Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Killerqueen
En ymmärrä!Mikä näitä ihmisiä vaivaa?Taas tänään töissä yx tuttu heitti"Kylhän sulla sitä voimaa ja kokoa löytyy,mutta juostaanpa vaikka maratoni tai pelataan tunti kössiä niin kyllä taitaa noutaja sulle tulla,hehheh!"
En mäkään mene tonne lenkkipolun varteen puuskuttamaan polviini nojaillen ja huutelelemaan ohi menevälle lenkkihirmulle"Varmaan muuten kyykkään kovemmilla&syvemmälle!"
Originally posted by Juudas
Harmi vaan, että pahimmat nilkit löytyy usein lajin sisältä. Joka salilla ja katsomossa on näitä "toi vetää sitä, näkeehän sen", "kyllä mäkin jos"...
Originally posted by boyracer
Satuin ostamaan vahan sporttisemman auton vuosi sitten ja yks kaveri toissa ei pystynyt sita millaan nielemaan. Koko ajan sai kuunnella vittuilua ja vahattelya mun "lelusportista".
En siis ymmarra. Ei mua vituta jos tyokaverilla on fiksu tyttoystava tai siisti auto tai talo tai jos/kun ne on paremmassa kunnossa tai saa enemman palkkaa, ei se oo mitenkaan multa pois. Pikemminkin ajattelen etta tuohon pitaa tahdata.
Originally posted by Killerqueen
En ymmärrä!Mikä näitä ihmisiä vaivaa?Taas tänään töissä yx tuttu heitti"Kylhän sulla sitä voimaa ja kokoa löytyy,mutta juostaanpa vaikka maratoni tai pelataan tunti kössiä niin kyllä taitaa noutaja sulle tulla,hehheh!"MIKÄ näitä janne holmeeneja vaivaa?Pitääkö todistella jotain?Kateellisuus,kun ei o baarissa tärpänny narukädelle kun hiukan reenanneempi kilpakosija vei saaliin.?
Niin olisihan se mukava olla molempia. Toi on kyllä tosi inhottavaa. Monen sellasen, joka ei oo painoja nostanu on tosi vaikee ymmärtää, mitä se on ja miksi se on hyvä juttu. Molemmissa on omat hyvät puolensa, mutta molempia ei voi olla.
No tuo valittaja onkin pohjanmaalta mika on kasittaakseni oikein legendaarista seutua tuon kateuden suhteen.
En oikein ymmarra tuota kateutta, mita se ketaan auttaa?
Satuin ostamaan vahan sporttisemman auton vuosi sitten ja yks kaveri toissa ei pystynyt sita millaan nielemaan. Koko ajan sai kuunnella vittuilua ja vahattelya mun "lelusportista". Nyt se on vaan pahentunut kun oon ostamassa viela rayhakkaampaa ja oikein tehdasuutta rassia.
Kellaan muulla kaverilla ei oo ollut mitaan pahaa sanottavaa mun autosta, ehka se ei oo niille niin iso asia tai ehka ne peittaa sen paremmin. No tuo valittaja onkin pohjanmaalta mika on kasittaakseni oikein legendaarista seutua tuon kateuden suhteen.
En siis ymmarra. Ei mua vituta jos tyokaverilla on fiksu tyttoystava tai siisti auto tai talo tai jos/kun ne on paremmassa kunnossa tai saa enemman palkkaa, ei se oo mitenkaan multa pois. Pikemminkin ajattelen etta tuohon pitaa tahdata.
Mutta samaa menoa tuntuu olevan taalla tanskassakin, pari tyokaveria on jo vetanyt herneet nenaan kun kerroin millaista autoa olen hommaamassa :(
Satuin ostamaan vahan sporttisemman auton vuosi sitten ja yks kaveri toissa ei pystynyt sita millaan nielemaan. Koko ajan sai kuunnella vittuilua ja vahattelya mun "lelusportista". Nyt se on vaan pahentunut kun oon ostamassa viela rayhakkaampaa ja oikein tehdasuutta rassia.
Originally posted by igf1bp3
No höh. Voidaan sanoa täysin validisti, että kaikki ovat kateellisia tai että kukaan ei ole kateellinen (ja se tarkoittaa vielä samaa asiaa).
Eli määrittelemällä kateus (kuten mikä hyvänsä muu asia) sopivalla tavalla, se attribuutti voidaan yhdistää kaikkiin, ei kehenkään, tai juuri haluamaansa ihmisten osajoukkoon.
Minä todella odotan sitä päivää, jolloin joku maailmaa laajasti matkustanut, sanoo mulle, että suomalaiset ei itse asiassa ole kovinkaan kateellisia ja sisäänpäin kääntyneitä. Vielä enemmän odotan sitä, jos pääsen tämän jälkeen juttelemaan henkilön kanssa, ja evaluoimaan, että osaako hän kyseenalaistaa ja ajatella.
mikä auto o kiikarissaa..? ja minkä omistit?
Originally posted by hash pipe
Oisko kellään muuten hyviä vinkkejä tapetoitiin? tuppaa jäämään niitä pullistumia siihen PALJON! :whip:
Originally posted by ryökäle
kyl tota kyräilyä ja paskan jauhamista tapahtuu saliporukoissakin
jos toinen kehittyy nii se o varmasti vetäny 20 viikkoo sustaa ja popsii thaikkuja desin mitalla joka aamu...
Kuinka pahasti hemmolle kävi, vai etkö voi vielä puhua asiasta poliisitutkinnan takia?Originally posted by Powerhousu
kuulin siinä yhtenä kauniina päivänä siskoltani että mä vedän kuulemma jotain "nappeja". Se taas oli kuullu sen koulusta joltain kaveriltaan joka oli kuullu sen kaveriltaan, joka kävi samalla salilla kun minä.