Veikkaan, että ko. poken versio tapahtuneesta voisi olla hieman erilainen?
Joo mutta kyllä asiaks on yleensä oikeassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pointti lienee siinä, että miksi hän ei voisi maksaa, mikään laki/käytäntö/tapa/tjms. ei estä häntä niin tekemästä.
Eli itsestään selvyyksiä.
Öh siis, mielestäni tästä ei ollut kyse koska kyllähän kaikki including kaverini olettaa että sitä ei mikään laki tai käytäntö estä. Kaveri vaan retorisesti kysäisi että voiko maksaa molemmat ja ojensi jo rahoja. Olisi voinut vaikka sanoa että maksan meidät kaksi tms. mutta esitti asian vain eri sanoin. Minun pointti tässä alunperin oli se että kahden maksaminen samasta pussista ei jostain syystä käynyt. Eikö sitten käynyt siksi että käytti väärää sanamuotoa vai mikä oli Oksasen ongelma? Käsittikö Oksanen tilanteen niin että kaverini tuli häntä ärsyttämään ja kyselemään tyhmiä? Fiksu mies jos näin käsitti. Mutta sellasta. Jatketaanpa taas paremmilla jutuilla.
Ko. pokelta saatetaan kysyä tätä samaa kysymystä kymmeniä kertoja illassa ja nyt oli sattunut huono päivä, joten ajatteli antaa takasin samalla mitalla. Olisi "Oksanen" tietysti voinut tilanteen paremmin hoitaa, ei siinä mitään.
Eipä kyllä 45:en ovella ole koskaan mulla tai kavereilla ongelmia ollut. Jos joskus joku on ollut liian kännissä niin asiallisesti käännytetty ovelta(mua ei koskaan). Ei kai siinä ovimiehen kanssa kukaan halua paras kaveri olla vaan tarkoitus on päästä sisälle ja ulos tehokkaasti. Se mitä joskus on ongelmia tullut, esim. kerran repun unohdin narikkaan niin palvelu on pelannut todella asiallisesti Mitään ongelmaa ei ollut kadonneen repun metsästyksessä ja takaisin saamisessa. On myös maksettu niin, että yks vippaa muut sisään ilman ongelmia. Ehkä pitäis katsoa myös peiliin eikä oksaseen, jos ei meinaa 45:een päästä tai on ovella kommunikaatio-ongelmaa
Juu, ihan oikeeta asiaa puhut, mutta tällä kertaa kieltäydyn kunniasta että olisin koskaan provonnut tai olisi muuten peiliin katsomista käytöksessämme. Ei kuulu harrastuksiin minkäänlainen känniääliöinti. Ja sitten on se pointti kyseistä baaria koskien etten ole tässä threadissa ainoa joka on poken nimen tuonut esille, kertoo kuitenkin että jotain siinä on.
Ei mulla ristiretkeä ole paikkaa vastaan ja koita sitä viimeiseen asti dissata mutta kerroinpahan miten on itellä aina mennyt. Meitä on muitakin, kuten sitten teitäkin joille ei ole sattunut mitään. :piis:
Ja pamppu aina vasemmassa...Joo mutta kyllä asiaks on yleensä oikeassa.
nips ja naps
Mahti-AhtiLappeenrannassa, edesmenneen Cannibalsin Ahti. Todellinen Chief.