Leaderin test...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyler83
  • Aloitettu Aloitettu
Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Kallistahan toi on ku mikä ja kuukaudes ei kyl luulis saavan ihmeitä aikaan...Mut onko joku huomannut eron lihasmassan tai/ja voiman muodossa? En usko et toi paljo rasvaa ainakaan polttaa...Niin ja miten pitkän ajan ootte käyttänyt tota kerralla...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helposti saat joku 12 kg lihasta ja rasvaa lähtee ehkä 4 kg ;-))

Tollaset aineet on sellaista huuhaa-paskaa, ettei voinut edes kommentoida asiallisesti, sorry. Mainokset lupaa vaikka mitä, mutta kyniksille ainut fakta on merkittävästi ohentunut lompakko ja paha mieli.....

Tämä ei sitten koske pelkästää leaderia vaan kaikkien valmistajien vastaavia tuotteita.

Hyvää shittii....not. JR:ssä en ole käynyt pitkään aikaan enään, koska myyjällä on tapana kassalle saapuessa aloittaa lause näin : Pari patukkaa...mites onkos sulla toi muu lisäravinne puoli kunnossa? Tossa olis tommosta...." Onneksi Pakkiksella ei tyrkytetä mitään tietämättömille.

ookko kattonu niitä tuloksia? tollasia tuloksia tulee just jollain aloittelijoilla :) eli kusetusta

Siis mistä vitusta sä puhut? En mä ite ainakaan mikään ihan aloittelija ole, treenauksessa ainakaan...Ihmettelin vaan ku kaveri kehu kyseistä valmistetta...Tottakai mä tiedän ettei se nyt sitä ihan ainakaan tee mitä lupaa...

Siis mistä vitusta sä puhut? En mä ite ainakaan mikään ihan aloittelija ole, treenauksessa ainakaan...
Eikä tuo edellinen viesti sellaista väittänytkään. Mutta tietty kritiikki näihin hypetuotteisiin kasvaa kokemuksen myötä.

Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Kallistahan toi on ku mikä ja kuukaudes ei kyl luulis saavan ihmeitä aikaan...Mut onko joku huomannut eron lihasmassan tai/ja voiman muodossa? En usko et toi paljo rasvaa ainakaan polttaa...Niin ja miten pitkän ajan ootte käyttänyt tota kerralla...

paskoja noi on lupaa vaikka mitä, mutta ainoa mikä muuttuu on lompakon paksuus.

tuossa nuista vähän keskustelua http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=20636

Suositut

Back
Ylös Bottom