Itselläni ei olo ole juuri tällä hetkellä kovin kehuttava. Vatsassa kiertää, rintaa pistelee ja pumppu hakkaa hulluna. 3 kipaletta lean stackeja syöty 10min sitten.
Toinen kerta jo. Ensimmäinen kerta oli ensimmäisenä aamuna, sama 3 kapselia silloinkin naamariin. Pelotti koko samperin päivän silloin.
Välissä olen noita popsinut 2kpl, mutta juonut sitten vahvaa kahvia 1.5-2 kupillista lisäksi, ei mitään oireita. Toinen ero on myös siinä, että niin edelliselläkin kerralla kuin nyt, söin noiden kapseleiden ohessa 1 kromi, 1 rauta, 1 500mg c-vita, 1 optin multivita ja 1 mustikkauute (:D en maksanut näistä mitään :D). Ensimmäisellä kerralla myös 250mg prismaspan (aspiriini) ja 5kpl leusiinitabuja, vielä en ole moisia syönyt.
Välissä olen ottanut vain prismaspanin, multivitan ja leusiinin noiden kanssa. Olisiko noissa yhdistelmissä (rauta, runsas c-vita, kromi + LS) jotain, josta tämä voisi aiheutua, vai olisiko sitten stackissa joku kofeiinista poikkeava aine määrältään niin korkea, että 3kpl riittäisi laukaisemaan tälläisen olon, ilman että 2 tekee mitään tähän viittaavaa edes?
Eli ihan pikku varotus "uusille käyttäjille", älkää heittäkö heti sitä kolmea tabua naamaan vaan kokeilkaa vähän pienemmällä ensin. Ei ollut hauskaa viimeeksi, eikä nytkään hirveästi riemastuta.
Kyllä se hiki kahdestakin lentää ja huolella, olin vain nyt niin laiska etten jaksanut keittää kahvia..