens perjantaina 36.

Olen nyt yrittänyt reenata yhden käden leuanvetoa ja saan jo pidettyä itseni vasemmalla kädellä ylhäällä monta sekuntia ja laskemaan itseni hallitusti alas siten että pystyn pysähtymään kesken liikkeen. Mutta ylös ei meinaa saada kiskottua kuin kymmenisen senttiä ja siihen pysähtyy. Saan kuitenkin jo kiskottua itseni vasemmalla kädellä ylös kun pidän oikeata kättäni oven karmissa pitämässä itseni suorassa. Kattoo nyt jos vaikka parin kuukauden päästä jo onnistuisi![]()

jahonnes: millasta treeniä oot tehnyt ja kauanko tuli painittua ykl:n kans?
hieno suoritus btw.![]()
keskity peruskaudella lähes pelkästään voiman lisäämiseen. 2kk yrität saada 1-6 maksimeja ylös. sitten kuukausi taas voimakestävyyttä.
eli mee mieluummin 3-4 vkoa ylös ja sitten hilkku alaspäin. aaltomaisesti siis. esim.
5x5x25
5x5x30
5x5x35
5x4x30
5x4x35
5x4x40
5x3x35
5x3x40
5x3x45
5x2x40
5x2x45
5x2x50...
mutta anyway: paljon vaihtelua toistoihin ja sarjoihin. progressiivinen määrän lisäys, ei liian tiukkoja sarjoja, ei liian kevyitä ja pitkiä sarjoja. pyri vakauttaan nykyisiä isoja rautoja. esim. 3max = 40 -> 5*2*40 tai 3*3*40. kauheesti ei oman painon sais nousta, jos leuoissa meinaa pitkää sarjaa huitoa.
heh... pikkuautoista voit laittaa mailia. löytyy tuolta profiilista
![]()
2-4 krt/vko kannattaa hk:n vedellä. joka toinen esim. nopeutta 0-15kg:lla. joka toinen toi ym. ja sitten toinen kovempi treeni myötäotteella tai hieman pidemmillä sarjoilla (5-8). eli:
1. 5x5x25...
2. 3x4x10, 3x3x15
3. 5x8x15
4. 12x3x5
tms.
mulla meni leukojen alottelussa 3-4 leukaa. Tein 2 krt vko:ssa näin:
vko
1. ma: 6*2*op................ pe:sama ku ma
2. ma: 8*2*op................. pe:sama
3. ma: 10*2*op................ pe:sama
4. ma: 1*max*op...............pe:samoin...
4.viikolla meni ekassa testissä 5-6 ja toisessa testissä 8...

Kiitos kertoisitko paljonko pidit taukoja sarjojen väleissä?ite oon tehny nyt 1vk:n tuota ja 2kpl menee kyllä parissa ekoissa sarjassa, mutta sen jälkeen ei pysty vetämään kuin yhdestä, yhteen ja puoleen leukaa muissa sarjoissa .Ite oon pitäny 2-3min tauot sarjojen väleissä.
Jos joku nyt ei tajunnu mitä tarkoitin niin 2 leukaa menee sarjoissa 1-3 jonka jälkeen iskee väsymys, jonka takia en pysty vetämään muissa sarjoissa kuin yhden tai puolitoista leukaa.