Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by vesa3
Kun käytte lenkillä niin mikä on hengitystekniikkanne? Mulla ainakin tulee kylki aivan tajuttoman kipeäksi jos juoksen vaikka 1km väärällä hengitystekniikalla.
Täh? Mun hengitystekniikka on sellainen, että puuskutan just tasan sen verran kun puuskututtaa...
Originally posted by jarre55
Täh? Mun hengitystekniikka on sellainen, että puuskutan just tasan sen verran kun puuskututtaa...
Originally posted by hash pipe
Mä hengittelen aina sen biisin tahtiin, mikä soi päässä :thumbs:
Juu... Daruden Sandstorm saattaa aiheuttaa hyperventilaatiota. :lol2:Originally posted by vesa3
Kauheen monimutkasia biisejä on vaikee hengitellä :D
Kun käytte lenkillä niin mikä on hengitystekniikkanne? Mulla ainakin tulee kylki aivan tajuttoman kipeäksi jos juoksen vaikka 1km väärällä hengitystekniikalla. Entä kuinka pitkiä lenkkejä yleensä teette?
Kun käytte lenkillä niin mikä on hengitystekniikkanne? Mulla ainakin tulee kylki aivan tajuttoman kipeäksi jos juoksen vaikka 1km väärällä hengitystekniikalla. Entä kuinka pitkiä lenkkejä yleensä teette?
Originally posted by CiioN
Mulle on opetettu, että "oikea" tyyli olisi seuraava: ilmaa nenästä sisään ja suusta ulos.