lepopäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
niin että onko siitä jotain haittaa jos käy lepopäivänä jalista pelaamassa ?? vai pitäskö sillon levätä ihan kunnolla :D

No kyllä mä ainakin käyn pelaa jalista ja teen siis muutakin kun istun silloin kun on "lepopäivä" mutta en salille eksy pahemmin niinä päivinä...

En ehkä jalkapäivän jälkeen suosittelisi rankkoja aerobisia, kuten fudis. Ei tarvitse kovinkaan kovaa peliä olla, että mm. pohkeet alkaa krampata...

ps. En nyt tarkoita sellaista kavereitten kanssa laukomaan meininkiä :)

Höntsään siitä vaan, jos sellanen porukka löytyy. Se on ihan hyvästä, kun saa raitista ilmaa ja kevyttä liikuntaa siinä samassa.

Avaa ikkuna jos haluat raitista ilmaa. Palauttelet vaan rauhassa seuraavaa HARDCORE-treeniä varten! Ei Ronniekaan pelaa futista!

niin että onko siitä jotain haittaa jos käy lepopäivänä jalista pelaamassa ?? vai pitäskö sillon levätä ihan kunnolla :D

Puhuttaessa salitreeniestä seuraavat termit merkitsevät mielestäni:

Lepopäivä = urheiluvapaa päivä (kevyt kävely ok)
Välipäivä = salitreenitön päivä

Eli jos päivä on oikeasti sinun lepopäiväsi niin pidä se lepona :)

Puhuttaessa salitreeniestä seuraavat termit merkitsevät mielestäni:

Lepopäivä = urheiluvapaa päivä (kevyt kävely ok)
Välipäivä = salitreenitön päivä

Eli jos päivä on oikeasti sinun lepopäiväsi niin pidä se lepona :)

Täsmälleen näin! Ainut aktiviteetti joka lepopäivälle sallitaan perus askareiden lisäksi on venyttely, se on hyvää lihashuoltoa ja sopii hyvin myös lepopäivälle.

Mun mielestä ei ole pahaksi käydä potkimassa palloa ja vähän vaan höntsäillä siellä, esim. jalka päivän jälkeen itellä ainakin tekee hyvää jos käyn vähän hypähtelemässä muun kevyen urheilun merkeissä..

Mun mielestä ei ole pahaksi käydä potkimassa palloa ja vähän vaan höntsäillä siellä, esim. jalka päivän jälkeen itellä ainakin tekee hyvää jos käyn vähän hypähtelemässä muun kevyen urheilun merkeissä..

Ei olekkaan, mutta se yksi lepopäivä viikossa on syytä pitää ja silloin ei potkita palloa eikä käydä lenkillä eikä tehdä mitään muutakaan raskaampaa kuin korkeintaan töissäkäynti jos ei vapaapäivällä lepopäivä osu. Muuten kyllä esim. futiksen pelaaminen on ihan järkevää jo peruskunnon kannaltakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei olekkaan, mutta se yksi lepopäivä viikossa on syytä pitää ja silloin ei potkita palloa eikä käydä lenkillä eikä tehdä mitään muutakaan raskaampaa kuin korkeintaan töissäkäynti jos ei vapaapäivällä lepopäivä osu. Muuten kyllä esim. futiksen pelaaminen on ihan järkevää jo peruskunnon kannaltakin.

Aivan totta, mutta kyseessä on 14-vuotias poika niin mun mielestä lepopäivänä se ei ole kovinkaan kamalaa vähän lätkiä palloa. Kun tuskin tuossa iässä oleva nuori miehenalku ottaa kovinkaan vakavasti punttihommia. Nuoruus on hyvä asia.. :lol2:
:thumbs:

Aivan totta, mutta kyseessä on 14-vuotias poika niin mun mielestä lepopäivänä se ei ole kovinkaan kamalaa vähän lätkiä palloa. Kun tuskin tuossa iässä oleva nuori miehenalku ottaa kovinkaan vakavasti punttihommia. Nuoruus on hyvä asia.. :lol2:
:thumbs:

voi olla että just tää 14vuotias poika ottaa salitouhut vakavammin kuin sinä:curs: joten toi dissaus voi loppuu !
nyt loppu :offtopic: mun osalt.
anteeksi :haart:

Eihän tässä nyt ollut kuin käsitteelinen ongelma. Jos pidetään lepopäivä niin pidetään sitten se lepona. Välipäivinähän sitä voi tehdä sitten muuta urheilua jos haluaa. Eivät kaikki niitä lepopäiviä edes tarvi. Eli potki sitä kuulaa ihan rauhassa välipäivinä. :D

voi olla että just tää 14vuotias poika ottaa salitouhut vakavammin kuin sinä:curs: joten toi dissaus voi loppuu !
nyt loppu :offtopic: mun osalt.
anteeksi :haart:

Niin voi olla, epäilen kumminkin.
Ja tredin aloittaja voi vieläkin minun mielestä potkia sitä palloa. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom