Leader TEST+ EVO4

Ikä
44
Onko kukaan kokeillut kyseistä tuotetta. Onko mitään huomattavaa hyötyä. Vai perustuuko hyöty kovaan hintaan. 80e/purkki.
Jos kukaan ei ole testannut, niin voisin laittaa itse testiin. Olen massakaudella ja nostan kaloreita nyt viikottain. Voisin ensi viikon mennä +500 - +600 kaloreilla ja aloittaa tuon "markkinoiden kehittyneimmän" testosteronibuusterin käytön. :D
Katotaan meneekö rahat hukkaan. Koskaan en ole tuollaisiin kajonnut. Minä uskon vain palautumisjuomaan ja yöprotskuun. Loput tulee ruokavaliosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
todennäköisesti sai roidragen eli hormoonit pisti sekaisin ---> väkivaltaa, istuu nykyisin eristyksessä.Yrittää kopissaan epätoivoisesti tehdä punnerruksia ja yhden jalan kyykkyjä säilyttääkseen edes osan TEST:llä saavuttamastaan lihasmassasta...

Vähän ohi aiheen, mutta onko kukaan koittanut sitä Natural testo nimistä valmistetta. Aika rajulta kusetukselta kuulostaa kyllä.

Rajua kusetustahan nuo kaikki lailliset testo-tuotteet taitavat olla. Hakua käyttämällä lisää infoa aiheesta..

Noniin. Nyt on sitten ostettu 80e purkki kyseistä tuotetta. Vetäsin 2 namia ennen treeniä ja tuntui treeni niin hyvältä, että tuntui että ihan sama vaikka ois kalkkitabletteja vetänyt, niin sen on pakko toimia kun se noin paljon maksaa. Ei mutta tosissaan pumppi oli hyvä, eikä liha väsynyt. Olisi tehnyt mieli treenata loputtomiin. Oli pakko kiskoa itsensä pois salilta. :)

Annostuksena oli purkin kyljessä seuraavaa:
Ensimmäinen viikko:
Treenipäivänä: Aamulla x2 ja Ennen treeniä x2
Välipäivänä:Aamulla x2 ja päivällä x2

Toinen viikko ja siitä eteenpäin:
Treenipäivänä: Aamulla x2, ennen treeniä x2 ja illalla x2
Välipäivänä:Aamulla x2, päivällä x2 ja illalla x2

Että näillä mennään. Kerron sitten oliko mitään hyötyä. Tai tuntuiko siltä että olisi ollut hyötyä. Pidän myös treenipäiväkirjaa josta voin jälkikäteen katsoa tuloksia. Ostin myös kreatiini puryvaattia. Sen käyttö alkaa huomenna.

No kusetusta tai ei, mutta nyt, yli 10kg kevyempänä(dietin jälkeen) viikon olen ottanut test+ evo 4 ja jo nyt ennätykset paukkuu kaikissa liikkeissä. Johtuuko sitten plussakaloreista tai testobuustereista, tai sekä että. Vaikea sanoa, mutta täytyy olla tyytyväinen kun treeni kulkee.

Onhan niistä hyötyä:rock: Se, että kuinka pitkäjänteisesti porukka malttaa käyttää ja kuinka paljon valmiks maksamaan tulosten maksimoimisesta, on sitten tapauskohtainen asia.

Mitenkäs on treenit ketjun aloittajalla nyt kulkeneet?

Ennätyksiä pukkaa lähes joka treenissä. Joka kerta tulee lisää toistoja ja joka toinen kerta saa lisätä painoa. Sinänsä ihmeellistä, kun olen nyt kuitenkin yli 10kg kevyempi kuin ennen diettiä. Paino vaan ei meinaa millään nousta. Täytyy syödä lisää. :) Kun yritän olla nostamatta sitä paskalla, vaan ihan kunnon kamalla. Esim mysliä syön töissä lisäksi välipaloilla, milloin söin ennen vain maitorahkan.

Tänään oli punnituspäivä. Paino noussut n.1,5 kg. Paino nyt 91,4 kg

Ennätysputki sen kuin jatkuu. Tänään vedin 55 kg.n käsipainoilla 8 toistoa penkissä. Toiseen ja kolmanteen sarjaan tiputin 50 kiloon. Toisella tuli 9 toistoa ja viimeinen hyytyi, 6 toistoa. Mutta Silti fiilikset katossa. Ennätyksiä kun pukkaa. Vinopenkkiäkin tein ensimmäistä kertaa elämässäni 40 kilon käsipainoilla.

Juu, en sano ollenkaan että tulosten nousu johtuu kyseisestä tuotteesta. Voi olla myös se, että ensimmäistä kertaa tajusin ravinnon merkityksen. Että täytyy olla plussakaloreilla, jos meinaa kehittyä. Ja ei todellakaan ole tarkoitus mainostaa mitään. Hinta tällä tuotteella on niin kova, että parempi ois jotain hyötyä olla :D No kun purkki loppuu, niin alkaa, tai oikeastaan jatkuu se dietti kesää varten. :)

. Olen massakaudella ja nostan kaloreita nyt viikottain. Voisin ensi viikon mennä +500 - +600 kaloreilla .

Kuinka pitkä massakausi ?

Juu, en sano ollenkaan että tulosten nousu johtuu kyseisestä tuotteesta. Voi olla myös se, että ensimmäistä kertaa tajusin ravinnon merkityksen. Että täytyy olla plussakaloreilla, jos meinaa kehittyä. No kun purkki loppuu, niin alkaa, tai oikeastaan jatkuu se dietti kesää varten. :)

Eli siis dieetti --> massa (tämä hetki) --> dieetti alkaa uudestaan,näinkö ? Jos aloitit tuotteen käytön samaan aikaan kun elämäsi ensimmäisen massan niin se ei anna kyllä tuotteen tehoon mitään vertailupohjaa vai mitä? Mutta ei se haittaa kun treeni kerran kulkee! Tsemppiä vaan...

Juu, dietti alkaa uudestaan heti kuin test+ loppuu. Todennäköisesti n. viikon päästä. Olen ollut ennenkin ns. massakaudella, mutta ennen en ole laskenut kaloreita, enkä tehnyt minkäänlaista ruokavaliota. Nyt on nämäkin asiat suhteellisen kohdallaan. Ja kyllä minäkin vannon tuon ruokavalion nimeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom