BB PRO Lee Priest

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hjjtt sanoi:
En tajua miten Colemania voidaan haukkua paksusta vyötäröstä :confused:
Helposti, koska sen maha pömpöttää. :down:

attitude sanoi:
itse ollut aina sitä mieltä että ei tule pärjäämään, mielestäni huono symmetria,johon pieni kokoisuus vaikuttaa paljon.
Symmetria tarkoittaa ymmärtääkseni vasemman ja oikean puolen lihasten epäsymmetristä kehitystä - mistä kropan osasta nyt on kysymys kun ei omaan silmään satu?

Dopey sanoi:
Symmetria tarkoittaa ymmärtääkseni vasemman ja oikean puolen lihasten epäsymmetristä kehitystä
Itse asiassa kilpakehonrakennuksessa symmetria tarkoittaa eri lihasryhmien välistä suhdetta. Huonoa symmetriaa edustaa siis esimerkiksi kova yläkroppa ja heikot jalat tai iso hauis ja pieni ojentaja.

Näin asian esittivät IFBB Pro Judget KP Ourama ja Johnny Kankala liiton leirillä. Lisäksi asiasta voi lukea lukemattomilla aiheeseen perehtyneillä internetsivuilla.

Hulkki sanoi:
Itse asiassa kilpakehonrakennuksessa symmetria tarkoittaa eri lihasryhmien välistä suhdetta. Huonoa symmetriaa edustaa siis esimerkiksi kova yläkroppa ja heikot jalat tai iso hauis ja pieni ojentaja.

Näin asian esittivät IFBB Pro Judget KP Ourama ja Johnny Kankala liiton leirillä. Lisäksi asiasta voi lukea lukemattomilla aiheeseen perehtyneillä internetsivuilla.

totta. tarkoitin että mielestäni lyhyet lihakset eivät näytä niin hyviltä kuin pitkät. (ei tarkoita sitä että lyhemmillä ihmisillä olisi aina lyhyemmät lihakset tai tai lihaksen kiinnityskohdat erinlaiset) vaan että Leellä mielestäni kaikki lihakset eivät natsaa toisiinsa, huonon rakeenteen ja lyhyen mittansa vuoksi on näin. miettikääpä jos Lee olisi kokoonsa nähden samanlaisessa massassa 20cm pitempänä-> ihan eri kaveri?

Mitä oon Leetä kattellu noilta sen treenivideoilta, niin ei se nyt kovin epäsymmetrinen ole.Kädet ja reidet näyttää tosi friikeiltä just siks ku kaveri on nin lyhyt.Ainoa epäkohta on ehkäpä liian pitkä keskivartalo suhteessa muuhun kroppaan.

Hulkki sanoi:
Ymmärtääkseni kehonrakennuksessa arvioidaan, symmetriaa (symmetry), kehonosien suhteita (proportions) ja lihasten muotoa (shape). Jostain syystä etenkin Suomessa puhutaan ensimmäisestä mutta tarkoitetaan toista.

Jos symmetria on kehonosien keskinäinen suhde, niin mikä mättää tyypillä, jonka toinen rintalihas on paljon isompi kuin toinen?

Dopey sanoi:
Jos symmetria on kehonosien keskinäinen suhde, niin mikä mättää tyypillä, jonka toinen rintalihas on paljon isompi kuin toinen?
Tuo oikean ja vasemman puolen eroavaisuus on kylläkin todella harvinaista, mutta kun sitä havaitaan merkitään se symmetriavirheeksi sekin.

Loppujen lopuksi on kuitenkin aika turha lähteä erittelemään termejä ja määritelmiä sille, mitä tuomarit kehonrakennuskilpailussa katsovat. Täydellinen kokonaisuus (friikkimäinen lihasmassa, olematon rasvaprosentti, kaikkien lihasten tasapuolinen kehitys, lihasten malli, nesteettömässä kunnossa näkyvät säikeet, suonet) on se mihin pyritään, ja kaikki siitä eroava lasketaan virheeksi. Melko pitkälle kilpailijat arvostellaan yleissilmäyksellä eikä yksittäisten plussien tai miinusten mukaan.

Se, että oikea käsi on isompi kuin vasen, on virhe siinä missä löysä kuntokin. Virheet eivät ole keskenään samanarvoisia, vaan häiritsevät kokonaisuutta enemmän tai vähemmän. Se kilpailija, jonka virheet häiritsevät vähiten, voittaa.

Pecman sanoi:
Helposti, koska sen maha pömpöttää. :down:
:whip:
ronnie on turhan kova,
sitä ei minkään maailman ihmiset pysty mollaamaan.
eiköhän se ole asiansa todistamut,
sitä ei voiteta..käy niin että olympiaan ei tule uutta voittajaa kun vasta ronnien lopetettua... :evil:

En Ronniesta oikein pahaa kuvaa löytänyt, joten tämä saa kelvata, vaikka onkin tavallista kovemmassa kunnossa ;) Vertailussa "epäsymmetrinen" Priest...

Edit: niin älkää nyt vetäkö hernehiä nokkaan, löytyyhän noita huonoja kuvia.. mm. ne justiin esillä olleet Leen bulkkikuvat :)

Liitteet

• ronnie.webp
    ronnie.webp
    18 KB · Katsottu: 2 272
  • lee.webp
    lee.webp
    3,8 KB · Katsottu: 2 248
Joo. Kyllä Lee on aina ollu yks mun idoleista.. isot kädet, kapea lantio, kovat massat ja se PITUUS.
Nimim. 165 cm ;)

Bytheway: Tonza onko oma kuva avatarissa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ronnie the great!
nobody else but ronnie,lee oli huippu tänä vuonna...letti ainakin edusti..
mut se siitä..
vieläkö kerran?olympia...

Hitto en kyllä tajua mitä väliä sillä pituudella on, jos kaverissa on vaan lihaa aivan helvetisti ja symmetria on hyvä, koska ne lienee kehonrakennuksessa ne ratkaisevat osa-alueet.
Itse arvostan Priestiä suuresti, tosin toi bulkki kuva on aina yhtä shokeeraava :D

niin se on pienet ei pärjää ja sil ei voi mitään,
se on kyl pirun harmi..on siellä meinaan lahjakkaita.
eikä priestissä mitään vikaa ole,mut ei se kyl ikinä tule voittamaan mitään isoa kisaa.
korkeintaan 4parhaan joukkoon,mut ei ekaks..

Pienet kaverit näyttää kyllä kuvissa hyviltä, mutta jos lavalla ylttää juuri ja juuri isompaa kaveria napaan, niin väistämättä se vaikuttaa myös tuomareiden arvosteluun.

Sälli on kovassa vedossa..mutta mikäs ihme tuo on mieshän on ollut jo viimeiset 10 - 12 vuotta 21-24 vuotias...jenkitkun ei edes vanhene lainkaan..

napalmi sanoi:
Sälli on kovassa vedossa..mutta mikäs ihme tuo on mieshän on ollut jo viimeiset 10 - 12 vuotta 21-24 vuotias...jenkitkun ei edes vanhene lainkaan..
Ja kun ei ole edes jenkki....

Anteeksi maalaisuuteni.......niinpä taitaa olla ettei ole...mutta sillä mantereella suurimman osan ajasta kuitenkin vaikuttanut..mutta eiköhän ikää löydy jo jonkin verran..sen verran kauan kundi jumppaillut jo ihan kunnon kokosena..jos ei nyt oteta huomioon kaverin pituutta..jossainhan se tasoitus pitää antaa.

JMS- sanoi:
Bytheway: Tonza onko oma kuva avatarissa?

On omakuva, joo.

:nolo:

Lee on myöskin ollut mun idoli jo pitkään. Hyvä esimerkki, että pienikin mies voi olla iso :D Vaikka sen haba ei näytä ihan jumalaiselta "edestä" päin katottuna, niin mun mielestä sen käsi, etenkin hauis on yksi maailman parhaista, ellei paras toiselta puolelta katsottuna.. En oikein osaa kunnolla selittää.. jos ehtisi jossain välissä ettimään havainnoivaa kuvamateriaalia ja löytyisi joku hyvä kuva...
Mua tosiaan harmittaa, että Lee ei ole pärjännyt paremmin.. Tuntuu melkein siltä, että jotta Ronnie (tai joku muu, jolle Priest ei pärjää) olisi yhtä iso suhteessa pituuteen, tarvitsisivat varmaan 10kg lisää lihasta :) Joo, enpä tiedä sitten, että onko vaan puolueellinen silmä, mutta mun silmään Lee näyttäisi olevan isoin ukko, kun lihakset suhteutetaan edes hiukan pituuteen...

Joo, en mä nyt löytänyt semmoista kunnollista kuvaa, millaista tarkoitin. Perkele, kun olisikin skanneri, olis voinu kaivaa vanhoja bodilehtiä ja pistää pari hyvää kuvaa malliksi...
Pistetään tuohon nyt pari, mutta eivät nuo ole aivan sitä tasoa mitä hain....

Ja vielä täytyy mainita, että puhun vähän liikaa vanhasta muistista noiden ukkojen kunnosta. Meinaa iteltäkin unohtua, ettei pariin vuoteen ole tullut seurattua noiden kisojen tuloksia ja kuvia, eikä ole tullut bodilehtiäkään enää osteltua. Että jos Ronnie on kovasti viimosen parin-kolmen vuoden aikana parantunut, niin unohtakaa...

Jokuhan tuossa jo sanoikin, että kuvissa tuommoinen lyhempikin mies näyttää kovalta, mutta lavalla ei voi pärjätä. Näin se totuus ikävä kyllä taitaa olla. :(

Liitteet

• t_pril02[1].webp
    t_pril02[1].webp
    58 KB · Katsottu: 10 048
  • LEEP12[1].webp
    LEEP12[1].webp
    81,8 KB · Katsottu: 691

Suositut

Back
Ylös Bottom