BB PRO Lee Priest

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onks sillä naamatatskakin?? :kuvia:

tattoo.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuosta on paha sanoa rumentaako tatuointi naamaa vai naama tatuointia, tod.näköisesti tukevat toinen toisiaan.

No tatska naamassa ei näytä kyllä missään naamassa hyvä. Typerin paikka laittaa kuva ikinä mutta eipä tolla kaverilla oo ollut järkeä muutenkaan noiden tatskojen kanssa.

Mun mielestä ihan siisti toi selkätatskan pohja, tohon kun värit ja muut niin hienohan siitä tulee. Asialliselta tollasessa selässä näyttääpi. Ite vaan olen aina leimannut idiooteiksi koristetatskojen ottajat, mutta se on henkilökohtainen mieleipide näistä nykytyypeistä ektkä ottaa tatskoja vain siksi että ne on "siistejä".

Leen selkätatskassa on tyyliä ja omaperäisyyttä enempi kun yhdenkään tämän palstan tyyppien tatskoissa mitä olen nähnyt. Muut tatskat sillä taas onkin vähän niin ja näin. Yhdyn edelliseen että yksinään tuo olisi mahtava tatska, nykyisellään aika ruma kun on muu kroppa pikku länttejä täynnänsä.

Ei helvetti tribaaleja naamassa :hyper: Tribaalit on kyllä mielestäni melko persoonattomia, niitä on jo varmaan naapurin mummollakin. Tuo naama on kyllä hiukan harvinaisempi tattoopaikka, että annetaan pisteet tuosta pokasta alkaa naamaa tikkaileen. :D

Zone-sarja -42%
Ite vaan olen aina leimannut idiooteiksi koristetatskojen ottajat, mutta se on henkilökohtainen mieleipide näistä nykytyypeistä ektkä ottaa tatskoja vain siksi että ne on "siistejä".
Miksi niitä tatuointeja sitten otetaan? Eiköhän ne kaikki koristeeksi ole tarkoitettu - vai mitä muuta ne voisivat olla?

Mutta Priestiin palatakseni sen verran, että onhan osa noista melko järkyttäviä, mutta eihän kaikkia voikaan miellyttää...

Mä olen henkilökohtaisesti aika väsynyt noihin tribaltatskoihin. Joka toisella tyypillä näyttää olevan sellainen!!:urjo:

Tribaalit on kyllä mielestäni melko persoonattomia, niitä on jo varmaan naapurin mummollakin.

muistetaan kuitenkin että proteiinilla ja proteiinilla on eroa...

Mun mielestä esim. selänkokoinen tribaali (varsinkin hienosti tehtynä) ei ole persoonaton tai tule vastaan jokatoisella tyypillä :)

Mun mielestä esim. selänkokoinen tribaali (varsinkin hienosti tehtynä) ei ole persoonaton tai tule vastaan jokatoisella tyypillä :)

Sehän on tietenkin makuasia. Mutta kuten sanoin ja kuten isodinokin sanoi niin niitä on jokaisella mulkulla nykyään. En tietenkään hauku jokaista jossa olla tribaali mulkuksi!!:hyper: :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niitä on jokaisella mulkulla nykyään.

Aivan, niin kuin tatuointeja yleisestikin ottaen - niitä kun nykyään ottaavat jo 16-vuotiaat pikkupillutkin. Ja nuorekkaat 5-kymppiset elämänsä ehtoolla. Tosi omaperäinen juttu. Vitun paljon coolimpaa on olla hakkaamatta itseensä typeriä kuvia riippumatta siitä näyttääkö ne "hyvältä" hihattomassa paidassa tai että kotka symboloi kantajalleen vapautta. Pohjimmiltaan olen siis samoilla linjoilla siinä, että tatuoinnit on perseestä ikään, kokoon ja kuvaan katsomatta. Homma kun pitäis omasta mielestäni hoitaa niin, että valitaan 1 riittävän iso kuva hyvällä maulla ja mielellään muutaman sellaisen ihmisen avustuksella, joilla itsellään on hienoja kuvia - ja sitten se harrastus lopetaan siihen. Tähän pääsee empiiristen havaintojen perusteella alle 1% niistä, joilla on kuvia - itsekään en lukeudu tähän joukkoon. Hienonkin kuvan saa pilattua yhdellä hienolla lisäkuvalla, joka ei sovi kokonaisuuteen.

mitä sillä on merkitystä vaikka kaikki noita kuvia ottaakin. jos haluaa erottua kuvien kanssa massasta niin ottaa ite sitten reilummin niitä. sitä paitsi mitä rumemmat kuvat sen hc:mpi meininki :D

Totta. Tosin jos itse haluaisin hc:ta niin tatuoisin molemmat kädet ranteista selkään asti :)

2. edit: tosin massasta voi erottua myös sillä, että ottaa sen ensimmäisen ja viimeisen kuvan riittävän isona. Pieniä/isoja säpellyksiä alkaa löytyä jo aika monelta ympäri kroppaa.

mitä sillä on merkitystä vaikka kaikki noita kuvia ottaakin. jos haluaa erottua kuvien kanssa massasta niin ottaa ite sitten reilummin niitä. sitä paitsi mitä rumemmat kuvat sen hc:mpi meininki :D

Nykyään on omaperäisempää olla hakkaamatta mitään kuvioo itseensä. Kuten IsoDino sanoi, jos tatskan ottaisin, niin se tulee muistoksi/muistutukseksi jostain tärkeästä asiasta.

Kylhän toi Priestin selkätatska voi olla aika veikeä kun kroppa alkaa muistuttaa enemmän A- kuin V-kirjainta :D Naamatatskaan en ota kantaa millään tavalla, toivottavasti ei vittuunnu tatskaan, vaikkakin helpostikos noi tatskat peittää ;)

Nykyään on omaperäisempää olla hakkaamatta mitään kuvioo itseensä. Kuten IsoDino sanoi, jos tatskan ottaisin, niin se tulee muistoksi/muistutukseksi jostain tärkeästä asiasta.
Jos asia on niin tärkeä että sen takia hakkaa itteensä kuvan, niin eiköhän sen asian muista ilman sitä kuvaakin. Itse ainakin muistan elämässäni tapahtuneet tärkeät/merkittävät asiat. Mutta jokainen tekee mitä haluaa...

Miksi niitä tatuointeja sitten otetaan? Eiköhän ne kaikki koristeeksi ole tarkoitettu - vai mitä muuta ne voisivat olla?

Itse olen ottanut tatuointeja eräänlaisena katumusharjoituksena ja 2 hävinnyt vedossa ja ne joutunut ottamaan. En todellakaan koristeeksi.

Tatuoinnit voi ottaa myös kunniamerkkeinä, esim ankkuri jos on seilannut atlantin yli merimiehenä, 3 pistettä jotka merkkaa montaa asiaaa, esim. linnakundien lusimispaikkoja tai merimiehen kierrettyjä paikkoja. Kyyneliä silmiin tapettujen miesten mukaan tai salamia samasta syystä on joillain tapana ottaa.

Jos on taikauskoinen, tatuointeja voi ottaa myös hyvän onnen tai muun vastaavan asian takia.

Tatuoinnit on joillekin myös tapa osoittaa uskallusta, uskollisuutta tai sitten omistautuneisuutta, esim. lapsensa nimi (mikä on aika helvetin yleistä eikä ainakaan erikoista sekin), jengin tatska, tai muuta.

Koristetatuoinnit vaan on mun mielestä pelleilyä, ja kovaa sellaista. Mutta en silti leimaa ihmisiä siksi että tekevät jotain mielestäni idioottimaista, kaikkihan jotain vitun tyhmää tekee. Siinä sulle muutama muukin käyttö tatuoinneille, historiasta löytyy vielä paljon muita syitä kuten vihollisen pelottaminen, mutta noi tuli lonkalta mieleen nykymaailmassa.

Koristetatuoinnit vaan on mun mielestä pelleilyä, ja kovaa sellaista. Mutta en silti leimaa ihmisiä siksi että tekevät jotain mielestäni idioottimaista, kaikkihan jotain vitun tyhmää tekee. Siinä sulle muutama muukin käyttö tatuoinneille, historiasta löytyy vielä paljon muita syitä kuten vihollisen pelottaminen, mutta noi tuli lonkalta mieleen nykymaailmassa.

Nojoo, siis suoranaiset KORISTEtatuoinnit ovatkin kieltämättä melko perseestä. Tarkoitan siis sellaisia, joilla ei periaatteessa ole mitään (siis yhtään mitään) tarkoitusta tai merkitystä. Esimerkiksi nämä nykyään niin yleiset alaselkätribalihässäkät (toki nekin voivat joillekin jotain merkata...).

Oli se sitten isän nimi, jengitunnus tai mummon kuppikoko - niin koriste se silti on, vaikka jotain merkkaakin (IMO EHRAM).

Ymmärrän kyllä pointtisi! Jääkäämme siis odottelemaan mitä Lee seuraavaksi keksii. :)

Oli se sitten isän nimi, jengitunnus tai mummon kuppikoko - niin koriste se silti on, vaikka jotain merkkaakin (IMO EHRAM).

Ymmärrän kyllä pointtisi! Jääkäämme siis odottelemaan mitä Lee seuraavaksi keksii. :)

Ei se mikään koriste ole, sehän on silloin hinta minkä maksat jos esim. jengiin pääsyn vaatimus on se että otat tatskan. Vitut siinä mitään koristeellisuutta ole. Sama ankkurien sun muun tappomerkkien kanssa, se voi olla joillekin ihan koriste, toisille vähän erilaisina aikoina pakkohankinta että saa kunnioitusta ja arvoaan vastaavaa käytöstä muilta merimiehiltä/rikollisilta. Ja esim. juuri kyyneleet ym. selkeä uhkaus ja kunniamerkki tehdystä työstä. Ei mitään tekemistä koristelun kanssa.

Koristeita on ne miljoonat ja miljoonat lohikäärmeet, tribaalit, perhoset ym. mitkä on vaikka muistona jostain tapahtumasta mitä ei ketään muu tiedä. Noi ylläolevat esimerkit ja miltei kaikki muut mun esimerkit sekä omat kuvani (ellei tota niskan palloa lasketa, se on vähän kiikunkaakun koriste, eräänlainen moraalinen juttu) ei liity mitenkään koristeluun.

Kyllähän tatuoinneille merkitykset löytää, jos vain haluaa. Jostain syystä ei mene mulla vaan jakeluun miksi pitäisi syvällinen merkitys ja tarina olla jokaisen merkin takana. Jos joku haluaa tietynlaisen kuvan itselleen, niin siitä vaan. Kun toinen ihminen katsoo tatuointeja ei se niitä tarinoita näe, jos ei asiasta kysy. Toisaalta, jos se tatuointi on tärkeä merkki jostain elämänkäännöksestä tms, eikä tarkoitettu koristeeksi, sehän on sama ottaa paikkaan, jossa se on vain kantajan omassa tiedossa, vaikka pakaroiden väliin. Pitkin forkkuja ja muita näkyviä paikkoja olevat tatskat on koristeita.

No, enivei, vääntöä tärkeistä asioista...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom