Lähinnä minulla on tarkoitus saada rasvaa palamaan parhaalla mahdollisella tavalla eikä niinkään tuo kuntopuoli mutta kyllähän siinä pakosti kunto kasvaa kun juoksee..hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
esa67 sanoi:50 metria taysilla.
KatiP sanoi:Epätarkka sanavalinta tuo minun "täysillä". Jos ei ole juossut, niin "aikuisten täysillä" lentää kärsälleen, ainakin minun kokemus on sellanen. Eli tarkoitin että sen verran kun saa tehoja irti särkemättä paikkoja (heti tai huomiseksi). Eri pituisia "vetoja" ja erilaisella askelella, helpottaa kummasti pitkiäkin lenkkejä. Kai se on jotain spontaania väljää intervallia mitä tarkoitan.
RautaTaipuu sanoi:Dodii...Eka lenkki takana! Kävin tänään lenkillä melkein heti heräämisen jälkeen söin yhden leivän aamupalaksi koska oli vähän nälkäkin niin ajattelin että ei kehtaa ihan tyhjällä mahalla juosta. Hölkkäsin/kävelin noin 2½km läheiselle pururadalla, rata oli aika pehmyt ja rasitti kyllä jalkoja kivasti. Huomenna varmaan uudelleen jos ei sada vettä ps. Otan sykemittarin mukaan niin näkee miten pitää liikkua että syke pysyy kohtuu tasaisena siinä 130-160 alueella.
RautaTaipuu sanoi:Aijjaa...onnee sulle 10km juoksuun.
Minulla jäi nyt juoksu vähän tältä viikolta kun joka päivä satoi vettä mutta pitää ens viikkolla yrittää juosta joka aamu.
Jep.Tänään tuli lenkki vedettyä vaikka vettä satoikin.Mukavan helppo hengittää sateella...Pertti 123 sanoi:Ihan aikusten oikeesti sillä sateella ei ole mitään merkitystä. Ei muuta kuin juoksemaan sateellakin.
Pertti 123 sanoi:Ihan aikusten oikeesti sillä sateella ei ole mitään merkitystä. Ei muuta kuin juoksemaan sateellakin.
normi sanoi:se joka sanoo että ei sateessa viitti mennä juoksemaan ei ole mies eikä mikään! Ei kai se sade mitään tee, päinvastoin, puhdistaa ilman ja virkistää ja sitten vaikka laittaa shortsit ja hihattoman t-paidan niin kyllä lähtee