Lemmikkien vihaamisketju - vihaatko eläimiä? Kerro se täällä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Itse en pidä eläimistä. Kivahan niitä on vaikka aidattuna eläintarhassa katsella mutta en tahdo sellaista kotiini. Ottaa päähän myös muiden lemmikit, kun ei voida allergian vuoksi mennä oikeastaan minnekään kylään ja se on edesauttanut sitä että olen alkanut vihaamaan koko eläimiä. Pienenä minulla oli kissoja ja pidin niistä, eli ei siitä ole kyse. Olen vain oppinut vihaamaan noita. Toisaalta pidän esim. lintujen katselusta lintulaudalla, hankinkin vasta lintulaudan. Pääasia että pysyvät pihalla.

1. Koirat: raapivat lattiat pilalle, haukkuvat, purevat, kuolaavat, särkevät, hyppivät, pökkivät, sotkevat jne. Keväisin kadut ovat täynnä paskaa.
2. Kissat: Ovat erittäin vastenmielisiä, tulevat syliin, naukuvat, karkaavat, sotkevat, haisevat, paskovat joka paikkaan, kissa-astia haisee. Paskovat hiekkalaatikoihinkin ulkona leikkipaikoilla.

Tuossa nuo pari yleisintä lemmikkiä. Vihaan myös lemmikinomistajaa kuka ei kerää koiranpaskaa kadulta tai paskattaa sen vaikkapa meidän pihalle tai muuten yleiselle alueelle.

Hyönteisiä vihaan myös, eritoten ampiaisia, itikoita ja kärpäsiä. Noi joutaisi kaikki kuolla sukupuuttoon.

Jos pidät eläimistä niin älä tule surisemaan siitä tänne. Tässä on omaketju sitä varten:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=33926

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meille tulee kohtapuolin doobermanni. :)

Paskat pitää siivota pussiin ja kouluttaa olemaan räyhäämättä

Koirankakka vituttaa täälläkin. Pari päivää sitten sitä oli pitkin hissin lattiaa. Pojallakin on koira, mut on kyllä aivan mainio epeli tuo, uros kultainen noutaja, ei voi olla paijaamatta vaikka on allergia. Kallista safkaa syö, varmaan 10e/kg.

Itselläni ei ole varsinaisesti eläimiä vastaan mitään, mutta vituttaa yli kaiken 90% omistajista. Arvon kanssaihmiset, voisitteko opettaa ne elukkanne käyttäytymään? Vituttaa suunnattomasti päin vittua koulutetut koirat ja ihmisiä vihaavat kissat. Kuinka usein olen minäkin kuullut kissan omistajalta lauseen "se ei oikein pidä ihmisistä.." Mitä vittua, mikä vitun lemmikki tuollainen on!?
Ja sitten nämä jotka ottaa ensikoiraksi dobberin tai rotikan ja sitten ihmettellään kun pikku-Nasse syö kenkiä ja murisee kun yrittää ottaa oman (kuolaisen) kenkänsä takaisin siltä, sitten viedään koiraa eläinlääkärille kassienpoistoon tai potkitaan pelkoa elukkaan.

Ja jäniksistä ei ole muuhun kuin lihakeittoon.

Ugh.

Jos minulla olisi a) rahaa b) kiveksiä, ostaisin lemmikiksi karhun. Sillä olisi kiva ratsastaa töihin. Sitä ei myöskään huolimattomat naapurin lapset varmaan naarmuttelisi.

En mä vihaa eläimiä, mutta ei mulla oo koskaan ollut mitään erityistä tarvetta saada sitä omaa koiraa tai kissaa. Mulla ei oo sellasta hoivaajaluonnetta... Joskus mulla oli muutama jyrsijä ja olihan ne ihan kivoja, mut en mä kyl uudelleen sellasia hankkis. Aika työläitä hoitaa loppujen lopuksi, en edes halua kuvitella mikä työmäärä jossain koirassa olisi.
Ainoastaan mitkä saa mut syttymään on hevoset! Ne on niin isoja ja vahvoja kaikin puolin, mutta useimmiten suhteellisen lempeitä luonteeltaan(ainakin ne joista mulla on kokemusta). Niin ja ratsastusta harrastin monen monta vuotta.
Ja kyllä koiranpennut on suloisia, mutta ei mulla riittäis into sellasten hoitamiseen/kouluttamiseen.
Tyydyn katselemaan ystävieni lemmikkejä:)

Miten niin vihaa eläimiä? Anteeksi nyt vain, mutta kiristeleekö täällä ihmiset hampaita ja nyrkkejä joka kerta kun näkee jonkun talitintin tai vapaa-ajallaan kuluttaa aikaansa pistelemällä neuloja kissanmuotoisiin voodoo -nukkeihin? En mäkään sompuista tykkää, mutten sentään... no joo, antaa olla. Huvinsa kullakin.

Edit. Joskus eläinten omistajat nyppii aikatavalla muttei muu. Tupla edit. Solid Necron haave lemmikkikarhusta asuu myös täällä. Tosin itse ajattelin jääkarhua. Mahtuisikohan se marketin autopaikalle?

En voi suoranaisesti sanoa vihaavani lemmikkejä, mutten aio sellaista kyllä hankkiakaan.
En pidä koiranomistajien kotona vellovasta märän hurtan tuoksusta, muttei se tee minusta koiranvihaajaa.
Yleensä itseäni lemmikeissä ärsyttävät asiat liittyvät omistajien vastuuttomuuteen, eli esim. irrallaan (=fillarin alle) laukkaavat koirat, keväällä paljastuvat skeidavuoret sekä hiekkalaatikoille sontivat, öisin mouruavat ja linnunpönttöjen kulmilla kyttäävät kissat. Viimeksi mainittujen kohdalla olen jo harkinnut oikeuden ottamista omiin käsiin - ja käsiin jotakin kättä pidempää.

Tuttavani harventaa citykaneja pihaltaan vaivihkaa tuliasein -pidän tätä ihan asiallisena toimintana.

Edit: Suomen luontoa ja sen eläimiä suorastaan rakastan!

Tunnustaudun koirienvihaajaksi, tunnen siis oikein kunnon irrationaalista inhoa. En koskaan koske vapaaehtoisesti koiraan. Luulen, että tämä inho johtuu pitkälti siitä, että olen kahdesti jäänyt alle kun "ei-se-mitään-tee-kenellekään" koira on rynninyt päälle. Ei niistä mitään vammoja tai muutakaan tullut, mutta elinikäinen inho, enkä ole tuntenut tarpeelliseksi siitä päästä eroon.

Toisaalta samaan aikaan kotona ja kavereilla on ollut aina kissoja ja niistä taas pidän oikeastaan aika paljon, en toki omaan kämppääni ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin. Maaseudulla kissat ovat mukavaa seuraa kun saavat tulla ja mennä mielensä mukaan, mutta kaupunkiin eivät kuulu. Koirat taas eivät kuulu kuin järven pohjaan.

Hevoset ei saatana. Voisko mitään turhempaa olla...

Tykkään kissoista ja koirista, mutta en niiden paskasta. Ainoa hyvä koiranpaskaan liittyvä muisto on uudelta vuodelta jolloin räjäytettiin koiranpaskaroskis jättiraketilla...paskaksi. Toisaalta olihan se myös hauskaa kun kaverin koira paskoi aina keskelle katua kaupungissa ja kaveri sai poimia jätöksiä... En silti itse jaksaisi tuollaista.

Väitän, että kaikkien hevosihmisten kaakki-innostuksessa on takana jotakin seksuaalista.. :freud:

;)

Horse_penis.jpg

No aijaa!

Yleensä itseäni lemmikeissä ärsyttävät asiat liittyvät omistajien vastuuttomuuteen, eli esim. irrallaan (=fillarin alle) laukkaavat koirat, keväällä paljastuvat skeidavuoret sekä hiekkalaatikoille sontivat, öisin mouruavat ja linnunpönttöjen kulmilla kyttäävät kissat. Viimeksi mainittujen kohdalla olen jo harkinnut oikeuden ottamista omiin käsiin - ja käsiin jotakin kättä pidempää.

Kävikö mielessä että se kissa voi olla jollekkin rakas lemmikki? Toivottavasti se jonka lemmikin joskus ehkä tapat ottaa myös oman käden oikeuden käsiinsä ja ampuu sinua haulikolla kasseille. Siis jos sinulla pienille puolustuskyvyttömille eläimille pahaa tekevällä reppanalla sellaisia edes on. :)

No vittu kun niiden kuulumisista ja tekemisistä pitäisi olla yhtä kiinnostunut ja innoissaan kuin lasten. En ole kummastakaan. Joku kissan/koiran/pulun/kanin/vauvan/lehmän tekemiset ovat voineet olla siinä tilanteessa ihan helvetin hauskoja ja sööttejä, mutta uskokaa nyt hyvät lemmikinomistajat, että ne jutut eivät toimi kerrottuina, tai vielä pahempaa, näyteltyinä.

Pidän kyllä melkein kaikista elämistä ja olen katkera kissa-allergikko. Koirista en oikein perusta, ainakaan isommista kuin miltä pystyn puolustautumaan. Vähän turhan paljon kokemuksia näistä "ei se mitään tee" -piskeistä.

2. Kissat: Ovat erittäin vastenmielisiä, tulevat syliin, naukuvat, karkaavat, sotkevat, haisevat, paskovat joka paikkaan, kissa-astia haisee. Paskovat hiekkalaatikoihinkin ulkona leikkipaikoilla.
Eiks tän voi liittää lapsiinkin?
Ovat erittäin vastenmielisiä, tulevat syliin, huutavat, sotkevat, haisevat, kuolaavat, paskovat joka paikkaan, vaipat haisee, kiljuvat keskellä kauppaa ja repivät ulkopuolisten ihmisten hermoja... Ja sit kun ne kasvaa, ne vie kaikki sun rahat.

Eli missä ero? Kai mulla on sen takia kissoja, kun en lapsiakaan halua edellämainituista syistä. Tosin en noista kissoistakaan niin paljoa tykkää, että ne tossa olisi riehumassa ja tuhoamassa paikkoja, jos ei olisi pakko. Joskus ne on ihan kivoja, mutta taidan itseasiassa vihata niitäkin suurimman osan ajasta. Eukko ei anna tehdä niistä rukkasia ja uhkaa vielä, että jos kissat lähtee, niin lähtee sekin. Houkutteleva tarjous kyllä... :rolleyes:

En rupea ottamaan kantaa tuohon kuvaukseen kissoista tai kissojen vihaamiseen, mutta 2 kissan omistajan osaan sanoa tuollaiseen käyttäytymiseen pari varmaa syytä. Kissojen hoidosta on nyt omakohtaista kokemusta reilut 20 vuotta.

1. Kissojen laatikko haisee - laatikko pitää puhdistaa 2x päivässä paskoista, kerran viikossa kloriitilla + hiekat vaihtoon. Ei takuulla haise, nimimerkillä 2 laatikkoa kerrostalokämpässä (toinen olohuoneessa, toinen keittiössä).

2. Kissat paskovat joka paikkaan - laatikkoja ei ole tarpeeksi tai laatikot ovat likaisia. Kukaan ihminenkään ei varmaan halua käydä paskalla jossain räkälän vessassa, missä lilluu pöntössä kasa paskaa ja siivous on viimeksi tehty viikkoja sitten. Jokainen on varmaan joskus käynyt tällaisessa vessassa.

3. Naukuvat, karkaavat, sotkevat - virikkeitä ei ole tarpeeksi. Kissoilla pitää olla paljon leluja ja tekemistä, ihan sama kuin ihmisilläkin. Kun tylsistyy, niin varmasti paikkoja ruvetaan sotkemaan, repimään huonekaluja yms. Myös yksinäisyys aiheuttaa kissoilla turhautumista, mikä sitten puretaan ympäristöön kynsimällä yms. Ero 1 kissan yksinelämisellä ja 2 kissan yhdessä elämisellä on valtava.

Aika usein nämä "kissojen" negatiiviset piirteet ovat hoidon laiminlyönnin tulosta, mikä vääristetysti attribuoidaan kissojen luonteenpiirteeksi tai ominaisuudeksi. Mitä tuohon asunnon viihtyvyyteen ja puhtauteen tulee, niin eläimet eivät todellakaan sitä laske, jos niistä pidetään huolta. Meillä asuu jyrsijöitä, kissoja ja liskoja, ja tutut aina ihmettelevät, että miten teidän kämppä voi olla aina niin puhdas vaikka on niin paljon eläimiä. Ei siinä loppujen lopuksi ole kyse mistään muusta kuin omasta aktiivisuudesta.

Vituttaa suunnattomasti ne hermoheikot, pilallejalostetut, pökäleenkokoiset, puolikuurot pikkukoirat jotka eivät tajua mitä ympärillä tapahtuu. Polkupyörällä kun suhauttaa ohi niin slaaginhan ne saavat ja yrittävät rynnätä alle, louskuttaen kuin pikkuperkeleet.

Arvaahan sen kenen vika kusettajan mielestä on jos se rääpäle jää maastopyörän vanteisiin...:curs:

Eiks tän voi liittää lapsiinkin?
Lastenvihaajille on jo ketjut olemassa. Täällä teloitetaan koirat.

Ihan samahan koko lemmikkiasia olisi jos älyäisivät pitää ne lukkojen takana. Mutta ei. Sitä vitun rotikkaa pitää juoksuttaa vapaana kaupunkialueellakin kun se niin tykkää siitä. Vielä enemmän tämä vituttaa lenkkipoluilla kun ne saatanan rakit ei älyä väistää vaan tahallaan juoksevat alle. Eikä kissoja tietenkään voi pitää sisällä kun nekin tykkää olla vapaana. Maaseudulla ne voi sentään hävittää nurkista.

Eivätkä ole edes pelkästään paikallinen ympäristöriesa. Kunnon käyttövero noille painon mukaan pitäisi saada.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102310478810_uu.shtml

Mulla on isoista koirista samanlaisia kokemuksia maastopyöräilyn suhteen. Jostain tyhjästä keskellä metsää ilmestyy iso koira rinnalle ja haukkuu todella vihaisen oloisesti. Pari kertaa on joutunut odottamaan reilut 10 minuuttia pyörä itsensä ja koiran välissä, että omistaja vihdoin tulee paikalle. Omistajan kommentti tilanteeseen on "no ei se mitään tekis sulle kuitenkaan". Vitustako sen voi tietää ihan tuntemattomasta koirasta, joka pyörii ympärillä ja murisee todella vihaisesti?

En vihaa koiria, vaan lähinnä niiden vastuuttomia omistajia. Jos koira tuollaisessa yllä mainitussa tilanteessa haluaa jotain tehdä, niin sillä omistajalla ei ole mitään mahdollisuutta ehtiä tilanteeseen väliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom