Leuanvedolle ohjelma

No en menis sanomaan noin. Mulla tulee kuitenkin leveiden selkälihasten treenin lisäksi vielä maastavetoa 5 sarjaa viikossa ja olankohautuksia epäkkäille tangolla ja käsipainoilla 2 sarjaa. Tosin maastaveto on mulle enemmän takareisi- ja pakaraliike mut kuitenkin.

Tee niin kuin tykkäät. Mä annoin vaan oman ohjelmaesimerkin joka tuonut mukavasti tulosta mulla.

Juu niin teenkin, ei tässä nyt mulle oltu ohjelmaa miettimässäkään. Itsellä tulee kyllä se reilu 20 leukaa vaikka kehonpaino noin 100kg. Mut oon edelleen sitä mieltä että leukatulos paranee parhaiten leukoja tekemällä ja just niin kuin jto tossa kirjoittikin että joka sarjaan pikkasen varaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja onhan se niinkin niin, että ison selän kasvattaminen ei suoraan korreloi leuanvetotuloksen parantamisen kanssa. Oikeastaan, ison selän kasvattaminen ei välttämättä vaadi yhtään leuanvetoa, vaikka se hyvä liike onkin.

Tässä kuitenkin aloittajalla oli kyse nimenomaan leuanvedosta liikkeenä vissiin.

Kaikkia ei kiinnosta tippaakaan onko lihakset isot vai pienet, vain paljonko romua liikkuu. Pienet lihakset ja isot romut olisi oikeastaan vaan hyvä.

Tässä kuitenkin aloittajalla oli kyse nimenomaan leuanvedosta liikkeenä vissiin.

Kaikkia ei kiinnosta tippaakaan onko lihakset isot vai pienet, vain paljonko romua liikkuu. Pienet lihakset ja isot romut olisi oikeastaan vaan hyvä.

Mä haluun pienemmät leuanvetolihakset! Vaimo on useamman kerran selittänyt mulle että “isot” latsit näyttää tyhmältä kun mulla on kapeat hartiat, ei kuulemma sovi mulle, ihmettelee miks en lopeta koko touhua. :LOL:

Kummanlainen treeni olisi leuanvedon maksimi toistomäärää ajatellen parempi, Joka päivä 1x maks, vai joka toinen päivä 2xmaksimi?
Näiden lisäksi kerran viikossa kroppa läpi kahdella eri treenikerralla, vatsalihakset 2-3 kertaa viikossa. Kaksikertaa viikossa sillä voimapyörällä. Punttitreeni näiden lisäksi. Sitten välillä vastuskuminauha treeniä jos virtaa riittää. Sillä monipuolista treeniä.

Leukoja mennyt joskus 26, tai 27 mutta menin laskuissa vähä sekaisin niin oon sanonu että 26. Silloin treenasin lähinnä thaiboxingia, siinä treenien ohella tuli vedeltyä leukoja silloin tällöin.
Lähinnä kiinnostaa tuo maksimitoistojen määrä. Nappasin tuos paripäivää sitten kuvanki todistusaineistoksi, treeni menee kyllä perille. Lisäravinteitä ei saa näissä olosuhteissa valitettavasti käyttää, mutta saan ehkä siirron ensi viikolla parempaan paikkaan. Ei oo vielä varmaa. Kotona olis kunnon setti kaikkea tarpeellista.
Tai niin, kyllä tuolta kanttiinista löytyy palkkaria ja proteiinirahkaa, mutta ei mitään eksoottista.

Liitteet

• WIN_20220616_15_45_41_Pro.jpg
    WIN_20220616_15_45_41_Pro.jpg
    127 KB · Katsottu: 106

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom