Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin että onko siitä jotain haittaa jos käy lepopäivänä jalista pelaamassa ?? vai pitäskö sillon levätä ihan kunnolla :D
Puhuttaessa salitreeniestä seuraavat termit merkitsevät mielestäni:
Lepopäivä = urheiluvapaa päivä (kevyt kävely ok)
Välipäivä = salitreenitön päivä
Eli jos päivä on oikeasti sinun lepopäiväsi niin pidä se lepona
Mun mielestä ei ole pahaksi käydä potkimassa palloa ja vähän vaan höntsäillä siellä, esim. jalka päivän jälkeen itellä ainakin tekee hyvää jos käyn vähän hypähtelemässä muun kevyen urheilun merkeissä..
Ei olekkaan, mutta se yksi lepopäivä viikossa on syytä pitää ja silloin ei potkita palloa eikä käydä lenkillä eikä tehdä mitään muutakaan raskaampaa kuin korkeintaan töissäkäynti jos ei vapaapäivällä lepopäivä osu. Muuten kyllä esim. futiksen pelaaminen on ihan järkevää jo peruskunnon kannaltakin.
Aivan totta, mutta kyseessä on 14-vuotias poika niin mun mielestä lepopäivänä se ei ole kovinkaan kamalaa vähän lätkiä palloa. Kun tuskin tuossa iässä oleva nuori miehenalku ottaa kovinkaan vakavasti punttihommia. Nuoruus on hyvä asia.. :lol2:
:thumbs:
voi olla että just tää 14vuotias poika ottaa salitouhut vakavammin kuin sinä:curs: joten toi dissaus voi loppuu !
nyt loppu mun osalt.
anteeksi :haart: