BB PRO Lee Priest

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuossa sarjassa on vissiin muitakin pro-ukkoja kuin Lee?

Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, varsinkin jos siinä on paljon Priestiä. Priest on kyllä suosikkini ammattilaisista, miehellä on kiero huumorintaju, kärkevä kieli ja nokkela äly; eikä fysiikassakaan ole vikaa.

Mielenkiintoisinta treenileffoissa on yleensä ollut se salin ulkopuolinen elämä. Monesti treeneissä ei ole mitään ihmeellistä katsottavaa (esim Cormierin dvd), varsinkin jos on nähnyt Unbeliavablen.

Ihan kuin joku videokerho, joka kuukausi tulee uusi dvd kotiin. Kuka liittyy?

Varmasti tuo DVD-sarja löytää oman katsojakuntansa mutta jos joka kuukausi ilmestyy uusi DVD niin hinnan pitäisi olla aika alhainen.

"At some point, we will be testing monthly membership prices in the $29.95 per month range. SIGNUP BY MIDNIGHT November 30, 2005 AND YOU'RE GUARANTEED THE INITIAL PRICE OF $19.95 PER MONTH!"

Lee Priest 3 weeks out

Lee Priest 3 weeks out

IFBB Superstar Lee Priest is preparing for the IFBB Pro season opener coming up on Feb. 18th in Pasadena, CA!
Photos show Lee at 208 lbs - 3 weeks out! Photos are courtesy of Lee Priest.

ironman03.jpg

ironman02.jpg

ironman04.jpg

ironman01.jpg

Kuvat: Muscletime

Priest rokkaa! :rock:
Pirun upeat nuo forkut ja kädet muutenkin. Mä en sinänsä tiiä bodauksesta mitään mutta mun mielestä Priestillä on älyttömän nätti ja tasapainonen fysiikka.

niklas86 sanoi:
Priest rokkaa! :rock:
Pirun upeat nuo forkut ja kädet muutenkin. Mä en sinänsä tiiä bodauksesta mitään mutta mun mielestä Priestillä on älyttömän nätti ja tasapainonen fysiikka.
Priest on munkin ehdottomia suosikkeja, mutta rakenne hänellä juuri mättää, ikävä kyllä

HarryG sanoi:
tisut on kummat

Millä lailla?

teri sanoi:
En paljon tajuu kehonrakennuksesta, mutta eikös toi oikean käden hauis ole selvästi vasenta pienempi??

Oikea käsivarsi näyttää tosiaan pienemmältä.

Pro-Pain sanoi:
Millä lailla?

Toi ylin kuva, tuplat edestä tms.. Näyttäs Isot rintalihakset tosi pieniltä. Hmm.. Mut toisaalta tossa alimmassa taas näyttäs olevan pihviä ihan sopusohtaisesti..

Äkkiä katsottuna oisko kuitenkin rinta hieman jäljessä?

Jännä lihaksen muoto muutenkin.. Oisko just sitä rakenteellista "huonoutta", josta puhuitte?

Rintalihasten "pienuus" johtuu varmaan Priestin pituudesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän ne rintalihat litistyy jokaisella kun nostaa kädet ylös. Leen kädet dominoivat niin törkeesti, että muut lihasryhmät jää väkisinkin pienemmälle huomiolle. Se rakenteellinen heikkous Priestillä on pitkä selkä ja sitä myöden lyhyet jalat.

Hyvältä näyttää Lee taas. Mä oon aina tykännyt hänen rakenteesta, ja esim siitä, että latsit alkaa ylhäältä. Rintahan hänellä on aina ollut jäljessä.

En vaan tajua, että miten tuossa kireydessä voi olla noin älytön kaksoisleuka...

Jatkuvuus sanoi:
Se rakenteellinen heikkous Priestillä on pitkä selkä ja sitä myöden lyhyet jalat.
Tuohon lisäisin vielä kapean hartialinjan, joka johtuu luuston rakenteesta. Lihasmassalla onnistuu toki sitä vähän paikkaamaan. Eli ei Priestin fysiikka miellytä minun silmää, lihasta kaverilla kyllä on pirusti kokoisekseen.

Andy sanoi:
Hyvältä näyttää Lee taas. Mä oon aina tykännyt hänen rakenteesta,

Lee muistuttaa minua jotenkin aikanaa ammattilaisenakin kilpaillutta Vince Comefordia.

Vincella oli myös isot kädet mutta hän oli lyhyt pituudeltaan. Olimme kerran samassa hotellissa ja taisipa Vince asua meidän seinän takanakin.
Törmäsimme hotellin käytävällä ja meinasin lentää persiilleen ku näytti verkkarit päällä niin pieneltä (pituus 160cm). Vertailukohteena minulla oli silloinen työttöystäväni joka oli vaatteet päällä aika saman kokoinen.
Vaikka painoeroa oli todennäköisesti noin 20 kiloa.

Valokuvissa Vince näytti tosin hurjalta. Hotellissa asui myös Gary Strydom jonka kanssa olimme samassa kuvassakin ja hän oli ehkä pari senttiä lyhyempi kuin minä. Gary oli taasen iso kaveri jo luonnossakin. Toinen vastaavan kokoinen oli Nasser El Sonnbaty. Tämä oli aikaa kun Nasser aloitti ammattilaisuransa.

Priest on mielestäni mainio kehonrakentaja, yksi harvoista jotka ovat vieneet mielestäni oman kroppansa ns. huppuunsa, eli ei ole mitään oikeen lisättävää. Ehkä rinnan paksuutta, kun muuten ei rintoja voi enää kehittää, mutta aika paksuthan ne jo on.

Optimoinut oman kroppansa, vahinko vaan että enää ei ole mitään näytettävää, paitsi kunto, mutta sitäkään ei paljoa enää paremmaksi saa kuin hänellä on aiemmin ollut.

RRKalle sanoi:
Priest on mielestäni mainio kehonrakentaja, yksi harvoista jotka ovat vieneet mielestäni oman kroppansa ns. huppuunsa, eli ei ole mitään oikeen lisättävää. Ehkä rinnan paksuutta, kun muuten ei rintoja voi enää kehittää, mutta aika paksuthan ne jo on.

Optimoinut oman kroppansa, vahinko vaan että enää ei ole mitään näytettävää, paitsi kunto, mutta sitäkään ei paljoa enää paremmaksi saa kuin hänellä on aiemmin ollut.

Aikalailla samaa mieltä. Priest ei valitettavasti taida voida mitään selän rakenteelle ja geneettisesti huonolle rinnalle. Kunnon puolesta Priest näyttäisi olevan aikataulussa, jalat ovat kaikkea muuta kuin pehmeät. Saisi kerrankin mielettömän kireyden, tuomareiden olisi vaikea sivuuttaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom