Saahan niitä, 1.sarjan BMW ei ole kauheest sellanen mitä mä ostaisin, ja kaikki normaalinmerkkiset autot on lähtökohtaisesti jotain sellaista, että en mä kyllä niitä hienoina osaa pitää.. Ford mondeo.. en ikipäivänä sanois sitä hyväl omaltunnollakaa hienoksi. Volkswagen Golf.. No Gti on ihan auto, mutta ei kovin hieno. Avensis.? Ruma ku perkele, ihan läpikauhea, mutta toki käy ja kukkuu tuomiopäivään asti. Focus? no en mä sellasta ostaisi ikinä.. Kyllä lähtään siitä että helvetin hyviä ja toimivia Autoja saa kyllä vaikka miltä merkiltä, mutta hienoja ja arvostettavia autoja, niihin ei normi-ihmisellä ikipäivänä ole varaa.
Siksi meillä onkin käytettyjen autojen markkinat, ja joku Audi, Bemari tai Mersu on oikeinkin hieno 10v vanhanakin verrattuna tuulipukukorollaan.
Edit. Sitten toinen kysymys onkin, että tarviiko auton olla hieno.. lähtökohtasesti ei missään nimessä.. Corolla on varmasti paras mahdollinen auto mitä on koskaan tehty, jos katsotaan niitä käyttöön liittyviä tekijöitä, kuten kestävyys, laatu, tekniikan taso. Ruma ku perkele, ihan läpipaska ajaa, kaikenkaikkiaan halvanolonen ja kohtuu meluisakin.. (2004 on uusin mil oon ajanu) ja kaikenkaikkiaan hyvä auto jollekin jota autot ei kiinnosta enempää..