Lean stack, Kokemuksia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elec
  • Aloitettu Aloitettu
JSmith sanoi:
Kofun puoliintumisaika on karkeasti luokkaa 5 tuntia (vaihtelee lähteen mukaan) eli jos tossa stackissa on se perinteinen 200 mg kofua ja sen ottaa viideltä iltapäivällä niin veressä on kofua vielä pitkälle aamuyöhön asti.
:offtopic:
Miksi puhutaan aina puoliintumisajasta eikä kokonaisajasta? :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
unreal sanoi:
:offtopic:
Miksi puhutaan aina puoliintumisajasta eikä kokonaisajasta? :david:

koska poistumisaika kokonaisuutena on riippuvainen puoliintumisajasta.

edit: hydroxy purkki loppuu huomenna, pitänee varmaan haalia lean stäckiä nyt sitten dieetin viimeisille viikoille.

Muuten, kun tuon ABB:n Lean Stackin kerrotaan sisältävän CLA:ta, niin tehostaako sen käyttöä jos vetelee noita hyviä rasvoja? Tai voiko samaan aikaan käyttää erillistä CLA:ta nopeampaan rasvanpalamiseen?

Tietääkös Mike tai joku muu wiseman, et jos noit lean stackei popsii ja on verenpainetta (jatkuva lääkitys siihen), ni onko siitä suurta haittaa?! Toki hommeli on yksilöllistä, mutta jos tulee jonkinäköisiä oireita, niin mitä ne mahdollisesti olisivat?!

Itse juuri "kuurilla" olevana voin Lean Stackia kehua toimivaksi, ainakin omalta kohdaltani. Aamuaerobisella ja salilla on hiki lentänyt normaalia reippaammin, ja muutenkin tullut potkua treeneihin ja lenkille.
Perjantaina nappasin ennen intin puolimaratonia menemään 3kpl ja olo oli juostessa todella hyvä. Lämpö ja syke pysyi tasaisena, joskin korkeana, mutta muuten homma toimi kuin häkä.
Vaikutusta voisi verrata juuri suurehkoon kahviannokseen, tosin jotenkin tuntuu toimivan tasaisemmin ja mukavamman oloisemmin mulla.
Kahvista tulee pieniä "komplikaatioita", mitä Stackeillä ei ilmene.

+hiki lentää kovemmin
+lämpö ja syke parantuu
+tehoa lisää
+todella piristävä vaikutus, vaikka olenkin kahvin suurkuluttaja. :D

Itselläni ei olo ole juuri tällä hetkellä kovin kehuttava. Vatsassa kiertää, rintaa pistelee ja pumppu hakkaa hulluna. 3 kipaletta lean stackeja syöty 10min sitten.

Toinen kerta jo. Ensimmäinen kerta oli ensimmäisenä aamuna, sama 3 kapselia silloinkin naamariin. Pelotti koko samperin päivän silloin.

Välissä olen noita popsinut 2kpl, mutta juonut sitten vahvaa kahvia 1.5-2 kupillista lisäksi, ei mitään oireita. Toinen ero on myös siinä, että niin edelliselläkin kerralla kuin nyt, söin noiden kapseleiden ohessa 1 kromi, 1 rauta, 1 500mg c-vita, 1 optin multivita ja 1 mustikkauute (:D en maksanut näistä mitään :D). Ensimmäisellä kerralla myös 250mg prismaspan (aspiriini) ja 5kpl leusiinitabuja, vielä en ole moisia syönyt.
Välissä olen ottanut vain prismaspanin, multivitan ja leusiinin noiden kanssa. Olisiko noissa yhdistelmissä (rauta, runsas c-vita, kromi + LS) jotain, josta tämä voisi aiheutua, vai olisiko sitten stackissa joku kofeiinista poikkeava aine määrältään niin korkea, että 3kpl riittäisi laukaisemaan tälläisen olon, ilman että 2 tekee mitään tähän viittaavaa edes?

Eli ihan pikku varotus "uusille käyttäjille", älkää heittäkö heti sitä kolmea tabua naamaan vaan kokeilkaa vähän pienemmällä ensin. Ei ollut hauskaa viimeeksi, eikä nytkään hirveästi riemastuta.
Kyllä se hiki kahdestakin lentää ja huolella, olin vain nyt niin laiska etten jaksanut keittää kahvia..

Setae nauttii kofeiiniöveristä. :)

En usko, että kyseessä oli kofeiinin yliannostus. Kuten tuossa totesin, tuota kirjoittaessani olin ottanut 3kpl lean stackeja, mutta en kahvia; aiempina aamuina (ensimmäistä 3ls lukuunottamatta) olin syönyt 2 kapselia, mutta juonut vahvaa (lue: esp) kahvia 2 isoa kupillista.

Tuo olo kyseisenä aamuna meni muuten ohi, kun join litran vettä. Sitten otin leusiinit ja prismaspanin ja painuin salille, ja valuin hikeä monta tuntia :)

Tossa tuotteessa on hemmetinmoinen lista eri aineita....moni todella toimivia ihan yksinäänkin. Isommilla annoksilla toki. N-asetyyli-tyrosiini esimerkkinä.

Kävin eilen purkillisen lean stackia hankkimassa ja hyvin tuntuu toimivan 2 kapselia ja kofu tabua. tuli hikoiltua ku pieni sika ja vieläkin on poikkeuksellisen pirteä olo vaikka satsin vetäsin joskus viiden jälkeen.

Aineenvaihduntaa tämä kiihdyttää mulla huomattavasti ja hiki lentää vielä normaaliakin kovemmin. Ihan hyvä ostos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom