- Ikä
- 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpa ruma naamatatska
Tuosta on paha sanoa rumentaako tatuointi naamaa vai naama tatuointia, tod.näköisesti tukevat toinen toisiaan.
Miksi niitä tatuointeja sitten otetaan? Eiköhän ne kaikki koristeeksi ole tarkoitettu - vai mitä muuta ne voisivat olla?Ite vaan olen aina leimannut idiooteiksi koristetatskojen ottajat, mutta se on henkilökohtainen mieleipide näistä nykytyypeistä ektkä ottaa tatskoja vain siksi että ne on "siistejä".
Mä olen henkilökohtaisesti aika väsynyt noihin tribaltatskoihin. Joka toisella tyypillä näyttää olevan sellainen!!:urjo:
Tribaalit on kyllä mielestäni melko persoonattomia, niitä on jo varmaan naapurin mummollakin.
muistetaan kuitenkin että proteiinilla ja proteiinilla on eroa...
Mun mielestä esim. selänkokoinen tribaali (varsinkin hienosti tehtynä) ei ole persoonaton tai tule vastaan jokatoisella tyypillä
niitä on jokaisella mulkulla nykyään.
mitä sillä on merkitystä vaikka kaikki noita kuvia ottaakin. jos haluaa erottua kuvien kanssa massasta niin ottaa ite sitten reilummin niitä. sitä paitsi mitä rumemmat kuvat sen hc:mpi meininki :D
Nykyään on omaperäisempää olla hakkaamatta mitään kuvioo itseensä.
Jos asia on niin tärkeä että sen takia hakkaa itteensä kuvan, niin eiköhän sen asian muista ilman sitä kuvaakin. Itse ainakin muistan elämässäni tapahtuneet tärkeät/merkittävät asiat. Mutta jokainen tekee mitä haluaa...Nykyään on omaperäisempää olla hakkaamatta mitään kuvioo itseensä. Kuten IsoDino sanoi, jos tatskan ottaisin, niin se tulee muistoksi/muistutukseksi jostain tärkeästä asiasta.
Miksi niitä tatuointeja sitten otetaan? Eiköhän ne kaikki koristeeksi ole tarkoitettu - vai mitä muuta ne voisivat olla?
Koristetatuoinnit vaan on mun mielestä pelleilyä, ja kovaa sellaista. Mutta en silti leimaa ihmisiä siksi että tekevät jotain mielestäni idioottimaista, kaikkihan jotain vitun tyhmää tekee. Siinä sulle muutama muukin käyttö tatuoinneille, historiasta löytyy vielä paljon muita syitä kuten vihollisen pelottaminen, mutta noi tuli lonkalta mieleen nykymaailmassa.
Oli se sitten isän nimi, jengitunnus tai mummon kuppikoko - niin koriste se silti on, vaikka jotain merkkaakin (IMO EHRAM).
Ymmärrän kyllä pointtisi! Jääkäämme siis odottelemaan mitä Lee seuraavaksi keksii.