"Leaderin"-lisäravinteet, onko käyttämäni hyviä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mrjones
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs käytössäni on leaderin tuotteita, joten kommentteja näistä käyttämistäni tuotteista!

Perusproteiinina otan Leader 100% Whey Protein+ n.80-120g / per päivä neljänä annoksena

tiedot:
-100g proteiinia on 82g.
-per 33g :
Energiaa 112 kcal /474 KJ
Proteiinia 24g
Hiilihydraattia 3g
-josta sokeria 3g
Rasvaa <0,3g
- josta tyydyttynyttä rasvaa 0g
Kolesterolia 1,4mg (1,6% päivisuosituksesta!)
Natriumia 120mg
Kalium 225mg
Kalsium 126mg
Fosforia 99mg
Ravintokuituja 1g

palautusjuomana leaderin after 5- 10 min harjoituksen jälkeen.

tiedot:
-per 100g:
Proteiinia 46g
Hiilihydraattia 42g
Kreatiinia 5g
L-Glutamiinia 5g
Rasvaa <0,5g

ja sitten lisäksi normaalia kotiruokaa. Olisko jotain lisättävää näihin vai miten on? Molemmat tuotteet maistuu kyllä ihan sairaan hyvältä, nam :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siis maistuu hyvältä? ite ostin kerran sitä hyvää yötä-proteiinia ja maistui ikävältä: sitä oikein odotti aina iltaa, että se yökötyksen hetki on taas edessä.... mutta mites tuossa afterissa, mitä makua suosittelet?

Hullu inkkari sanoi:
siis maistuu hyvältä? ite ostin kerran sitä hyvää yötä-proteiinia ja maistui ikävältä: sitä oikein odotti aina iltaa, että se yökötyksen hetki on taas edessä.... mutta mites tuossa afterissa, mitä makua suosittelet?

Itselläni on tuota Leaderin Wheyta kaakaonmakuisena ja se ainakin on erittäin hyvää.

Itse sain "vahingossa" käsiini Leaderin Afteria vaniljan makuisena ja sen verran voin sanoa, että maku on siedettävä, ei mikään herkku, mutta muinoin soijajuomia juoneena tuon saa helposti alas.
Haittapuolena juomassa on se, että kun sitä sheikkerissä sekoittaa niin juoma vaahtoa kuin paraskin Fairy. Pullossa on yleensä pari senttiä nestettä pohjalla ja loput on sakeana vaahtona... Odottelemalla aavhto laskee, mutta samalla painuu sakatkin pohjalle--> ei hyvä.
Seuraavaksi palaan tuttuun ja turvalliseen merkkiin...

Hullu inkkari sanoi:

afterissa mun mielestä paras on suklaa. mansikka ei ehkä oo niin hyvää, mutta sekin menee. Mansikka vaan vaahtoaa jonkun verran enemmin. Mutta nämä makuasiathan on aina niin ja näin :)

Eipä noissa ihan perusheroissa ole niin hengenhätää merkillä, kunhan se ei ole Igorin autotallista, pölynimuripussissa ja maksaa yli 20 e .......

lifter sanoi:
Itse sain "vahingossa" käsiini Leaderin Afteria vaniljan makuisena ja sen verran voin sanoa, että maku on siedettävä, ei mikään herkku, mutta muinoin soijajuomia juoneena tuon saa helposti alas.
Haittapuolena juomassa on se, että kun sitä sheikkerissä sekoittaa niin juoma vaahtoa kuin paraskin Fairy. Pullossa on yleensä pari senttiä nestettä pohjalla ja loput on sakeana vaahtona... Odottelemalla aavhto laskee, mutta samalla painuu sakatkin pohjalle--> ei hyvä.

Samaa mieltä ko. tavarasta. Lisäksi ei liukene niin hyvin kuin esim. N-Large, Fast tai Bull´s. Glutamiinin maku ja haju myös tulee aika pahasti läpi.

kannattaako niin tehdä, että kuorii sen vaahdon pois siitä drinkin päältä ravistuksen jälkeen, vai heitänkö silloin vaan proteiinit viemäriin? whey protein nimittäin tosiaankin vaahtoaa...

maidon ja kaakaojauheen kanssa siitä vaniljanmakuisesta sai just ja just juotavaa, mutta mä lenkin tällanen neiti :)

Leaderin whey-mansikkaa on vielä jäljellä;haju on aika voimakas
ja maku keinotekoinen.Jos kärsii ummetuksesta,niin siihen se auttaa. :kakka:

lifter sanoi:

Itse olen käyttänyt samaa tavaraa, mutta olen sekoittanut sen isossa lasissa lusikalla hämmentäen. Vaahtoa ei tule yhtään ja sekoittuu todella hyvin, vain pari pyöräytystä lusikalla ja valmista on!

Makukin on mun mielestä ihan OK, melkeinpä herkullinen. Mutta kuten on monesti todettu, niin mukuasioista on turha kiistellä.

Leaderin After pisti pakin sekaisin.

Olen kokeillut Leaderin 100% wheytä. Ihan ok. Sekottuu helposti vähäänkin nesteeseen. Vanilja oli aika hirveen makuista! Suklaa ihan ok - maitoon sekoitettuna jopa hyvää.
Leaderin glutamiinista tulee semmonen ovela/outo maku. En tiedä onko normaalia kun en ole vielä muita kokeillut.

J.Jake sanoi:
Leaderin glutamiinista tulee semmonen ovela/outo maku. En tiedä onko normaalia kun en ole vielä muita kokeillut.

Niinpä. Inhottaa koko maku ja maistuu jo pienissä määrissä palautusjuoman läpi.

J.Jake sanoi:
Olen kokeillut Leaderin 100% wheytä. Ihan ok. Sekottuu helposti vähäänkin nesteeseen. Vanilja oli aika hirveen makuista! Suklaa ihan ok - maitoon sekoitettuna jopa hyvää.

Keksin miten tuo vanilja whey+ uppoaa. Korvasin palautusjuoman maltodekstriinin kaakaojauheella 1 rkl riittää minulle. Otan proteiinia reippaasti varman päälle 1,5 dl palautusjuomaan.

minua vähän epäilyttää tuo leaderin whey+ kun purkissa sanotaan että se olisi kokonaan CFM-menetelmällä valmistettua (lisänä hieman isolaattia). Hinta siinä epäilyttää kun alta kuudenkympin irtoaa kolmen kilon pönikkä... vai onkohan sitten käynyt vaan niin ettei purkit ole muuten menneet kaupaksi. kyllä minulle vaan kelpaa CFM-protsku jos se todella on mitä purkissa luvataan. mutta... onko leader LUOTETTAVA, että purkissa ON sitä mitä siinä sanotaan olevan... onkohan epäluotettavia ja ylihypettäjä-firmoja olemassa joita sietää varoa? (paitsi tietysti anal snackit..)

Mä sain siitä Leaderin suklaawheystä aivan tajuttoman mahakivun. Epäilen, että siinä oli aspartaamia, jolle olen allerginen.

ringside sanoi:
Mä sain siitä Leaderin suklaawheystä aivan tajuttoman mahakivun. Epäilen, että siinä oli aspartaamia, jolle olen allerginen.
Se ainakin pitäis merkitä, jos aspartaamia löytyy. "Sisältää fenyylialaniinin lähteen"

En suoraan sanottuna tykänny leaderin protskusta...keinotekoinen imelä maku ja jotenkin tuli sellainen mahaa vääntävä olo aina kun oli ottanut..whey3:sta ei ikinä ole tullut samanlaista oloa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom