Leaunvetotanko kotona

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cold_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tässä kun amista rienataan niin muistetaan nyt kumminkin että ilmeisesti siellä jotain oikein tehdään kun ainakin minun käyttämissäni autokorjaamoissa homma osataan. Ei sitä silti tiedä jos olenkin löytänyt suomen ainoat akateemisen koulutuksen saaneet autonasentajat.

Mulla on leuanvetotanko oven karmeissa. Ei kyllä suosi leveetä otetta. Ainoo mitä voi tehä on "tavalliset" leuat myötä- ja vastaotteella. Hyvin kyllä kestäny on... Taisin joskus jostain urheiluliikkeestä ostaa.

En ennen saanu leukoja paljonkaan. En edes vetäny varmaan ku pari kertaa kuussa. Nyt kun oon puntilla käyny vajaa 2kk, niin menee jo melkein puolta paremmin ja oon innostunu käyttään ihan ohimennen omaakin tankoo useita kertoja päivässä! :kippis1:

No, kiitokset vastanneille..
Puutalo kun on ja aika uus, niin en viitti varmaan tuolla oveen kierrettävällä säätämään. Tulee vaan porukoilta turhaa sanomista.. :lol2: Ja se jäis siihen.

Sisälle ei sit kävis, kun joku pulteilla asennettava. Toki tuo irroitettava olis asiaa, jos käyttäsin sitä vaan huhti-syyskuun, jolloin voisin kiskoa pihalla. :cool: Tai.. oliskohan tuolla pihalla nyt hyvä leuanveto keli. :lol2:

Originally posted by bobcat
Tässä kun amista rienataan niin muistetaan nyt kumminkin että ilmeisesti siellä jotain oikein tehdään kun ainakin minun käyttämissäni autokorjaamoissa homma osataan. Ei sitä silti tiedä jos olenkin löytänyt suomen ainoat akateemisen koulutuksen saaneet autonasentajat.

Autokorjaamo on kuitenkin hieman eri asia kuin koulu. Kyl ne varmaan kattoo mitää osaa ennenkuin ottaa töihin, jos ei ole kokemusta tai muuten tsekkailee.

autokorjaamoilla kun ei ole pahemmin varaa mokailla. Koulussa taas sillä ei niiin väliä ole.

Pelastu taas ilta noilla erellisillä muisteloilla.Tuli amisajat ja kaikenmoiset isinpojat muistelmiin.:lol1:

30 ja ei mitään heijausta ja nykäystä koko kropan voimalla ylös. Miten tuonkin nyt olis selittänyt. Kaipa kaikki tajusi mitä tarkoitin.

meillä on kotona tommonen ovenreikään laitettava tanko ja hyvin on ajanut asiansa.
Tommosesta sen verran kylläkin, et ei kannata liian kireälle käännellä sitä. Nimittäin kaverini hommasi myös kyseisen tangon ja pyösitteli sitä sitten sen verran (tahalteen/ vahingossa) että lastulevyt ja tapetit repesi/halkesi ja seinään tuli semmoinen 0-4cm "railo" kattoon asti.
Onneksi kaverin isällä on sen verran rahaa, että ei saanut toruja ollenkaan, kun ostivat uuden talon ja myivät tämän "hajotetun".

Leuanvetotangoista sen verran, että kiinnitys kannattaa tosiaan tarkistaa huolella ja vähän rykimällä tarkistaa ettei lähde tanko hötkyilemään. Samaten ne jengoilla kiristyvät löystyy, kun siinä heiluu. Nimim. kerran yläasennosta suoraan polvilleen tippunut. Painoa on pyöreet sata ja oli polvet pari päivää hellänä ::p

itelläni on ollu kaks tommosta ovenkarmien väliin virittevää tankoa, ja aina ovat ennemmin tai myöhemmin tulleet alas. viimeks tippu kun olin lisäpainoks laittanu rinkan selkään... suosittelen siis mallia "amis" :p

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mulla on kierrettävä ovenkarmi malli (prismasta).
On se pysynyt jo parivuotta, mutta lisäpainoja en paljoa ole käyttänyt. Joskus oon kokeillut n.10kg repussa..
Puiset ovenkarmit ja betoni seinä.

Originally posted by demoni
Mulla on kierrettävä ovenkarmi malli (prismasta).
On se pysynyt jo parivuotta, mutta lisäpainoja en paljoa ole käyttänyt. Joskus oon kokeillut n.10kg repussa..
Puiset ovenkarmit ja betoni seinä.
Paljo tuollanen makso Prismassa? ;)

Nostetaas hyvin vanha ketju ylös.
Jenkeissä näin vilaukselta teeveessä sellaisen tangon, joka ikäänkuin tarttuu oven karmin yläpuolelta kiinni. Käsittääkseni toimii siis tukkisaksien tapaan, eli kun tulee vetoa alaspäin "tassut" puristuvat seinään kiinni.
Minun karmien kohdalla tämä olisi melkein ainoa vaihtoehto. Ei kenelläkään ole tietoa mistä noita voisi saada?

Ei karmeihin kannata sellasta kiristettävää puristavaa tankoa laittaa. Ostaa sopivan pituisen pätkän mustaa putkea (rautaputkea siis, mikään imurinputki ei käy) ja sille sit u-kannakkeet jotka ruuvataan kiinni karmiin. Veto tulee alaspäin joten kestää ne puuruuvit niissä puukarmeissa vaikka painoa olis reilumminkin.

Tälle nyt tuskin saa hintaa kerättyä juuri kymppiä enempää...

Ei karmeihin kannata sellasta kiristettävää puristavaa tankoa laittaa. Ostaa sopivan pituisen pätkän mustaa putkea (rautaputkea siis, mikään imurinputki ei käy) ja sille sit u-kannakkeet jotka ruuvataan kiinni karmiin. Veto tulee alaspäin joten kestää ne puuruuvit niissä puukarmeissa vaikka painoa olis reilumminkin.

Tälle nyt tuskin saa hintaa kerättyä juuri kymppiä enempää...

Ja, tuolta mainoslinkit ovat edelleenkin kiellettyjä. löytyy valmiina, jos ei itse halua rakentaa...eikä ole hintakaan paha ja taatusti kestää. Itse ostin ja olen ollut tyytyväinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
itelle kävi tommosella kierrettävällä niin että kesken vedon läsähdin selkä edellä lattiaan ja tanko kolahti päähän :jahas:

Itse teetätin kaverilla 5mm paksut laipat putkea vähän isommalla reiällä ja hitsasin ne 50mm rautaputken päihin. Maali pintaan ja kuudella propulla betoniseen oviaukkoon kiinni. Ei putoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom