BB PRO Lee Priest

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän tatuoinneille merkitykset löytää, jos vain haluaa. Jostain syystä ei mene mulla vaan jakeluun miksi pitäisi syvällinen merkitys ja tarina olla jokaisen merkin takana. Jos joku haluaa tietynlaisen kuvan itselleen, niin siitä vaan. Kun toinen ihminen katsoo tatuointeja ei se niitä tarinoita näe, jos ei asiasta kysy. Toisaalta, jos se tatuointi on tärkeä merkki jostain elämänkäännöksestä tms, eikä tarkoitettu koristeeksi, sehän on sama ottaa paikkaan, jossa se on vain kantajan omassa tiedossa, vaikka pakaroiden väliin. Pitkin forkkuja ja muita näkyviä paikkoja olevat tatskat on koristeita.

No, enivei, vääntöä tärkeistä asioista...:D

Olen myös tuosta samaa mieltä. Eikö se ole jokaisen ihmisen oma valinta mitä tekee? Vaikka mun mielestä nuo priestin tatskat on aika tollon näköisiä niin tehkööt perkele!! Varsinkin tuo saatanan naamatribali!:urjo:
Mulla on kaksi mukulaa ja olen suunnitellut tatuoida heidän nimet forkkuihini. jos jonkun pitää sitä arvostella niin siitä vain. Sillä on ainakin mulle merkitystä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tuo että tatuoinnilla pitäis olla jokin merkitys on melkoista muoti hömpötystä IMO. pitää tässä nyt itsekin alkaa keksimään jotain hienoja selityksiä noille omille kötöstyksille:jahas:.

ottaa tatuoinnin sitten niistä "syvällisistä" syistä tai ihan muutenvain niin mitä merkitystä. siinä iholla ne molemmat on lopun ikää.

Jostain syystä ei mene mulla vaan jakeluun miksi pitäisi syvällinen merkitys ja tarina olla jokaisen merkin takana.

No ei todellakaan tarvitse. Mun mielestä jos ei uskalla laittaa kuvaa ihoon ennenkun keksii jonkun hiton hyvän ja hienon merkityksen sille niin voi yhtä lailla jättää tatskaamatta. Jos se on siitä kiinni.

Onko se siksi että sitten kun äiti kysyy että noh Elmeri miksi sinulla on tuo perhonen tatuoituna persposkeen niin Elmeri voi kertoa hyvinmielin kuinka se hänelle merkkaa maan ja taivaan. Vaiko siksi ettei itse saa mielenrauhaa ellei voi itselleen järkeillä miten tärkeä tarina tatuoinnillaan on.

Tähän ikään asti ei kukaan ole kertaakaan kysynyt että mikä mun kuvien tarkotus on. Ja vaikka kysyisikin sanoisin että eipä kuulu sulle pätkääkään. Omaksi iloksi ne on, ei muiden. Eikä niillä kaikilla ole mitään syvempää merkitystä/tarinaa. Viimosin tatska on tosin sellanen että siihen liittyy iso osa elämääni.

Onhan se kiva jos sille joku itselle tärkeä merkitys onkin mutta ei se todellakaan ole mikään ehto/vaatimus. Tatuointi on ihoon tehtyä taidetta, ei mitään filosofiaa. Seuraavana onkin aikomuksena suunnitella koko käden kattava full-sleeve tatska joka ei tule esittämään mitään tiettyä asiaa. Eikä sillä tule olemaan mitään hienoa tarinaa takana.

tuo että tatuoinnilla pitäis olla jokin merkitys on melkoista muoti hömpötystä IMO. pitää tässä nyt itsekin alkaa keksimään jotain hienoja selityksiä noille omille kötöstyksille:jahas:.

ottaa tatuoinnin sitten niistä "syvällisistä" syistä tai ihan muutenvain niin mitä merkitystä. siinä iholla ne molemmat on lopun ikää.

Aivan. Sillä ole mitään väliä onko niillä jotain merkitystä vai onko ne "vaan" koristeita. Ja hei, varsinkin jos on vaan sellasia pikku roiskeita, niin eihän ne edes näy mihinkään, joten ihan sama:D niin, vai pitikö niiden edes näkyä kenellekään?:rolleyes: ainiin, itelleen vaan...

Ei ne sen aidompaa tee kenestäkään, oli niillä kuvilla merkitystä tai ei. Ne on kuitenkin vaan tatskoja.

Aivan aivan. Eihän niillä ole pakko olla mitään merkitystä. Jos keksii jonkun hienon kuvan niin siitä vain. Koristeitahan ne loppujen lopuksi on, merkitystä tai ei. Sehän on jokaisen oma valinta mitä tekee. Minun tulevilla tatuoinneilla tulee kyllä olemaan merkityksiä mutta kuten jo sanoin, jokainen tekee mitä haluaa!

Aika tuhti Lee priestmäinen offikunto, Hassun näköstä noin lyhyellä miehellä. Mutta sieltä se taas kisoihin veää itsensä huipputikkiin :)

Lee Priest on ainut rehellinen pro bodybuilder siitä johtuu sen valtava suosio

still waiting for your drug cycles for your second olympia lee?

you said you 'always' say what you take, 'always' honest and if asked you will tell Huh

98 EASY........CLENBUTEROL. ......WINSTROL EVERY 4TH DAY 100MGS.....ANADROL 50 1 ADAY THE LAST 5 WEKS................AND A LITTLE HALO LAST 3 WEEKS........

97 IRONMAN WHEN IGOT 2ND TO FLEX ALL I USED WAS WINSTROL AND CLEN AND A LITTLE T3 THAT WAS IT...THAT WAS ALL I USED IN AIUSTRALIA BEFORE A SHOW.......AS FOR MY TEST WHEN I COME OFF...IT ALWAYS GOES BACK TO NORMAL....I HAVE BEEN OFF SINCE SEPTEMBER LAST YEAR I AM 250 FEEL GOOD HAD BLOOD WORK DONE LAST WEEK TEST LEVEL WAS 285.........I STARTED USING WHEN I WAS 19....SO I HAVE ONLY USED ON AND OFF FOR 16 YEARS........MORE OFF THEN ON........I HAVE NEEVR RELIED ON THEM ...DO THAT THEN YOU MAKE A MISTAKE.........I HAVE BEEN COMPETING IN THE PRO SINCE 92.......AND STILL HERE.I HAVE SEEN ALOT COME AND GO........MYSELF RONNIE AND CHRIS ARE THE ONLY ONES FROM THE EARLY 90S AND VINCE NOW HE CAME BACK...I SEE ALL THESE SO CALLED NEW GUYS COMING UP WHO LOOK LIKE THEY ARE IN THERE 40S WHEN THEY AR ONLY IN THIER 20S........ITS ABOUT LONGEVITY....I GIVE SHAWN CREDIT FOR STAYING IN IT AND LOOKING GOOD FOR AS LONG AS HE DID......

lähde getbig.com Lee_a_priest last posts

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lee Priest haluaa erikoiskutsun Olympiaan

Pro Bodybuilding Weekly radiossa mies oli varsin nöyrä ja totesi haluavansa palata vielä kerran IFBB:hen! Australian kovin ammattilainen lupasi lahjoittaa mahdolliset tuottonsa hyväntekeväisyyteen. Katsotaan, miten äijän käy?
http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=48403

Lee Priest - Uusia kuvatuksia

71n6wl2.jpg

71hoeau.jpg

http://www.musclemecca.com/showthread.php/new-lee-priest-pics-13304.html
http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=19254

Lee on itsekin raapustanut juttua tuonne toisen linkin forumille, eli kandee tsekata myös linkit (siellä on myös lisää kuvia).

Zone-sarja -42%
Ei paha:rock: Taitaa mies olla tatuointeihin "hurahtanut"...

Mr. Forkku. Yksi järkyttävimmän näköisestä kilpailijoista ikinä. Tosin jotkut vanhat kunnot hakkaa tuon nykykunnon mennentullen. En ihmettele miksi.

Ja miehellä on viestien kirjoitusasussa ja oikeinkirjoituksessa myöskin hieman opeteltavaa.:D

Lee on sitten niin erinäkönen kun se on massalla (ilmeisesti näissäkin kuvissa on). Ei meinaa samaksi mieheksi tunnistaa kun vertaa kisakuntoon.
Näin on. Varmasti yksi niistä kehonrakentajista jotka ovat täysin eri näköisiä offilla - koko olemukseltaan. Johtuu tosin myös siitä, että Leestä on usein nähty kuvia erittäinkin pehmeässä kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom