Leuanveto ongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan näin aluksi pahoitteluni jos kyseistä asiaa käsitellään jo jossain täällä foorumilla, mutta kun en löytänyt mitään aiheeseen sopivaa.
Eli siis minun ongelmani on seuraavanlainen. Leuanveto vastaotteella ei tuota minkäänlaisia ongelmia, mutta vaihtaessani myötäotteeseen ilmenee ihmeellistä kipua kyynärtaipeessa niillä seuduin jossa hauiksen kiinnityspisteen kai pitäisi olla. Sama tapahtuu hauiskäännössä tangolla myötäotteella, ja on ihan sama käytänkö mutkatankoa vai suoraa. Onkohan kenelläkään muulla ollut tällaista ongelmaa? Kiitoksia jo etukäteen jos kukaan viitsii vastailla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sama vaiva, joka ei tunnu parantuvan ollenkaan. Kesällä toi kyynärtaive oli tosi huonona, jolloin aloitin kuntouttaa kättä. Nyt käsi on ihan ok, mutta välillä oireilee silti.

Kurkisteleppa jostain anatomian opuksista ilmeneekö tuo kipu sellaisten lihasten tai niiden kiinnitysten kohdilla kuin brachialis tai brachioradialis? Nuo molemmat ovat kovemmalla rasituksella myötäotteella tehdyissä leuoissa sekä nuissa hauperikääntelyissä kuin hauikset.

Zone-sarja -42%
Kannattaa ihan huvin vuoksi käydä hierotuttamassa käpälät, jolloin saat vähän aineenvaihduntaa sille alueelle vilkastumaan. Huomaat samalla, että mikä on tarkalleen se kipualue, jolloin hieroja osaa antaa sinulle hyvät vinkit sen hoitoon tai jatkotoimenpiteisiin

Toisaalta itselläni ollut joskus sama vaiva, mutta tarpeeksi kauan tein kipua vastaan niin kipu hellitti, joten voi olla tottumiskysymys

Kiitoksia hyvistä vastauksista:hyvä: Nyt on aika hierojalle varattuna, menee tosin parin viikon päähän. Todellakin tuo rupeaa sattumaan jo kun ilman painojakin laittaa kättä koukkuun, elikkä en saa väkisin yhtään toistoa myötäotteella. Kerkisin käydä vaivan kanssa jo lääkärilläkin, mutta tohtori vaan meinasi että onko mun pakko niitä puntteja nostella:face: Määräsi vaan panacod kuurin, mutta ei se yhtään auttanut.

Mulla oli tuota samaa ongelmaa vuosi sitten, eli käsiin sattui jo kun ilman painon varausta laittoi käden koukkuun, ja myötäotteella juuri pahimmat kivut oli, tästä selvisin kun vain pidin viikon taukoa kaikesta treenistä ja varovasti venyttelin taipeita joka päivä, ja nyt taas pystyy tekemään treeniä moitteetta :)

Kiitoksia hyvistä vastauksista:hyvä: Nyt on aika hierojalle varattuna, menee tosin parin viikon päähän. Todellakin tuo rupeaa sattumaan jo kun ilman painojakin laittaa kättä koukkuun, elikkä en saa väkisin yhtään toistoa myötäotteella. Kerkisin käydä vaivan kanssa jo lääkärilläkin, mutta tohtori vaan meinasi että onko mun pakko niitä puntteja nostella:face: Määräsi vaan panacod kuurin, mutta ei se yhtään auttanut.

Ensiksi jätä ne kipua tuottavat liikkeet veke. Jos kaikki hauisliikkeet sattuu, niin jätä kaikki hauisliikkeet pois pariksi viikoksi. Sama juttu selkäliikkeissä. Hierojalle kannattaa varata muutama keikka heti alkuunsa. Tota voi koittaa itekki runnoa, mutta itellä siitä ei oikein tullu mitään, ku sattu niin saatanasti. Se menee paljon paremmin, ku joku muu runnoo sitä, vaikka sattuiski paljon. Venyttelyä päivittäin. Ite oon käyttäny myös kyynärlämmittimiä, mutta vaikee sanoa, että onko niistä ollu hirveetä apua.

Kannattaa hoitaa toi veke kunnolla, eikä vain niin, että pidät muutaman päivän tauon. Ite vetkuttelin ton kanssa sen verran, että parantumisessa meni muutama kuukausia ja vieläkin toi taive on välillä kipeä.

Tässä pari venytystä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitoksia. Noita on tullut tehtyä jonkin verran jo parin kuukauden ajan.
Oli mulla noin kaksi viikkoa taukoa treeneistä, lukuunottamatta kyykky ja vatsatreeniä kahdesti viikossa.

Itelläni oli joskus samaa ongelmaa kun tuli kännipäissään väännettyä kättä ja vielä molemmin käsin, niin jotenkin venähti/revähti nuo hauiksen kiinnityskohdat kyynärtaipeesta:face:. Taisi vaivata melkein kuukauden päivät ja senkin jälkeen saanut olla varovainen kun ärtyy helposti. Kylmägeelillä ja levolla tais hävitä oireet sitten. Eipä oo tullut enää hirveemminn kättä väännettyä tuon jälkeen.

No niin nyt on tullut käytyä pari kertaa hierojalla ja kipu alkaa hellittämään:) Annoin kokeeksi hieroa samalla kertaa koko selänkin, ja voi pojat olo on ihan erilainen kuin ennen hierontoja. Taidankin alkaa käymään ihan säännöllisesti hierottavana:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom