Yläselkäpäivänä on ollut nyt tarkoitus tehdä leveitä leukoja myötäotteella, mutta vasemman käden sivuun olkavarteen käy välillä todella kipeasti ylösmeno vaiheessa. Kapealla (hartioiden levyinen) vastaotteella ei ole koskaan ollut tälläisiä ongelmia. Vääntyykö siinä leveässä asennossa vaan kädet liian luonnottomaan asentoon minun fysiikalleni, vai onko tuo vain jokin ohimenevä vaiva?
Miten sitten on osittaisten leuanvetojen järkevyyden kanssa, kun tuntuu muuten, että hauikset väsyvän paljon ennen selkää? Eli ei mennä ihan alas asti, vaan säilytetään reiluhko kulma käsissä. Sellainen käsitys minulla on ollut, että hauikset joutuisivat eniten työskentelemään siinä vedon alkuvaiheessa, kun kädet on suorana, joten vaikuttaisi loogiselta välttää sitä selkäpäivänä.
Miten sitten on osittaisten leuanvetojen järkevyyden kanssa, kun tuntuu muuten, että hauikset väsyvän paljon ennen selkää? Eli ei mennä ihan alas asti, vaan säilytetään reiluhko kulma käsissä. Sellainen käsitys minulla on ollut, että hauikset joutuisivat eniten työskentelemään siinä vedon alkuvaiheessa, kun kädet on suorana, joten vaikuttaisi loogiselta välttää sitä selkäpäivänä.