Lepopäivät??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
57
Eli olen tälläinen aloitteleva riisikeppi ja tarkoituksena olisi saada massaa lisää joten kysynkin että kuinka usein kannattaa treenata esim. rintalihaksia viikossa. Esim Eilen tein ranskalaisia punnerruksia 3x10 ja vinopenkkiä 4x8, ja silloin kyllä tuntui lihaksissa mutta ihme kyllä tänään ei ole paikat kipeenä joten milloin kannattais tehdä uudestaan ja riittääkö alkuun tälläiset toistot esin rintalihaksille ??

Tuo ranskalainen punnerushan on ojentaja liike. Jos pelkkä tissi päivä niin perus penkkiä pari tiukkaa sarjaa, vinopenkki käsipainoilla ja lopuksi joku venyttävä/muotoileva liike. Esim. Pec-Deck, Taljassa, Pullover tms..

Jos lihasryhmät treenaa "loppuun asti", niin 1-2 kertaa viikossa on hyvä treenata yhtä lihas ryhmää. Toi 7 sarjaa on hyvä määrä sarjoja. (Jos sillä saat ne lihakset "kipeäksi").

Ja ei ole mikään kasvun edellytys, että ne lihakset olisivat kipeät seuraavana päivänä, vaikka kivahan se on jos niin on niin on ainakin mennyt treeni perille.

Ja toi ranskalainenpunnerrus on ojentaja liike, eli tarkoititko pull-overia?..... ;)

Jason sanoi:
Tuo ranskalainen punnerushan on ojentaja liike. Jos pelkkä tissi päivä niin perus penkkiä pari tiukkaa sarjaa, vinopenkki käsipainoilla ja lopuksi joku venyttävä/muotoileva liike. Esim. Pec-Deck, Taljassa, Pullover tms..
mikä helvetti on muotoileva liike? ehkä eristävä liike olisi oikeampi sana...

ja threadin aloittajalle: kyllä alussa voi mun mielestä aika useinkin treenata, itse treenasin kaksijakoisella 2on-1off-periaatteella. nykyään se ei kyllä kävisi enää...

Suositut

Back
Ylös Bottom