Leaderin AMS 3 anabolic stack

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Nostaako se oikeasti testo tasoja ja kasvattaa lihaksia ja nopeuttaa palautumista ..? Sain kaverilta lahjaksi pari purkkia tätä kamaa. Treenaan punttia noin neljä kertaa viikossa. Ensi viikolla mulla alkaa lisäksi painitreenit pari kolme kertaa viikossa. Tiedän, että palautumisen kanssa tulee ongelmia jatkossa, sillä treenejä ja salia tulee olemaan noin 6 kertaa viikossa. Nytkin ollaan siinä palautumisen rajoilla. Eli olisiko nyt hyvä aika aloittaa tämä aine, että jos se vaikka auttaisi jaksamaan paremmin?
Kiitos kaikille, jotka jaksavat vastata =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Markkinoilla ei ole mitään laillisia aineita, jotka nostaisivat testotasoja, ainakaan merkittävästi.
Eli rahan hukkaahan nuo ovat. Mutta kerta ilmaisia olivat, niin pistä naamariin vaan :)

Jaa..

No nyt ainakin placebo vaikutus katosi tältä aineelta, kun tyrmäsit sen tällä tavalla :david:
En uskokaan, että tällä mitään mullistavaa vaikutusta muutenkaan olisi. Mutta onko kenelläkään omakohtaisia käyttökokemuksia tästä aineesta?

Onko kukaan kokeillut tällasta ainetta kun juggernaut. Näyttäis olevan paljon kaikennäköstä perusainetta ja aminohappojakin. Toimiiko tuo rasvanpolttajana kun sisältää karnitiinia monessa muodossa vai mikä tuossa on idea?

kyl ne skulaa. ite oon 16, tulokset nous ja amssit nosti suorituskykyy, plussana tulee viel "haamu"vaikutukset, eli kun sä niit kymmenii pillereit huivii heität päivittäin ni ainaki tuntuu et toimii... mut kyl ne skulaa! ainakin mun ikäiselle, kokemuksest kerron.

kyl ne skulaa. ite oon 16, tulokset nous ja amssit nosti suorituskykyy, plussana tulee viel "haamu"vaikutukset, eli kun sä niit kymmenii pillereit huivii heität päivittäin ni ainaki tuntuu et toimii... mut kyl ne skulaa! ainakin mun ikäiselle, kokemuksest kerron.

joo o, sun ikäsellä skulaa vaikka puolukkamehu ja mummon lihapullat.

oon lukenu aika monelt sivult et animal m stakki on toiminnu jengillä.. kuha syö helvetisti nii sillon se toimii parhaiten.. muutenki seki on kai yks treenibuusteri bestselleri :O

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom