Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
porrada sanoi:Oisin eilen tehny lattiapenkkiä, mutta tulin siihen tulokseen että yksin, mahdotonta. Miten hilaatte painot ylös? Tai siis miten kaverit hilaa ne?
Kyl mä ainakin rackis teen en siis käsipainoilla vaan tangolla.porrada sanoi:Oisin eilen tehny lattiapenkkiä, mutta tulin siihen tulokseen että yksin, mahdotonta. Miten hilaatte painot ylös? Tai siis miten kaverit hilaa ne?
JackDaPain sanoi:Olisiko powerrack mitään? Itse en ainakaan keksi miten lattiapenkkiä voisi tehdä ilman voimaräkkiä tai paria avustajaa.
porrada sanoi:Ei täältä sellasta laitetta löydy. Tuskin oon koskaan nähnykään. Pitänee yrittää kässäreillä.
kiitos taas :Djto sanoi:jalat koukussa rasittaa vähemmän alaselkää ja asento on hieman vakaampi.
kun tein kapeana, tein lahna tyylillä ja kyllä alaselkä otti joskus nokkiin ja tosiaankin kontrolli oli välillä vähän hakusessaMike sanoi:Koukussa toki, helvetisti parempi kontrolli.
Bodypena sanoi:Itekin tekisin mieluusti tota lattipenaa, mutta kun se tanko ottaa rintaan kiinni kun tanko on maassa. Eikä paljoa auta jos laittaa tangon alle painot, jotta se menisi ylemmäksi se tanko. On paska sali, niin on paska![]()
Bodypena sanoi:Ei helvetti kuin paskasti selitetty :lol2:
Eli kun makaan siinä lattialla ja pitäisi pujottautua tangon alle. Katsos kun siinä on vaikka ne 20kg kiekot niin se kohta mistä tankoa pidetään kiinni on ilmassa !
No shit Sherlock !
No kun menen sinne tangon alle juuri ja juuri, on se tanko melko vittumainen siitä punnertaa ylös ;)