- Ikä
- 58
Näin jokin aika sitten hykerryttävän luontodokumentin, jossa lepakkoa kuvattiin lämpökameralla pimeässä luolassa. Lepakko oli niin täydessä horroksessa, ettei se säteilly yhtään lämpöä. Sitten se heräsi hetkeksi, paritteli usean naaraan kanssa, otti ison hörpyn vettä ja vaipui takaisin horrokseen. Upea lifestyle !
Pätkä jäi kummittelemaan ajatuksissani. Tohon usean naaraan kanssa paritteluun ei mulla kyllä paukut riitä, mutta jos ohjelmaa muuttaisi hieman.
- Täysi horros
- Intensiivinen treeni useille lihasryhmille
- Valtava hörppy palkkaria (3 litraa)
- Täysi horros
Epäilytti hieman, ehkä liian extreme, mutta sitten luin Supermassan vastauksen levosta:"Yöunet 12 tuntia, päikkärit 1-2 kertaa 2 h kerta. Treeniin menee n. 2 tuntia lopun ajan pyrin olemaan sängyssä."
Olen sittenkin ehkä oikeilla jäljillä!
Älkää nyt takertuko sellaisiin pikkuseikkoihin kuten työ, opiskelu, ihmissuhteet jne. Kyse on sentään kasvusta. Sitäpaitsi lepakko on ainoa nisäkäs, joka on pystynyt kasvattamaan niin isot latsit, että se pystyy lentämään.
Siis mitä jos unohdetaan HD:t ja DC:t ja tehdää se batstyle
Pätkä jäi kummittelemaan ajatuksissani. Tohon usean naaraan kanssa paritteluun ei mulla kyllä paukut riitä, mutta jos ohjelmaa muuttaisi hieman.
- Täysi horros
- Intensiivinen treeni useille lihasryhmille
- Valtava hörppy palkkaria (3 litraa)
- Täysi horros
Epäilytti hieman, ehkä liian extreme, mutta sitten luin Supermassan vastauksen levosta:"Yöunet 12 tuntia, päikkärit 1-2 kertaa 2 h kerta. Treeniin menee n. 2 tuntia lopun ajan pyrin olemaan sängyssä."
Olen sittenkin ehkä oikeilla jäljillä!
Älkää nyt takertuko sellaisiin pikkuseikkoihin kuten työ, opiskelu, ihmissuhteet jne. Kyse on sentään kasvusta. Sitäpaitsi lepakko on ainoa nisäkäs, joka on pystynyt kasvattamaan niin isot latsit, että se pystyy lentämään.
Siis mitä jos unohdetaan HD:t ja DC:t ja tehdää se batstyle