BB PRO Lee Priest

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lee:hän sanoi treeni videossaan että "älkää tulko kysymään millaista on kisata niiden isojen miehien kanssa, vaan kysykää millaista on kisata niiden pitkien miehien kanssa. minulla on samat mitat kuin heillä mutta vain (olikohan) 5.7" pituutta, ja se tekee heistä PIENIÄ"

Olen itse myös pitänyt Leetä esikuvana,koska oon ite 160cm.(Lee 162,5)
Treenivideossa The blond myth Leen reidet on niinkuin kaksi isoa joulukinkkua,aivan järkyttävät siihen kroppaan treeni kaudella :eek:

Tonza sanoi:
On omakuva, joo.

:nolo:

Lee on myöskin ollut mun idoli jo pitkään. Hyvä esimerkki, että pienikin mies voi olla iso :D Vaikka sen haba ei näytä ihan jumalaiselta "edestä" päin katottuna, niin mun mielestä sen käsi, etenkin hauis on yksi maailman parhaista, ellei paras toiselta puolelta katsottuna.. En oikein osaa kunnolla selittää.. jos ehtisi jossain välissä ettimään havainnoivaa kuvamateriaalia ja löytyisi joku hyvä kuva...
Mua tosiaan harmittaa, että Lee ei ole pärjännyt paremmin.. Tuntuu melkein siltä, että jotta Ronnie (tai joku muu, jolle Priest ei pärjää) olisi yhtä iso suhteessa pituuteen, tarvitsisivat varmaan 10kg lisää lihasta :) Joo, enpä tiedä sitten, että onko vaan puolueellinen silmä, mutta mun silmään Lee näyttäisi olevan isoin ukko, kun lihakset suhteutetaan edes hiukan pituuteen...

Oon aivan sama mieltä :thumbs:

QUESTION: You are one of the few professional bodybuilders who has openly spoken about using anabolic steroids and related drugs during your career. First, why did you decide to come forward with this information? Secondly, do you feel it has helped or hurt you in your career and with obtaining sponsorship?

Lee: I didn't decide to come forward someone just asked a question and I answered it. I am not going to lie. I don't care what people think of me. It's in all sports so why not. If your going to give information give the positive and negative and if they wish to choose let them make up their own mind. But only if they are realistic and have the ability to turn pro and genetics as well,if not I would not even consider it.Sposorship I don't think so,if that was the case no one in this sport would have one.We know we all use I am just honest about it. I think my fans like me that way. No bullshit approach

:thumbs:

Joo, Lee on kyllä bodiltaan ja aivoiltaan ihan kunkku-sarjaa! Sillä saattaa olla jotain tekemistä, että Lee ei ole jenkki vaan aussi ;-)

57 kg - ??? kg sanoi:
Hmm... Efellä saa ihmeitä aikaan...

Joo, efedriinillähän se hauis kasvaakin.

attitude sanoi:
jos vaan pääsee sikakireeksi niin on kova luu muille!

ja 17 vuotiaana!
attachment.php

potentiaalinen kaveri, kunhan vain pääsisi kireäksi.

Vielä vuosi aikaa päästä tohon kuntoon... :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmmm muistaakseni (?) lee oli kyllä 21 tuossa kuvassa. tästä käytiin keskustelua joskus toisessa threadissa ja tähän päädyttiin/löydettiin todisteet.

en oo mitenkään varma, näin vain muistelisin.

ZeiZei sanoi:
hmmm muistaakseni (?) lee oli kyllä 21 tuossa kuvassa. tästä käytiin keskustelua joskus toisessa threadissa ja tähän päädyttiin/löydettiin todisteet.

No täytyy kyllä sanoa, että on vaikeaa uskoa edes Leen olevan 17 vuotiaana tollaisessa kunnossa...

Warheart sanoi:
Ihan mukavalta näyttää pala. :worship: Mä olen kanssa niitä harvoja jotka tykkää Lee Priestistä, tai oikeastaan vasta vähän aikaa sitten olen innostunut, mutta kuitenkin. Tossa olisi muuten pieni video Priestistä. Luultavasti linkki ei tuosta toimi, vaan pitää kopioida osoiteriville. Varmaa on se, että tuo ei tunnin päästä pelaa.

Ei muuten linkki toimi, ainakaan mulla. Joku aika sitten kattelin ton ja toimi ihan jees, mut nyt pukkaa jotain ettei sivustoa löytynyt..Oiskohan jotain toista sivustoa mistä ton klipin vois saada, oli nimittäin todella motivoiva :hyper:

Priestin ongelma on se että se Off-seasonilla bulkkaa itsensä yli 135 kiloseksi ja sitten
8 viikkossa diettaa 30kg pois niin että siinä jää paikat ihan pakostakin sileiksi.

ZeiZei sanoi:

Myös muistelen jotakin samantyylistä, vaikea uskoa että säikeiset & massiiviset reidet olisi kellään 17 -vuotiaalla

Suositut

Back
Ylös Bottom