Leuanveto härveli ?

Moro ! Mistäs vois lähteä metsästämään semmosta putki/teleskooppimallista leuanveto tankoa ? Tulee siis ovenkarmien väliin kiinnitysrinkulat molemmille puolille joiden väliin tanko kierretään ( käy siis kaiken levysille oville ) Kun ei viittis alkaa poraileen mitään perkeleen nostokurkihäkkyrää seinään kiinni ! naapurit ihmettelee ku väliseinä kaatuu jonain iltana.......Jossain postissa mainittiin Wrangen liikkeestä, missä sijaitsee jne ?

Joo Joo käytä Goggelia...mutku olen vähän :arvi: Kitosshh !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anttilasta saa malli kettler olevan leuanvetotangon, Wrangesta saa myös vastaavan. Myymälä taitaa olla siinä malminkartanon jätemäen vieressä.

Itse asensin tuon tangon oven väliin siten, että ruuvasin tangon kiinniketapit samoihin ruuvinreikiin, mistä ovenkarmit on ruuvattu kiinni koolauksiin=vaivatonta.

Kannattaa vielä mitata oven leveys varmuudeksi, itsellä oli liian levät ovet, joten piti itse asentaa lisää kierretankoa että sain sopiva leveyden.

Onhan se vaikeeta...

Avaa www.google.fi ja kirjoita haku kenttään Wrange.

Eteesi avautuu sivu jonka ensimmäisenä on, yllätys yllätys, Wrangen kotisivut.

Olin ehkä :david: kun sinun puolestasi sen tein, mutta menköön.

:offtopic: Tomi piru vie rääkkäsi mun pohkeet rikki särki keskiviikkona ja nyt kävelen kuin paskat housuissa koko ajan. Portaat on yhtä tuskaa... :kuola:

Itse ostin Top Sportista (vai olikohan Sportia). Maksoi 15 egee joka on musta sellanen mitä maksimissaan mokomasta viitsii maksaa. Jos jossain on 15 eurolla sellanen ni osta se.

Joo ei toi Wrangen löytäminen se postauksen tarkotus ollukkaan..vaan ton tangon löytäminen ! Kiitos nopeista vastauksista:worship: täytyy käydä tänään lanttilat ja sportiat sun muut läpi...

Asiasta toiseen tietääkö joku semmoisia jalkoihin tulevia rautoja joilla voi roikkua sitten esim. leuanvetotangossa pää alaspäin? Sais vatsalihakset uuden treenimuodon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom