Lentopallon EM-kisat, Moskova

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sporter
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Löytyykö palstalta lentopalloa seuraavia? Suomelta tänään huikea esitys MM 3. Bulgariaa vastaan ja tuloksena 3-0 voitto :rock:

Epäonnistujia joukkueesta ei löytynyt vaikka etsimällä etsisi. Kapteeni Sammelvuokin parantanut otteitaan peli peliltä. Jatkopaikka jo 12. sakkiin varma. Aika harvinaista herkkua Suomalaisille palloilijoille. Nyt vaan jännäämään miten lohkon muut pelit menee. Vastassa ensi viikolla ilmeisesti ainakin Venäjä :5:

Ristiriitaiset tunnelmat!

No joo tosi hieno voitto Suomelle. Harmittaa vaan kun se tuhos mun 6700€ vedonlyönti voiton! Kaikki muut kahdeksan kohdetta eiliseltä oikein ja olin sit tunkenu riviini vielä ton "varman" ku tulee kerran telkkaristakin ja se sit pissi. Juhlin jo eilen voittoani, mutta tänään vedettiin sitten matto alta. Muuten olisin kyllä kovasti tuulettanut Suomen puolesta, mutta nyt kyllä vitutti! Jos olisi ollut jääkiekon MM-finaali ja käyny näin päin niin sitten olis voinu ehkä "lahjottaa" ton 6700€.

Siis miten niin varma? Suomi on aina pelannut Bulgariaa vastaan hyvin.

Tosi hienoa peliä, harmittavasti olin unten mailla kun Bulgaarit lyötiin. Italiapeli oli todella jännä. Onnarin Kulli oli taas isossa roolissa.

Suomella on kaikki mahdollisuudet, mutta meni miten meni. Kisat on nyt jo voitettu.

Esko taas kapellimestarina juoni mainiosti. Tällä kertaa ei yhtään (?) toisen kosketuksen jujua vaikka aiemmissa peleissä työntänyt niitä rutkasti. Nyt sitten paljon hyökkäyksiä keskeltä kolmesta. Vastustajat ihmeissään, kun niin monipuolista peliä.

Tätä menoa ei Suomea kannata laittaa "varmaksi" häviäjäksi ketään vastaan ;)

Tosi hienoa peliä, harmittavasti olin unten mailla kun Bulgaarit lyötiin. Italiapeli oli todella jännä. Onnarin Kulli oli taas isossa roolissa.

Suomella on kaikki mahdollisuudet, mutta meni miten meni. Kisat on nyt jo voitettu.

Pelin kerkeää nähdä vielä tänään 21.15 urheilukanavan jälkilähetyksenä.

No en tiedä

Niin no kertoimien perusteella oli "varma 1,15" mikä hämäs, koska en itse ole niin perusteellisesti lentinstä seurannut. Katsoin kyllä Italia pelin ja ajattelin, että ei ne hitsi toista peliä noin hyvin voi pelata. Se vaan kun kerroin oli jo toista sataa rivissä oikein ja tuohon kosahti ni kyllä se vähän syö. No mutta sauna ja pari kaljaa jo helpottaa:kippis1:

Hienoa katseltavaa kyllä ollu noi EM-kisast. Tappio Italiaa vastaan jäi harmittamaan kun se oli niiiin pienestä kiinni.

onhan noita pelejä tullu katottua...
nytkin oli mieluummin katsomassa peliä kuin nököttämässä töissä.

no onneksi teksti-tv edes auttaa asiassa ja sen mukaan
Suomi ois antamassa Puolalle kyytiä ihan tosissaan. :thumbs:

Suomi ois antamassa Puolalle kyytiä ihan tosissaan. :thumbs:

Niinhän siinä kävi että viime vuoden MM-kakkonen kaatui suoraan kolmessa erässä :eek:

Mahtava hurmos tuntuu olevan joukkueella päällä, hieno katella tollasia onnistumisia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt näyttää siltä, että Suomi nappaa jatkolohkosta kakkospaikan ja suuntaa välieriin. Jos tätä tahtia pystyvät vielä peliä parantamaan niin en ihmettelisi jos Venäjäkin jäisi jyrän alle :rock: Kerrassaan mahtavaa katsottavaa!

Hyvin menneen maailmanliigan perusteella saattoi odottaa hyviä tuloksia myös EM-turnauksesta, mutta 3-0 voitot Puolasta ja Bulgariasta?! :wtf:

Kova suoritus :worship:
Toivottavasti otteet jatkuvat samanlaisina.

Mitä mitä? Ite tykkään lentopalloa katella ja tulikin tiiviisti seurattua maailmanliigan pelejä. Näköjään loistavat esitykset senkun jatkuvat. Taitaa lenttisjoukkue olla pitkään aikaa ensimmäinen suomalainen maajoukkue, joka oikesti onnistuu ja ylittää itsensä. Mitalia vaaditaan :)

Hyvin hoitivat pojat, vaikka hieman alussa tuntui ehkä jännittävän. Panokset kovenee!

Täytyy itse mennä varmaan paukuttamaan palloa lattiaan illalla (tai voihan ainakin itselleen uskotella, että sitä kutsutaan lyömiseksi...) kun lentisfiilis on nyt päällä.

Toivottavasti tämän suuntaiset esitykset jatkuvat. Torilla nähdään!

Aivan mahtavaa! Vielä kun Venäjä voittaa tänään Italian niin välieräpaikka on varma.

Kun nyt Suomi hoitaisi futiksessa Puolan, niin hyvän mielen jatkuminen loppuviikoksi on turvattu.

Näyttää Suomi menevän välieriin ilman Venäjän voittoakin; Venäjä johtaa Italiaa erin 2-0 ja toinen erä murskaavasti 25-15. Ei voi kuin ihmetellä... mitali olisi lähtökohdat huomioon ottaen käsittämätön paukku. Noo, peli on vielä kesken..

Meinas olla jännää mutta niinhän siinä kävi että Venäjä voitti Italian viidessä erässä eli Suomi on välierissä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom