Helposti, koska sen maha pömpöttää. :down:hjjtt sanoi:En tajua miten Colemania voidaan haukkua paksusta vyötäröstä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helposti, koska sen maha pömpöttää. :down:hjjtt sanoi:En tajua miten Colemania voidaan haukkua paksusta vyötäröstä
Symmetria tarkoittaa ymmärtääkseni vasemman ja oikean puolen lihasten epäsymmetristä kehitystä - mistä kropan osasta nyt on kysymys kun ei omaan silmään satu?attitude sanoi:itse ollut aina sitä mieltä että ei tule pärjäämään, mielestäni huono symmetria,johon pieni kokoisuus vaikuttaa paljon.
Itse asiassa kilpakehonrakennuksessa symmetria tarkoittaa eri lihasryhmien välistä suhdetta. Huonoa symmetriaa edustaa siis esimerkiksi kova yläkroppa ja heikot jalat tai iso hauis ja pieni ojentaja.Dopey sanoi:Symmetria tarkoittaa ymmärtääkseni vasemman ja oikean puolen lihasten epäsymmetristä kehitystä
Hulkki sanoi:Itse asiassa kilpakehonrakennuksessa symmetria tarkoittaa eri lihasryhmien välistä suhdetta. Huonoa symmetriaa edustaa siis esimerkiksi kova yläkroppa ja heikot jalat tai iso hauis ja pieni ojentaja.
Näin asian esittivät IFBB Pro Judget KP Ourama ja Johnny Kankala liiton leirillä. Lisäksi asiasta voi lukea lukemattomilla aiheeseen perehtyneillä internetsivuilla.
Ymmärtääkseni kehonrakennuksessa arvioidaan, symmetriaa (symmetry), kehonosien suhteita (proportions) ja lihasten muotoa (shape). Jostain syystä etenkin Suomessa puhutaan ensimmäisestä mutta tarkoitetaan toista.Hulkki sanoi:Itse asiassa kilpakehonrakennuksessa symmetria tarkoittaa eri lihasryhmien välistä suhdetta. Huonoa symmetriaa edustaa siis esimerkiksi kova yläkroppa ja heikot jalat tai iso hauis ja pieni ojentaja.
Tuo oikean ja vasemman puolen eroavaisuus on kylläkin todella harvinaista, mutta kun sitä havaitaan merkitään se symmetriavirheeksi sekin.Dopey sanoi:Jos symmetria on kehonosien keskinäinen suhde, niin mikä mättää tyypillä, jonka toinen rintalihas on paljon isompi kuin toinen?
:whip:Pecman sanoi:Helposti, koska sen maha pömpöttää. :down:
Ja kun ei ole edes jenkki....napalmi sanoi:Sälli on kovassa vedossa..mutta mikäs ihme tuo on mieshän on ollut jo viimeiset 10 - 12 vuotta 21-24 vuotias...jenkitkun ei edes vanhene lainkaan..
JMS- sanoi:Bytheway: Tonza onko oma kuva avatarissa?