Lennä Bangkokiin halvalla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Jos seikkailu henkeä löytyy ja halvalla haluaa päästä bangkokkiin niin halpsu yhtiöllä dusseldoffiin ja sieltä mahan airilla eteenpäin. Hintaa tulee palttiarallaa 500-600 essoa yhteensä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei nyt lennetty Bangkokiin vaan Mumbaihin ja lennot maksaa kahdelta hengeltä meno-paluu finnairilla 791e yhteensä. No ei mitenkään vitun kallis. Kaukomatkustaminen muka kallista, paskat. Viikko kreikassa/italiassa/espanjassa maksaa enemmän.

www.vertaa.fi kertoo myös monesti sen halvimman, vaan ei helpoimman, vaihtoehdon.
Finnairin viikkotarjoukset taas antavat suuntaa siitä että noita paikkoja ei Hulluille Päiville ole tulossa, kun myyvät ne (jälleen) itse.

Ite ostin nyt liput SASilta, lähtö 9.11.2007 ja paluu 10.5.2008. Ei olleet pahanhintaiset, 1781e kolmelta, joista yksi on "sylivauva".

Paljonko maksavat muuten lennot Bangkokista Laosiin tai Vietnamiin? Saako noita hyvin kentältä vai pitäisikö jo Suomessa varailla?

Herätetään ketjua taas. Keväällä tulee parin viikon reissu ja nyt mietitään tarkempaa aikaa sille. Mitä sanovat kokeneemmat hermannit? Maaliskuu alunperin ollut ajatuksena ja hinta tietenkin pidedään mielellään alhaalla niin saa kaikki rahat käyttää paikanpäällä matkustamiseen ja elämiseen. Ei siis ole pakko olla suora yhteys helsingistä vaan mietitään myös muualta lähteviä lentoja.

www.vertaa.fi Etihadilla parin pompun kautta 600-700e pintaan edestakaisin. About, pauttiarallaa. Tarjouksiakin saattaa tulla. Itse odottelisin ensi vuoteen.

www.vertaa.fi Etihadilla parin pompun kautta 600-700e pintaan edestakaisin. About, pauttiarallaa. Tarjouksiakin saattaa tulla. Itse odottelisin ensi vuoteen.

Niin ensi vuonna se lähtö onkin, vai tarkoititko odottamisella että kannattaa ostaa matka vasta ensivuoden puolella eikä varata jo nyt?

Noissa pompuissa vaan on se riski tietenkin että jos vaihtoaika on lyhyt niin saattaa jäädä laukut tulematta perille.... Ei halua siihen ainakaan kuluttaa aikaa paikan päällä.

Huomenna on Tjäreborgin Happy Hour -tarjouksissa Finnairin lomalentoja (välilasku Ahmadabadissa Intiassa) Thaimaahan, myynnissä 13.00-15.00. Perillä 2 viikkoa ja meno-paluu Helsingistä kustantaa 599,-

Lähtöpäivät
22.11 Krabi
27.11 Bangkok
10.12 Phuket

Olin ite menossa tolla Etihadilla mutta joulu-uusvuosi-aikaan näytti ~950e. No, hulluilta päiviltä Finnairin Hong kong-lennot ja sieltä Macaon kautta AsiaAirilla Bangkokkiin. Halvemmaksi tuli ja tuleepahan samalla oltua pari päivää tuolla Hong Kongissa.

Olisi maaliskuussa tarkoitus lähteä kuukaudeksi Hanoihin (ei valitettavasti lomamatka, mutta saan rahaa 1500€ lentolippuun yms.). Mitenköhän sinne kannattaisi lentää? Travellinkillä haku antaa lippujen hinnaksi jotain 1150€ mikä tuntuu aika järjettömältä. Eri hakukoneilla olen kokeillut ja Lontoosta lentäisi sinne 800$, mutta nämä lennot lähtevät aamupäivällä, joten niihin ei ehdi Helsingistä, jos ei halua yötä viettää lentokentällä.

Sattuisikohan joku tietämään mitä kautta tänne lentää halvimmalla?

Bangkokista lentää Hanoihin noin 25e/suunta + verot (eli joku 50 kun budjetoit niin menee varmasti siihen hintaan) AirAsialla, joten jos saat jostain halvat liput BKK:hon niin sen kautta "välilasku". Tämä tietysti tarkoittaa sitä, että saa tykätä lentoasemanotkumisesta, itse en ihan parin euron säästöllä lähtisi maailmaa ympäri lentämään.. enää.

juu ite just otin finnairin sivulita suoran lennon bangkokiin, 915€.

ei mielestäni pääse tuntipalkoille, jos satasen pari halvemmalla saa jonkun puoli maapalloa kiertävän lennon samaan paikkaan.

Noin 730€ näyttäisi olevan suorat finnairin lennot halvimmillaan keväälle kun perillä maksimissaan 31 vrk. Päivänkään tuon 31 vrk ylimenevillä pitemmillä reissuilla lentohinnat on finskillä heti 3-400€ enemmän. Mistähän pirusta tuokin johtuu?

Noin 730€ näyttäisi olevan suorat finnairin lennot halvimmillaan keväälle kun perillä maksimissaan 31 vrk. Päivänkään tuon 31 vrk ylimenevillä pitemmillä reissuilla lentohinnat on finskillä heti 3-400€ enemmän. Mistähän pirusta tuokin johtuu?

Millaisesta päivämäärästä on tarkemmin kyse? Itse kun suunnitellaan sellaista 20 päivän reisua keväällä sijoittuen ehkä maaliskuulle. Mutta ei se niin tarkkaa ole sen ajan kanssa kai.

Millaisesta päivämäärästä on tarkemmin kyse? Itse kun suunnitellaan sellaista 20 päivän reisua keväällä sijoittuen ehkä maaliskuulle. Mutta ei se niin tarkkaa ole sen ajan kanssa kai.

1.4. menolennoista alkaen näyttäisi olevan ko. hintaa tarjolla.

Edit. Ooh, tuhat viestiä :eek:

Mikä on Thaimaassa enemmän matkustavien mielestä edullinen lentohinta välillä Hki-Bangkok-Hki? Yritän tässä pähkäillä, ostanko liput esim. tolla 730 eurolla vai odotanko vielä? Lähtö ois ehkä joskus huhtikuussa ja tarkoitus olisi viipyä pari viikkoa. Itse olen tähän mennessä (2x)ostanut liput aina 545 eurolla Hulluilta Päiviltä. En kuitenkaan aio odotella ensi huhtikuun Hulluja päiviä.

Entä minä viikonpäivinä lähteävät lennot ovat kalleimpia/halvimpia? Entä onko se huhtikuusta eteenpäin, kun lippujen hinnat alkavat laskemaan sesonkin ollessa ohi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom