lavat liikkumaan :s

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun kuivaharjoittelee tota lavat liikeet- juttua, ihan vain ilman mtn painoja kädet koukussa 90 asteen kulmassa ja vetäsee siitä sitten lapaluut kiinni, ni on vähä vaikaa ymmärtää miten se voi käydä latseihin :S
Vai onko se ees noin??Ja eiks Miken mukaan alataljassa käsien pitäny liikkua juuri yhtään?Eli vedellään vaan latseja yhteen?! tuntuu tosi pelleiltä kysymyksiltä, mut viitsiskö joku valaista :D

Ja onko ylätaljassa helpompi saada tuntuma niskan taakse vedettynä? Mul ei oo sitten mtn tuntumaa kun vetelen sitä eteen.

Selkätreeni on mun mielestä ehkä kaikkein vaikein opetella. Tuntumaa on tosi vaikea saada aluksi. Mutta kyllä se siitä lähtee pikkuhiljaa, kun vaan koitat keskittää sitä rasitusta lihakseen.

Tekniikoita on monia, eikä Mike varmasti paskaa täällä puhu. Koita molempia tekniikoita ja teet sillä, jossa saat paremman tuntuman. Itse koukistun eteen, mutta pitää koittaa tota toista taktiikkaa.

Eikös se nimenomaan mennyt niin, että se lapojen liikuttelu piti harjoitella niin, että ne kädet liikkuvat mahdollisimman vähän. Ja tämän jälkeen vasta otetaan se pidempi liikerata mukaan.

Ja varsinkin ylätaljassa ja leuanvedoissa ei päästetä käsiä suoraksi, vaan jätetään käsiä vähän koukkuun. Näin jännitys pysyy koko ajan selässä ja kädet ei väsähdä ennen aikojaan.

Soutulaitteessa on hiton hyvä opetella liikuttamaan lapoja ja sen kun kerran kunnolla oppii, seuraa se aika hyvin selkäliikkeissä mukana.

Ja kokeilkaapa joskus sitä alataljaa yhdellä kädellä ja ottakaa kierto siihen mukaan. Silleen että lähtöasennossa rystyset on ylöspäin ja kun vedät taakse kääntyy rystyset alaspäin. Tällä tavalla saan itse ainakin hiton kovan poltteen tuntumaan selän lihoissa.

Luehan se selkätreeni-thread uudestaan läpi. Editoin sinne lihavoiduin tekstein viimeksi eilen täsmennyksiä siitä, miten ne liikkeet pitää tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom