Leader G mass???

Ikä
42
Elikkä olisko jollakin positiivisia/negatiivisia kokemuksia kyseisestä tuotteesta???
Itse yritän saada massaa tällä hetkellä (nyt 187/94), toimiiko massan lisääjänä vai ei??? Sori jos on tyhmä kysymys, oon vielä aika aloittelija näissä ravintopuolen asioissa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lisäyksenä vielä edelliseen: luin jostain toisilta sivuilta että kyseinen tuote ei toimisi...
Löytyykö jotain vastaavanlaisia tuotteita mistä jengillä ois sitten hyviä kokemuksia???

Hmm.. Annoksessa (160g) 51g protskua, 102g hiilareista, 5g kreatiinia ja n. 610 Kcal.. Totta helvetissä tolla saa lisää massaa jos ravintopuoli on muuten kohdallaan..

Mulla oli kokeilussa joskus vuosi sitten. palautusjuomana menisi ihan hyvin, mutta on ihan hirveetä shittiä. Toi jauho ei sekoitu kovinkaan hyvin, itse asiassa sekoittuu todella huonosti. Käyttäisin mieluummin mass blastia jota löytyy pakkiksen kaupasta (käytänkin).

Jos noista pitää valita, niin EHDOTTOMASTI mass blast. Se on sata kertaa paremman makuista, sekoittuu paremmin ja on vielä halvempaakin.

kyllä massa kasvaa tuolla leaderilläkin mutta siinä on ihan liiaksi sokeria, muutenkin aika köykästä, jos sulla ei ole ostettuna g massaa niin älä ostakaan. mass2 tai tuo blasti on hyvä vaihtoehto...

Paha mennä sanomaan mikä toimii ja mikä ei kun riippuu niin monesta asiasta.
Pitää varmaan kokeilla Mass Blastia kanssa, niin voisi verrata paremmin. Itse olen käyttänyt tuota G Massaa. Siitä muutama oma kohtainen kokemus:

+ Mielestäni sekoittuu hyvin, paljon paremmin kuin moni muu ravintolisä.
+ Edullinen kilohinta (11e jotain muistaakseni?), ainakin silloin kun sattuu olemaan siinä 65e tarjouksessa
+ Hyvän makuista (ainakin vanilija ja mustikka), Ananasta vältän kuin ruttoa, koska se maistuu aivan kiljulta!

- Tuppaa vaahtoutumaan välillä ärsyttävästi
- Se Ananas-maku. Yöh...

Yksi puolikas plussa pitää antaa vielä siitä että purkki on riittävän suuri, jotta siihen voi itse vatkata vaikka niistä Fastin pusseista Massa-ohjeella soosit (jolla taitaa tulla 5,5kg satsi) - sitäkin on kokeiltu ;)

mass blastin plussat:

+edullinen kilohinta (muistaakseni 12,475/kg :D )
+hyvän makuinen
+sekoittuu ihan hyvin
+massa juomaksi protu-hiilari suhde hyvä :thumbs:

miten porukka miettii " toimiiko " joku juoma vai ei... sehän on ihan kiinni kaloreista ja ravinnejakaumasta, miten sitä massaa tulee. toimivuutta voi tietenkin mitata palautusjuomana, mutta en usko että joku huomaisi " selvän " eron g mass palauttavan vaikutuksen ja mass blastin palauttavan vaikutuksen välillä.

Kiitoksia vastauksista...:thumbs: vähän epäilyttää toi laktoosi tossa mass blastissa, kärsin meinaa aika vittumaisesta laktoosi intoleranssista.... hyla tuotteetkin pistää hanurin soimaan suht tiuhaan:nolo:

Elikkä olisko jollakin positiivisia/negatiivisia kokemuksia kyseisestä tuotteesta???
Itse yritän saada massaa tällä hetkellä (nyt 187/94), toimiiko massan lisääjänä vai ei??? Sori jos on tyhmä kysymys, oon vielä aika aloittelija näissä ravintopuolen asioissa...

niinkuin muutkin jo sanoivat mass blast paljon parempaa. ja muistaakseni jonkin verran halvempaa

G-massan suklaata tuli ostettua aikoja sitten ja maku on aivan :urjo: 75euroa maksoi iso ämpäri, eikä kaveripiiristä ollut halukkaita ostajia, niin on ollu pakko ite vedellä sitä silloin tällöin. Onneksi pohja häämöttää jo.

No ei sentään mainosteta hyvänmakuiseksi missään.

Mulla on tota g-massaa ja oon käyttäny palautuksessa. Onneks kohta loppu. Ei kovin hyvää ja vaahtoo liikaa. Enkä haluu enää tukea tuota asematunnelin liikettä, niiden kusettamisen/tuotteiden tyrkyttämisen takia. Kun toi loppuu niin tuun ostaa mass blastii ja vähä muutaki kaupalta, kun lähellä asun. Vähän vaan pelottaa toi laktoosi, mut pitää ostaa, testata ja sit ostaa niit tabui apteekista, jos tulee pyrstöyskää.

Entäs onko wrangen giant mass hyvä tuote? halpa se on kuin mikä ja hyvääkin..

Proteiini-hiilihydraattisuhde aivan naurettava (20 g/66 g).

Mass Blastin kilohinta on ~12,50 e ja Giant Mega Mass 4000:n kilohinta ~12,10 e. En sitten tiedä onko tuo about 40 sentin hintaeroa kiloa kohden niin merkittävä :)
Ostaisin itse Mass Blastia ihan jo pelkästään ravintoainejakaumien takia.

Suositut

Back
Ylös Bottom