Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no tässä tapuksessa löisin fedorille rahani ku jenkit on viel niin tyhmii että ne antaisi lesnarille ylikertoimenPuhtaasti pelimiehen näkökulmasta minäkin löisin vetoa Lesnarin puolesta tuollaisessa ottelussa. En siksi, että pidän Lesnaria mitenkään tavattomana vastustajana.
Vaan siksi, että ennemmin tai myöhemmin Fedorille on todennäköisyyksien mukaan satuttava se huono päivä kohdalle. Näin pitkän voittosarjan jälkeen en enää usko sen päivän olevan kaukana vastustajasta riippumatta. Fedorin ainoa tappiohan tuli silmäkulman avautumisesta, joten tällainenkin olisi aivan mahdollista niin väkivahvaa kaveria vastaan kuin Lesnar on.
Vähän offtopic, mutta luulen Mirkon käyttäneen jotain kiellettyjä aineita Priden aikoina, ehkä siellä oli vapaammat säännöt tai kontrolli. Sitten UFC:hen tullessa mies näytti paljon pienemmältä ja löysemmältä. Katsokaa vaikka tuota edellistä alinta kuvaa ja verratkaa UFC otteluihin. Tämän vuoksi ei ottelut kulje samaan malliin?
Voin olla väärässäkin
no tässä tapuksessa löisin fedorille rahani ku jenkit on viel niin tyhmii että ne antaisi lesnarille ylikertoimen
eiku fedorille ne antais varmaan niin hyvän kertoimen ni siksi löisin rahani fedorilleHäh nyt olen kyllä ihan pihalla?
http://www.iltalehti.fi/urheilu/200811248636878_ur.shtml
Ei luulisi ennakolta tiedetyn testipäivän juuri haittavan menoa.
Mutta Pridessä pystyi olemaan aineissa myös itse matsin aikana, eikä vain tiettyinä jaksoina treenikausien ohessa.
Lihas ja koko tulee treenikauden aikana.
Mutta kyllä esim. Crocop taitotason pysyessä samana varmaan pärjää paremmin räjähtävällä ja vahvalla roinalihalla, kuin ilman.mutta ei niitä otteluja isoilla lihaksilla voiteta
Fedorkin on monesti matsien alussa ollut ihan sen näköinen kuin olisi jossain aineessa. Silmät "seisoo" ja olemus todella rauhallinen.
Fedorkin on monesti matsien alussa ollut ihan sen näköinen kuin olisi jossain aineessa. Silmät "seisoo" ja olemus todella rauhallinen.
:dance2:On sitten varmaan lapsesta asti ollut aineissa: