Lepopäivien / treenipäivien ruokavalion erot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
Alotinpa uuden threadin kun en kovinkaan löytäny aiheeseen vastausta, jos semmoinen on, ohjatkaa tiedonjanoinen ystävällisesti tiedon lähteelle.

Elikkäs minkä verran Pakkiksen pr0-miehillä tai pro-naisilla eroaa lepopäivien ja treenipäivien ruokavaliot toisistaan? Määrä & laatu-näkökannat kiinnostaa.

Entäs lisäravinteiden osalta? Mikä jää ottamatta lepopäivänä, mitä tankataan?

Eroteltuna tietty bulk/diet jos vaikuttaa asiaan.

Viimeksi muokattu:
Samat mätöt päivästä toiseen. Palautusjuoman tosin passaan ja otan tilalle pelkän hera+maito+öljy+vitsku drinkin.

Hyvin toimii :thumbs:

Eipä ole mitään muuta eroa kuin palautusjuoma treenipäivänä ja toki mahdolliset kofeiinit sun muut ennen treeniä. Samoilla eväillä mennään muuten.

Mulla eroaa sen verran että treenin jälkeinen ateria on todella suuri. Tuntuu että voi syödä kuinka paljon vaan eikä se mene läskiksi.

En oo pr0, mutta joka tapauksessa ei oo juurikaan eroja. Palkkari jää pois ja tilalla saattaapi olla jonkin sortin välipala, riippuu tosin aikataulusta ym.

Marauder sanoi:
En oo pr0, mutta joka tapauksessa ei oo juurikaan eroja. Palkkari jää pois ja tilalla saattaapi olla jonkin sortin välipala, riippuu tosin aikataulusta ym.

kuin mun näppiksiltäni..eli palkkari pois ja tilalle joku protupitoinen välipala

Marauder sanoi:
Kutakuinkin näin.

Lepopäivinä ite ainakin safkaan öljyä hiukan enempi kuin itse treenipäivinä, en tiedä onko sillä mitään väliä, ainakin vatsa kiittää

:rolleyes:

Itse kaukana proosta tai edes kehoilijan alusta, mutta omalla kohdallani niin että palarin sijasta lepopäivänä rahka +öljy ja sitten illan lämpimältä aterialta karsin hiilarit lähes kokonaan pois. Esim. treenipäivänä 250g kanaa + 50g kaurapastaa + salaatti ja lepopäivänä sitten miinustetaan tuo pasta pois. Näin ainakin nyt dietin viime metreillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Reenipäivinä 6 ateriaa + palkkari ja jotkut ateriat vähän isompia. lepopäivinä 6 ateriaa. Kaloreita tulee ehkä reenipäiville n.600-800 enemmän. Proteiinia ei tule oikeestaan enempää, kuin ton palkkarin sisältämä 30g, mutta hiilaria sitten reilummin..

B.O.S.S. sanoi:
Alotinpa uuden threadin kun en kovinkaan löytäny aiheeseen vastausta, jos semmoinen on, ohjatkaa tiedonjanoinen ystävällisesti tiedon lähteelle.

Elikkäs minkä verran Pakkiksen pr0-miehillä tai pro-naisilla eroaa lepopäivien ja treenipäivien ruokavaliot toisistaan? Määrä & laatu-näkökannat kiinnostaa.

Entäs lisäravinteiden osalta? Mikä jää ottamatta lepopäivänä, mitä tankataan?

Eroteltuna tietty bulk/diet jos vaikuttaa asiaan.

Mulla jää välipäivänä palkkari poijes, muuten samat systeemit kun treenipäivänä. En ole koskaan kompensoinut välipäivänä kuluttamatta jääneitä kaloreita syömällä vähemmin. Ajatuksena on, että kun lihas levossa kasvaa, pitää välipäivänä syödä hyvin.

Usein tulee treenipäivänä treenin jälkeen syötyä vähän epäpuhtaammin, esim. myslipatukoita tai vastaavia missä on paljon sokeria ja nopeita hiilareja. Noi jätän lepopäivinä pois ja korvaan vaikka rahkalla. Muuten suurinpiirteen sama.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom