Leader goodnight-protein

Hei!

Tällaista jauhoo tuli ostettua. Kysyisin onko kenelläkään kokemuksia tästä tuotteesta?

Ja käytöstä kysyisin sen verran, että onko tätä idea siis ottaa joka ilta ennen nukkumaan käymistä, vaiko vaan treenipäivinä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei!

Tällaista jauhoo tuli ostettua. Kysyisin onko kenelläkään kokemuksia tästä tuotteesta?

Ja käytöstä kysyisin sen verran, että onko tätä idea siis ottaa joka ilta ennen nukkumaan käymistä, vaiko vaan treenipäivinä?

Ei ole kokemusta, mutta joka päivä pitäisi periaatteessa käyttää.

Hei!

Onko sulla mitään palautusjuomaa sen lisäksi ? Yleensä ideana on treenin jälkeen ottaa palautusjuoma, se voi sisältää pelkkää proteiinia tai proteiinia ja hiilaria. Iltaproteiinia voi ottaa lisäksi, jos on vaikea saada tarpeeksi proteiinia normaalista ruoasta. Uskoisin, että sulle riittää, kun otat sitä salipäivinä. Lue suosiolla noi aloittelijoiden puolen stickyt läpi, niin etköhän saa hommasta jotain käsitystä.

Onko sulla mitään palautusjuomaa sen lisäksi ? Yleensä ideana on treenin jälkeen ottaa palautusjuoma, se voi sisältää pelkkää proteiinia tai proteiinia ja hiilaria. Iltaproteiinia voi ottaa lisäksi, jos on vaikea saada tarpeeksi proteiinia normaalista ruoasta. Uskoisin, että sulle riittää, kun otat sitä salipäivinä. Lue suosiolla noi aloittelijoiden puolen stickyt läpi, niin etköhän saa hommasta jotain käsitystä.

Olipa positiivinen yllätys saada näinkin ystävällisiä vastauksia :)!

Mulla on heraproteiinia + maltoa palautusjuomaksi, ja sitten tätä Goodnight-proteiinia yötä varten. Tosin mun ruokailutottumukset on muutenkin semmoiset että illalla tulee mätettyä paljon: leipää, maitorahka ynnä muuta, että tulikohan tää nyt vähän turhaan ostettua.... Kyllä mä tossa 1½h sitten söin, mut kovin tässä on nälkä taas. Kait mä sitten tälleen vaan treenipäivinä tota syön, ja kokeilen muuttaa näitä huonoja ruokailutottumuksia.

Etköhän sä aika huoletta sitä voi syödä, kannattaa hieman katsoa miten paino rupee rupee käyttäytymään treenaamisen myötä ja fiksailla syömisiä sen perusteella. En tiedä millainen sun lähtökunto on ja mitä salilla käymisellä tavoittelet. Mikäli kunto on semmonen normaali niin jos paino nousee esim 300g/viikko niin silloin ruokailut ovat ihan jees ja siellä salilla voi tulla jopa tuloksia.

Ei ole kokemusta, mutta joka päivä pitäisi periaatteessa käyttää.
Eihän se nyt ihan välttämätöntä ole, jos kaloreita ja proteiinia tulee tarpeeksi ilman välipäivinä. Kuitenkin proteiinisynteesi ei kestä sitä muutamaa tuntia kauempaa, niin turha siitä on kauheasti ottaa kaloreita ja tuhlata rahaa, jos ei ole pakko.

Kuitenkin proteiinisynteesi ei kestä sitä muutamaa tuntia kauempaa

Proteiinisynteesi on parikin päivää koholla treenin jälkeen.

Mut toi proteiini on todennäkösesti kaseiinia tai jotain muuta hitaasti imeytyvää proteiinia, joten se vois olla myös hyvä ihan vaan välipalaks, jos joskus tarvii päivän aikana turvautua jauhovälipaloihin. Pitää nälkää heraa paremmin loitolla.

Etköhän sä aika huoletta sitä voi syödä, kannattaa hieman katsoa miten paino rupee rupee käyttäytymään treenaamisen myötä ja fiksailla syömisiä sen perusteella. En tiedä millainen sun lähtökunto on ja mitä salilla käymisellä tavoittelet. Mikäli kunto on semmonen normaali niin jos paino nousee esim 300g/viikko niin silloin ruokailut ovat ihan jees ja siellä salilla voi tulla jopa tuloksia.

Eihän se nyt ihan välttämätöntä ole, jos kaloreita ja proteiinia tulee tarpeeksi ilman välipäivinä. Kuitenkin proteiinisynteesi ei kestä sitä muutamaa tuntia kauempaa, niin turha siitä on kauheasti ottaa kaloreita ja tuhlata rahaa, jos ei ole pakko.
En itse ostaisi yöprotskua, koska pidän sitä turhana, mutta kerran ketjun aloittaja on sellaisen ostanut, niin voi hän käyttää sitä niinä päivinä kun haluaa.Pitäisi muotoilla mun vastaus uudestaan tyyliin: "...joka päivä voi periaatteessa käyttää" .

Tässä taas tauon jälkeen aloitellaan salitreeniä ja motivaatiota haetaan oikein urakalla. Salikortin ajattelin hankkia, kun oon huomannu että se motivoi mua. Tässä varmaan lähiaikoina tulee pyöräiltyä aika paljon(eli aerobista aika paljon) kun joutuu asioimaan ties missä, ja eikä ole varaa maksaa julkisen liikenteen törkeitä hintoja, kun voi hyvällä kesäsäällä pyöräilläkin

Tässä ketjussa tuntuu pyörivän asiantuntevaa porukkaa, niin ei varmaan oo suuri vääryys kysyä samalla vähän tästä ohjelmastakin, että mennäänkö ihan päin metsään vai miten on asian laita

Ma: Rinta, ojentajat
Ti: Jalat
To: Hauis, olkapäät, vatsat
Pe: Selkä

+ Lisäksi olen aivan täysin hurahtanut leukoihin ja teen leukaohjelmaa ma,ke,pe päivinä.

Pari kysymystä:

1. Olen vähän ehtinyt tutustua foorumin sisältöön, mutta ajattelin kuitenkin kysyä että miltä tuo
edellä mainittu näyttää kokeneempien silmään? Mulla on salilla treenaamisesta taukoa yli vuosi. Salibandya olen kuitenkin pelaillut vuoden mittaan, ja noita leukoja vetänyt.

2. Mulla on palava polte myös liittää johonkin väliin lenkkeilyäkin. Mihin väliin sitä kannattais lisäillä, vai kannattaako ollenkaan?

Vähän hassun näkönen jako. Paljonko kokemusta salista on ennen taukoa? Joka tapauksessa suosittelisin ennemmin jotain esim. 2 tai 1 jakosta.
Kaksjakonen vois mennä vaikka näin:

Ma: Rinta, olkapäät, etureidet, ojentajat
Ti: Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset (vatsat)
Ke: Lepo
To: Sama kuin maanantaina
Pe Sama kuin tiistaina
La: Lepo
Su: Lepo

Nuo päivät ovat vaan esimerkkejä. Voit tehä myös vaikka niin, että käyt salilla ma, ti, ke ja la, jos se sopii paremmin, mutta nuo päivät olisi periaatteessa parhaat.

Lenkkeilyä voit tehdä esim. noina lepopäivinä. Lauantai vois olla hyvä siihen. Yks täyslepopäivä olis hyvä kuitenkin pitää, varsinkin jos lenkit on suht raskaita. Leuat kannattaa vetää tiistaina ja perjantaina.

Vähän hassun näkönen jako. Paljonko kokemusta salista on ennen taukoa? Joka tapauksessa suosittelisin ennemmin jotain esim. 2 tai 1 jakosta.
Kaksjakonen vois mennä vaikka näin:

Ma: Rinta, olkapäät, etureidet, ojentajat
Ti: Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset (vatsat)
Ke: Lepo
To: Sama kuin maanantaina
Pe Sama kuin tiistaina
La: Lepo
Su: Lepo

Nuo päivät ovat vaan esimerkkejä. Voit tehä myös vaikka niin, että käyt salilla ma, ti, ke ja la, jos se sopii paremmin, mutta nuo päivät olisi periaatteessa parhaat.

Lenkkeilyä voit tehdä esim. noina lepopäivinä. Lauantai vois olla hyvä siihen. Yks täyslepopäivä olis hyvä kuitenkin pitää, varsinkin jos lenkit on suht raskaita. Leuat kannattaa vetää tiistaina ja perjantaina.

Onko tuo sitte vähän liian rankka treeni 2jakoseks kun treenaillaan 2 on 1off tyylillä? Mietin että eikö just ois järkevämpää treenailla 4jakosella tolla 2 on 1 off tyylillä, tai sit 2jakoista 1on1off?
Meinaan että käykö tuo sun mainitsema treeni vähän liian rankaks kun tälleen tauon jälkeen rupee taas treenailee....

Muutkin saa toki arvioida asiaa :)

Onko tuo sitte vähän liian rankka treeni 2jakoseks kun treenaillaan 2 on 1off tyylillä? Mietin että eikö just ois järkevämpää treenailla 4jakosella tolla 2 on 1 off tyylillä, tai sit 2jakoista 1on1off?
Meinaan että käykö tuo sun mainitsema treeni vähän liian rankaks kun tälleen tauon jälkeen rupee taas treenailee....

Muutkin saa toki arvioida asiaa :)
2on 1off systeemillä monesti kaksijakoisella vedetään, mahdollisesti otetaan aina väliin 2off:n.
Ei tuosta pysty vielä sanomaan onko se rankka vai ei, tarvitsee tietää liikkeiden ja sarjojen määrät...

Suositut

Back
Ylös Bottom