Legendaariset Poket

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dab01
  • Aloitettu Aloitettu
Oksanen. En käy enää koskaan 45sessa koska sen viitisen kertaa mitä oon käyny nii Oksanen on aina pilannu kaiken. Ja onhan se paska paikka muutenki ja yliarvostettu.

Mutta siitä Oksasesta nii aina todella tyly vastaanotto ovella ilman mitään syytä. Ekalla kerralla kysyttiin siinä ovella että saako lipusta opiskelija-alennusta nii ei sanonu mitään. Kysyttiin toisen kerran ja siitähän alkoi sitten huuto että jos vielä kerran kysyt nii heittää ulos.

Joku toinen kerta niin kaveri ja sen muijakaveri meni siinä mun edellä ja kaveri kysy että voiko maksaa molemmat nii ei voinu. Ei vaan voinu. Piti molempien antaa omat vitoset. Tässä vaiheessa jo miehen tunsimme emmekä katsoneet järkeväksi tiedustella syytä vaan menimme turvat kiinni sisälle. Käytännössä siis joka kerta kun ollaan menty sisään ihan normaalisti nii on ollu jotai ongelmaa miksi hänen ei pitäisi päästää meitä sisään.

Kerran olin tulossa ulos ko. baarista ja Oksanen oli ovella ja piti ovea kiinni. Juuri samaan aikaan joku pelle ulkona jonossa alkoi paukuttaa oven ikkunaa että jeejee päästäkää mut sisälle jo. Noin sekunnissa Oksanen otti jostain pippurisumutteen ja raotti ovea, itse refleksinä hyppäsin taakse, kun Oksanen heiluttelee oven raosta ulos sumutetta. Tää pelle oli siinä oven takana nii ei saanu mitään mutta viis seuraavaa muijaa siinä jonossa alottaa kauheen määkimisen ku silmät täynnä pippuria. Luikkasin ovesta ulos ja katsoin sitä härdelliä ku Oksanen repii niitä muijia sisälle vessaan pesemään kasvoja. Joku aiemmin puhui samantyyppisestä episodista eli vissiin hän on harrastanut tuota useinkin.

Ei voi kyllä käsittää kyseisen herran käytöstä enkä sitä miksi pomonsa ja asiakkaat sitä kattelee. Enkä usko että Suomesta mulkumpaa portsaria löytyy. Nih!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Somero on kyllä yksi parhaista tapaamistani portsareista. Hänellä on homma hansakassa ja auktoriteetti kunnossa.:5: Toinen kuka tulee mieleen on Teatterin ja Kaivon entinen poke, Klasu, joka on ilmeisesti jättänyt pokehommat. Ainakaan pariin vuoteen en miestä ovella ole nähnyt.

Joku toinen kerta niin kaveri ja sen muijakaveri meni siinä mun edellä ja kaveri kysy että voiko maksaa molemmat nii ei voinu. Ei vaan voinu. Piti molempien antaa omat vitoset.

Kysyyköhän tää sun kaveri kaupassakin, josko vois maksaa tyttökaverinki jäätelön? ;)

Joskus nuo tyhmät kysymykset ovella alkaa vaan nyppimään siihen malliin, että tommonen pikku kiusa piristää kummasti.

Mitenkähän lie totuuden laita, mutta legendoja varmaan enempi jos vähempi. Yksi jutuista kuuluu näin. Eräs hippilettinen yritti sisälle ja mr. Oksanen käännyttää ettei tänään palvelua. Hippihän siitä kimmastuu ja alkaa takomaan ovea vaatien sisälle pääsyä. Ovea raolleen, pippuria silmille, mies katuun ja miliisit paikalle. Tiedä sitten kuinka totta vaikka eräs tuttu tuota tapahtumaa väitti todistaneensa jonosta käsin.
Jos tää tapahtu viime kesänä niin oon kuullu saman tarinan.

Vaa kerros vähän lisää siitä äiti jutusta ku kiinnostaa tietää:D

Kysyyköhän tää sun kaveri kaupassakin, josko vois maksaa tyttökaverinki jäätelön? ;)

Joskus nuo tyhmät kysymykset ovella alkaa vaan nyppimään siihen malliin, että tommonen pikku kiusa piristää kummasti.

Anteeksi, mutta en oikein ymmärtänyt miksi on tyhmä kysymys, jos kysyy voiko maksaa muijakaverin lipun baarin ovella kun mennään peräkkäin sisään. Olen usein kaupassa maksanut jonkun toisen ostokset laittamalla ne siihen samaan kasaan ja aina mennyt läpi ilman vittuiluja. En voi aivan varmaksi sanoa kaverini puolesta, mutta ainakin uskoisin hänenkin näin tehneen.

Jostain se ilo on tuossakin duunissa revittävä, kun oven avaamisesta ei saa enää kiksejä.

Joensuun gigglinissä.

"Et pääse sisälle"
"miks en?"
"kauhea takki"
"no vittu eihän sinne takkipäällä mennä??!!"
"aivan aivan, alahan vetää.."

:dance:

Onko tää Oksanen se selvästi vanhempi tyyppi siinä ovella ja joskus narikassa?

En osaa siitä sanoa kun molemmat työntekijät mitä oon tavannu siinä ovella on kohtuu iäkkäitä, mut siitä erottaa, että Oksanen on lihava ja tää toinen kaveri laiha. Ei se toinenkaa mikään ystävällinen oo mutta sentään neutraali.

Kiksit saa rähinöistä. Siinä kumminkin ollaan asiakaspalvelussa ei siinä vittuilemaan tartte ruveta oli kysymys kuinka typerä tahansa. Tutut pitää toki haukkua kynäniskaspurguiks, mutta niitä ei lasketa.:)

Hämeenlinnan Metrossa ei päässyt joku tyyppi sisään kun tällä oli ollut rumat kengät.

Ja kaveri ei päässyt hml metroon sisään kun oli rumat housut. Tosin se oli sillon se mulkku arpinaama siel.. joutu meneen vaihtaan housut et sit pääs sisään. Tän arpinaaman tiesi jostain myös aikoinaan inttikaverit kun siit puhuin. "Jaa se mulkku?" :D

Haha, minkäslainen takki sinulla oli oikein päällä :D

ps. :offtopic:

No jumalauta normaali talvitakki.
Pakkasta oli ainakin 50 niin ei huvittanut keikkua se sisäpaita päällä siellä pihalla.
Sanoin vielä tuohon päälle jotakin älykästä.
Jotain " pidä kahvas saatana" tjsp.

No jumalauta normaali talvitakki.
Pakkasta oli ainakin 50 niin ei huvittanut keikkua se sisäpaita päällä siellä pihalla.
Sanoin vielä tuohon päälle jotakin älykästä.
Jotain " pidä kahvas saatana" tjsp.

Veikkaan, että ko. poken versio tapahtuneesta voisi olla hieman erilainen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom