Lepopäivät yhteen vai erikseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän ihmeellinen kysymys, mutta onko sillä väliä että miten viikkokierrolla pitää lepopäivät? Onko kahdesta peräkkäisestä lepopäivästä enemmän hytyä kuin kahdesta erillisestä? Eli nyt mietin lähinnä sitä, että vaihdanko lauantain treenipäiväksi, jolloin olisi lepoa ti, to, su. Muuten lepoa olisi ti, la, su. Ehdotuksia?

Kiittiks! :worship:

No kahden päivän yhtäjaksoisessa levossa tietysti palautuu täydellisemmin kuin yhdessä päivässä, eli itse suosisin että kerran viikossa olisi mielummin tuo 2 päivän lepo.

Itse taas olen miettinyt, että syntyykös siitä sitten epäsuhtaa, jos esim treenit on.

MA,TI-KE,TO

Ja 4-jakoinen ohjelma, niin torstaina tehtävä lihasryhmä saa silloin aina 2 lepopäivää, tiistain lihasryhmät yhden päivän ja nuo kaksi eivät yhtään... Luulisi että torstain lihasryhmä saa paljon paremmat edellytykset kasvaa?

Originally posted by turre101

Itse taas olen miettinyt, että syntyykös siitä sitten epäsuhtaa, jos esim treenit on.

MA,TI-KE,TO

Ja 4-jakoinen ohjelma, niin torstaina tehtävä lihasryhmä saa silloin aina 2 lepopäivää, tiistain lihasryhmät yhden päivän ja nuo kaksi eivät yhtään... Luulisi että torstain lihasryhmä saa paljon paremmat edellytykset kasvaa?

jos teet kauan samalla ohjelmalla niin kannattanee vaihtaa noitten lihasryhmien paikkaa välillä niin ei noita sun mainitsemia epäkohtia synny tai jos niitä on syntynyt niin pistät esim.torstaille lihasryhmän joka on huonosti kehittynyt

Originally posted by uuu
jos teet kauan samalla ohjelmalla niin kannattanee vaihtaa noitten lihasryhmien paikkaa välillä niin ei noita sun mainitsemia epäkohtia synny tai jos niitä on syntynyt niin pistät esim.torstaille lihasryhmän joka on huonosti kehittynyt

Niin, tai siis helpomminkin eli vaihtaa lepopäivien paikkaa, lihasryhmien treenijärjestys kun useimmiten on ihan tarkoituksella harkittu ettei pahasti osu esim. käsitreenit juuri ennen rintatreeniä tms.

:offtopic: Johan on pirusti käyttäjiä selaamassa foorumia parhaillaan, yli 100 noin arviolta, pisti tuo käyttäjälista silmään kun ruudun ääreen saapui.

Back
Ylös Bottom