Lean stack, Kokemuksia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elec
  • Aloitettu Aloitettu
Synepriini...hmm, jotain saatoin aikanaan kirjoittaa palstalle. Silloin kun Tight oli vielä vanhanmallista ja siinä oli kofua, synepriiniä ja yohimbiinia niin siitä sai sellaisen hassun olon, pulssi nousi ja kylmä hiki tuli pintaan mutta assosioin tuon fiiliksen yohimbiiniin enemmänkin. Mutta ilmeisesti synepriinin alfa1-agonistinen vaikutus on myös pulssia nostava ja joillain onnekkailla vaimentaa kai nälän tunnettakin. Josko siitä samasta piristäväst vaikutuksesta voisi tulla huono olokin... Noissa jutuissa saattaa olla mukana neste/mineraalihukkaakin kun kofut ja vihreät teet poistavat nestettä.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=580971&postcount=35

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin ajattelin kokeilla tuota Lean Stackia kun en kahvia (enkä teetä) juo muuten kuin ennen treeniä pari kuppia.
Hukkaan meni nekin rahat: Ei niin mitään vaikutusta. Ei piristänyt, ei hikoiluttanut salilla normaalia enempää eikä lenkilläkään tullut kovin kuuma. Kahvikin potkii paremmin kuin tuo aine! Pitäisiköhän kokeilla tuota MDY:n Stack II:sta, sanovat että sekin toimisi... Tietty kofeiininapit tulisivat halvemmaksi ja toimisivat varmasti: Piristäisi ja hikoiluttaisi

JBoy sanoi:
Itsekin ajattelin kokeilla tuota Lean Stackia kun en kahvia (enkä teetä) juo muuten kuin ennen treeniä pari kuppia.
Hukkaan meni nekin rahat: Ei niin mitään vaikutusta. Ei piristänyt, ei hikoiluttanut salilla normaalia enempää eikä lenkilläkään tullut kovin kuuma. Kahvikin potkii paremmin kuin tuo aine! Pitäisiköhän kokeilla tuota MDY:n Stack II:sta, sanovat että sekin toimisi... Tietty kofeiininapit tulisivat halvemmaksi ja toimisivat varmasti: Piristäisi ja hikoiluttaisi
Lean stack ei ole mikään piriste, vaan rasvanpolttotuote.

Juu, ei ole piriste ei, mutta 3 kapselia sisältää kofeiinia melko paljon joten luulisi sen vaikuttavan piristävästi henkilöllä joka ei normaalisti juo kahvia. Kaksi kuppia kun juon kahvia niin "potku" on huomattava, ja sillä on (ainakin minulle) termogeenisiä vaikutuksia: hiki tulee TODELLA hyvin. Lean Stackia käyttämällä en piristynyt (jota myös odotin), tuotetta mainostetaan termogeenisenä mutta itselläni en huomannut mitään em. kaltaista. Nämä siis minun kokemuksiani em tuotteesta.

Dietti on kuitenkin päällä ja ajattelin syödä purkillisen loppuun kun kerran ostin joten toivottavasti tuloksiakin tulee :)

-J-

Kahdessa kupissa kahvia on reippaasti enemmän puhdasta kofeiinia kuin Lean stackissa. Lean stackissa on guaranaa josta 22% on kofeiinia. Pelkkää kahvia ja Lean stackia on siksi huono verrata. Lean stack on sekoitus eri yrttejä, vitamiineja ja hivenaineita, millä pyritään rasvaa polttavaan komboon.

No :offtopic: eli korjaas jos olen väärässä: Paikasta josta ostin tuotteen sanottiin että se sisältää 275 mg kofeiinia annosta kohden (=3 kapselia).
Kuppi kahvia taas sisältää eri lähteiden mukaan ~90-100 mg kofeiinia/100ml, eli 1 annos LS:ää sisältäisi kuitenkin suunnilleen yhtä paljon kofeiinia kuin kaksi kuppia kahvia....

Jep, purkin kyljessä lukee, että kofeiinia on tuo 275 mg / 3 kapselia.

Ja kofeiinin määräksi kahvikupissa arvioidaan 30-60 tai 50 mg suomalaisissa lähteissä. Tämän mukaan kaksi kahvikupillista ei siis sisältäisi puoltakaan tuosta LS:n kofeiinimäärästä.

Oman tuntemuksen mukaan tosin LS:n vaikutus ei ollut (ainakaan ekalla kerralla) yhtä vahva kuin kahvimukillisen. 50 minuutin ripeällä aamukävelyllä ei ruvennut hikoiluttamaan eikä kroppa edes lämmennyt - oli pakko mennä saunaan lenkin jälkeen, ettei palelisi.

Valitse tästä nyt se oikea sitten ... todella monia luotettavan tuntuisia lähteitä, ja kaikissa on vähän erilainen haarukka.

Mahtaa pitää parhaiten kuitenkin paikkaansa tuo MTV3:n Helmen sivulla annettu 50-150 mg.

90-110 mg haarukka on tosi tiukka ja tuskinpa monikaan ihminen mittailee jauhoja noin tarkkaan.

Joka tapauksessa tuhtia tavaraa numeroiden perusteella tuo Lean Stack :)

Taisi sanoa pakkiksen myyjä siellä stadin liikkeessä että Lean Stacki ainakin suosituin. Onhan sekin jo jotain :)

Fighter1157 sanoi:
Taisi sanoa pakkiksen myyjä siellä stadin liikkeessä että Lean Stacki ainakin suosituin. Onhan sekin jo jotain :)
No eipä noita rasvanpolttajia nyt tuhottomasti meidän kaupassa ole, mutta kevään tullessa Lean Stackia on mennyt aikamoista vauhtia. Onpa se tilastoissa 16. myydyin tuote.

Kai ton vaikutus on aika yksilöllistä. Purkissa lukee että päivittäin 3 aamulla ja 3 (ilta)päivällä ennen ateriaa. Itse en kuitenkaan näin enää viitsi tehdä koska en halua hikoilla koko päivää. Vedän nyt 2 aamulla ja 3 ennen treeniä. Ennen treeniä lisäksi 1-2 kofi tabsia ja mulla tosiaan toimii ilmeisesti juuri niinkun pitää, eli selvä termogeeninen vaikutus on havaittavissa. Jos ei toimi, kannattaa varmaan kokeilla ottaa 4-6 tabua kerralla ja sitten katsoa jos hikeä pukkaa? Itse huomaan vaikutuksen vasta noin tunnin päästä noiden nauttimisesta.

Juu ite innostuin kokeilemaan, elikkä aloitan tänään ja kerron sitten parin viikon päästä, että nopeuttiko rasvan polttoa (nyt joku 1kk diettiä takana). Teen päivittäin aerobista ja syön noin -500kcal, eli ainakin tämän tulisi nopeuttaa näitä vatsan rasvojen palamista? :david:

Hieman off-topikkia, olisiko jollain jotakin poppakonstia polttaa rasvaa juuri vatsan (etenkin alavatsan) kohdalta, kun itsellä tuppaa siinä olevan kaikki kehon ylimääränen rasva. Ylävatsa onkin ihan tiukka ja lihakset näkyy, mutta alhaalla ei oikein luonnistu tämä rasvan hukkaaminen.. :(

Mulle tuli lean stackista hermostunut olo kun otin kapselin ilman kahvia, mutta kahvimorkullisen kanssa tuli mukavan räväkkä olo, oikea energialataus ja salillakin tuli pumpattua enemmän kun tarvis. Kokeilin sitä pari päivää ja katoin miten kroppa reagoi, sitten dieetillä pitää käyttää se päiväannos. Ei sitä kyllä kannata käyttää liian pitkään (yli kuukautta?) koska sen teho pienenee toleranssin kasvaessa. Jos on väsyny ja ottaa stackia niin tulee helposti rytmihäiriöitä... rinnassa muljahtelee sillein. Ilkeetä mutta ei onneks vaarallista.

Turkkis sanoi:
Hieman off-topikkia, olisiko jollain jotakin poppakonstia polttaa rasvaa juuri vatsan (etenkin alavatsan) kohdalta, kun itsellä tuppaa siinä olevan kaikki kehon ylimääränen rasva. Ylävatsa onkin ihan tiukka ja lihakset näkyy, mutta alhaalla ei oikein luonnistu tämä rasvan hukkaaminen.. :(

Mitä Maikki jo sanoi. Tää on jo vähitellen FAQ-luokan kyssäri, eli jos oikeasti olet muualta kehostasi väreilevää pihviä ja pullistelevaa suonta niin toi alavatsan läski on sitä miestyyppistä hankalasti lähtevää rasvaa (vrt. naisilla takapuoli). Ei sille oikein helppoja poppakonsteja ole, lähtee vain huomattavasti hitaammin kuin muualta kropasta.

Tänä aamuna huuhdoin kahvilla pari tyhjään mahaan. Ei pahemmin väsytä vaikka nukkumaan pääsi vasta 02 ja muksut repi sängystä ylös 07 :evil:
Aamuaerobinen hikoiltu ja yritän parhaillaan saada aamupalaa alas :urjo:
Hyvin nää Lean Stackit mulla potkii.

Edit.
Yhtä#Hauista sanoi:
Mulle tuli lean stackista hermostunut olo kun otin kapselin ilman kahvia, mutta kahvimorkullisen kanssa tuli mukavan räväkkä olo, oikea energialataus ja salillakin tuli pumpattua enemmän kun tarvis.

Itsellä kahvi taas "hermostuttaa" enemmän :evil:
Enkä kyllä pidä sinä minään pahana sivarina, kunhan ei ortodoksiseen jumalanpalvelukseen tarvitse silloin mennä .

En tiedä johtuuko lean stackista, mutta itse en ainakaan pysty ottamaan noita iltapäivällä, tai muuten en saa unta ennen klo 2 yöllä vaikka edellisenä yönä olisin nukkunu 4-5 tuntia.. Näin kuitenkin on jatkunu yli viikon, kun olen vetäny 2 lean stackia töiden jälkeen 16-17 välissä. Mielestäni piristävä vaikutus ei ole samanlainen kun kofeiinilla (nopea on ja nopea off kun vaikutus loppuu), vaan lähinnä huomattavasti hitaammin päälle menevä piristävä efekti ja samoin hitaasti poistuva, joka varmaankin rasvanpolttoa ajattelen on ihan hyvä asia?

Kofun puoliintumisaika on karkeasti luokkaa 5 tuntia (vaihtelee lähteen mukaan) eli jos tossa stackissa on se perinteinen 200 mg kofua ja sen ottaa viideltä iltapäivällä niin veressä on kofua vielä pitkälle aamuyöhön asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom