Lattein"Kateellisen panettule"jonka olet kuullut

Huumorilla ne kateellisuudet kannattaa ottaa :D Muutama kerta omakohtainen kerta on opettanut nauramaan kateellisuudelle.Hyvä sanonta tähän on: "Näytetään niille!"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukapa ei nyt joskus olisi ollu kateellinen jollekin jostain... Itse olen kateellinen ihmisille joilla on iso heppi :D
Mutta mullakin sattuu olemaan yks kaveri, joka jostain syystä alkaa aina vittuileen, kun mä satun tekeen jotain. Eilen viimeksi mainitsin sille, että päätin laittaa uudet tapetit huoneeseeni ja se on muute aika pirun vaikeeta. Niin eiköhän saman tien ala kuulua, että vittu sä et mitää osaa, meillä käy täällä YIT:n pojat maalaamassa seinät ja katot. Se asuu jossain opiskelijakämpässä. Niin.. tollasta tapahtuu aika usein. Se ei jostain syystä pidä siitä, että mä teen asioita yksin. Tahi erilailla kuin muut. Hmm... ehkä sillä voi olla jotain osuutta asiassa, että kyseinen henkilö on porvaperheen lapsi. Kaikki on aina ollu valmiina. Ei sen koskaan oo tarvinut mitään tehdä.
aah, helpotti avautua :)

Oisko kellään muuten hyviä vinkkejä tapetoitiin? tuppaa jäämään niitä pullistumia siihen PALJON! :whip:

Originally posted by Killerqueen
En ymmärrä!Mikä näitä ihmisiä vaivaa?Taas tänään töissä yx tuttu heitti"Kylhän sulla sitä voimaa ja kokoa löytyy,mutta juostaanpa vaikka maratoni tai pelataan tunti kössiä niin kyllä taitaa noutaja sulle tulla,hehheh!"
En mäkään mene tonne lenkkipolun varteen puuskuttamaan polviini nojaillen ja huutelelemaan ohi menevälle lenkkihirmulle"Varmaan muuten kyykkään kovemmilla&syvemmälle!"

niin tuttua, niin tuttua. töissä saa kuulla juuri tuollaista piilovittuilua, sekä välillä ihan suoraakin vittuilua lajin valintansa takia. ei ole helppoa olla suuressa työyhteisössä ainoa, joka harrastaa kehonrakennusta. toki siellä muutkin salilla käyvät, mutta tukeakseen omia lajejaan, jotka painottuvat pääosin aerobisen liikunnan puolelle; eli lenkkeilyyn, jäälajeihin, yms. sinänsä kummallista, että puukkoa tulee selkään asiasta, jota he kuitenkin itsekin harjoittavat. kaiken lisäksi tämä vittuilu olisi otettava niellen vastaan, sillä heti jos erehtyy sanomaan asiattomista kommenteista vastaan, niin saa huomata kyseisen henkilön kirmaavan kertomaan muille, että: "on se kyllä totta että noi hormonibodarit on tosi äkkipikaisia. äskenkin se meinasi hypätä silmille ihan aiheetta, hyvä ettei lahdannut mua niillä gorillakäsillään!". sen jälkeen saa myös huomata saavansa kuulla sitä vittuilua paljon lisää - sillä pitäväthän ne kommentit paikkansa, ampuihan se viimeksiKIN silmille ihan syyttä... en ole ikinä ymmärtänyt mikä oikeuttaa ihmisen sanomaan toiselle ihmiselle provosoivia, ikäviä ja suoraan vittuilevia kommentteja pelkästään siksi, että kyseinen ihminen sattuu olemaan kehonrakentaja sekä ´normaalia´ ihmistä isokokoisempi. minä en voisi ikinä kuvitella meneväni aerobista lajia harrastavan ihmisen luokse sanailemaan tyyliin: "noi sun juoksijan jalkasi näyttää yhtä paksuilta kuin nälkään kuolevan afrikkalaisen lapsen jaloilta, polvi on silläkin se jalan paksuin kohta. et taitais jaksaa noilla naruilla minuuttiakaan mun kyydissä salilla?".

kaiken lisäksi on joka hetki varottava; niin töissä kuin vapaalla, niin selvinpäin kuin humalassakin, että mitä päästää suustaan tai miten käyttäytyy. minulle ei toki tuota ongelmaa muutenkaan käyttäytyä niin kuin ihmisen kuuluukin, mutta auta armias, jos joskus tekisikin jonkun hölmön asian humalassa (kuten useimmat työkaverit tai ´normaalit´ ihmiset joskus tekevät), tai päästäisi suustaan jotain normaalista poikkeavaa. heti saisi taas puukkoa selkään tyyliin: "huomasitko muuten että se huusi normaalia kovemmalla äänellä taksijonossa sille syyttömälle kaverille joka kouri sen tyttöystäväänsä, että: "jos se käsi ei lähde tällä sekunnilla omaan osoitteeseensa, niin sitten se murtuu."?? kyllä huomaa että ne aineet laittaa ihmisen pään ihan sekaisin. on ne tyhmiä nuo bodarit."

on se niin uskomatonta.

Originally posted by Juudas
Harmi vaan, että pahimmat nilkit löytyy usein lajin sisältä. Joka salilla ja katsomossa on näitä "toi vetää sitä, näkeehän sen", "kyllä mäkin jos"...

en allekirjoittaisi täysin tuota väitettä. toki vertailua katsomossa syntyy, sekä pohdintaa että olisikohan saumaa voittaa tuota, jopa hieman ´kärkevillä´ kommenteilla varustettuna tyyliin: "hehee, ei se noilla syntholkäsillä mua voittais...", mutta lajin harrastajat eivät kyllä tuollaisia kommentteja päästä ihmisten ilmoille. ne tulevat lajia harrastamattomien ihmisten suusta, jotka eivät ole sisäistäneet lajia/harrastusta/elämäntapaa. näitä - ´normaaleja´, lajia harrastamattomia - ihmisiä oli lahdessakin, en tosin tiedä mitkä heidän kommenttinsa lineupista olivat. ja hyvä että heitäkin tulee katsomoihin, ehkä tätä kautta - ajan kanssa - lajimme saattaa (huom: saattaa) saada yleisen hyväksynnän, eikä tarvitsisi kuunnella sitä vittuilua. toivossa on hyvä elää.

Originally posted by boyracer
Satuin ostamaan vahan sporttisemman auton vuosi sitten ja yks kaveri toissa ei pystynyt sita millaan nielemaan. Koko ajan sai kuunnella vittuilua ja vahattelya mun "lelusportista".

tuttua tämäkin. pahin yhdistelmä on kehonrakennusta tosissaan harrastava kaveri, joka ajaa "lelusportilla". tällaisen kaverinhan on siis ihan pakko olla täysin aivoton, itseään rakastava mielipiteitä omaamaton narsisti, joka ei yksinkertaisesti osaa tehdä työtään. eihän siihen ole siis mitään muuta vaihtoehtoa.

En siis ymmarra. Ei mua vituta jos tyokaverilla on fiksu tyttoystava tai siisti auto tai talo tai jos/kun ne on paremmassa kunnossa tai saa enemman palkkaa, ei se oo mitenkaan multa pois. Pikemminkin ajattelen etta tuohon pitaa tahdata.

hienosti sanottu. näin sen pitäisi mennä.

kiitos omasta puolestani, kun sain avautua. kyseinen asia on vituttanut minua jo pidemmän aikaa.

Typerimpiä rehvastelun aiheita on palkka.
Ainoastaan todellinen kullinimijä pröystäilee palkallaan.

Originally posted by Killerqueen
En ymmärrä!Mikä näitä ihmisiä vaivaa?Taas tänään töissä yx tuttu heitti"Kylhän sulla sitä voimaa ja kokoa löytyy,mutta juostaanpa vaikka maratoni tai pelataan tunti kössiä niin kyllä taitaa noutaja sulle tulla,hehheh!"MIKÄ näitä janne holmeeneja vaivaa?Pitääkö todistella jotain?Kateellisuus,kun ei o baarissa tärpänny narukädelle kun hiukan reenanneempi kilpakosija vei saaliin.?

Niin olisihan se mukava olla molempia. Toi on kyllä tosi inhottavaa. Monen sellasen, joka ei oo painoja nostanu on tosi vaikee ymmärtää, mitä se on ja miksi se on hyvä juttu. Molemmissa on omat hyvät puolensa, mutta molempia ei voi olla.

No tuo valittaja onkin pohjanmaalta mika on kasittaakseni oikein legendaarista seutua tuon kateuden suhteen.

Kyllä son notta niin että pohojammaalla jos naapuri hommaa pareen auton nii se o huamenna itellä komiee..

No joo eipä tämä henk koht pohjanmaan murre oikein taivu mutta täällä jos on aihetta kateuteen niin sitä tehdään kaikkensa että se homma kääntyy väärinpäin ja ei muuta kuin :david:

auto

En oikein ymmarra tuota kateutta, mita se ketaan auttaa?

Satuin ostamaan vahan sporttisemman auton vuosi sitten ja yks kaveri toissa ei pystynyt sita millaan nielemaan. Koko ajan sai kuunnella vittuilua ja vahattelya mun "lelusportista". Nyt se on vaan pahentunut kun oon ostamassa viela rayhakkaampaa ja oikein tehdasuutta rassia.

Kellaan muulla kaverilla ei oo ollut mitaan pahaa sanottavaa mun autosta, ehka se ei oo niille niin iso asia tai ehka ne peittaa sen paremmin. No tuo valittaja onkin pohjanmaalta mika on kasittaakseni oikein legendaarista seutua tuon kateuden suhteen.

En siis ymmarra. Ei mua vituta jos tyokaverilla on fiksu tyttoystava tai siisti auto tai talo tai jos/kun ne on paremmassa kunnossa tai saa enemman palkkaa, ei se oo mitenkaan multa pois. Pikemminkin ajattelen etta tuohon pitaa tahdata.

Mutta samaa menoa tuntuu olevan taalla tanskassakin, pari tyokaveria on jo vetanyt herneet nenaan kun kerroin millaista autoa olen hommaamassa :(

Toi auton osto on muutenkin aika vaikea juttu. Se on ihan sama minkä ostaa, ni aina joku naukuu! Ostat sitten vähä huonomman tai paremman, ni aina tulee kommenttia: Vittu mikä romu, en kyl huolis, oliko tossa nyt järkee, plää plää!! en ymmärrä...:kuola:

Täs on erittäi tyypillinen juttu... Yks "kaveri" sano mulle et kyll sä voit 95 kg penkistä nostaa, mut et sä mua nyrkkeilyssä voita... Omat mitat oli 175/77 ja kaverin 180/70. Sit sanoin et ottaa matsin mun kans. Tietysti hanskojen kanssa. Ku alettii ottaa matsia, ni tää kaveri yritti näyttää jotain tosi hienoa jalkatyöskentelyä. Sitte se heitti pari iskuu. Otin ne vastaa ja tempasin kaveria ohimoon ja mahaan... Kaveri keräili itteään vähän aikaa ja lähti kotiin. JA omat nyrkkeily taitoni ovat kohtalaisen olemattomat:D Toinen hyvä esimerkki kun paksu koulukaverini sanoi: Kyl sä voit vahva olla mut tuut kokoajan tyhmemmäksi kun treenaat!!

Satuin ostamaan vahan sporttisemman auton vuosi sitten ja yks kaveri toissa ei pystynyt sita millaan nielemaan. Koko ajan sai kuunnella vittuilua ja vahattelya mun "lelusportista". Nyt se on vaan pahentunut kun oon ostamassa viela rayhakkaampaa ja oikein tehdasuutta rassia.

Joo, tää on oikein tyypillistä Suomessa! On se jännä, kun hyvännäköinen auto tekee naisesta bitchin :D Koettu on! Ei vaan jaksa enää oikein kiinnostaa, katkeruus on niin säälittävää!

Toinen juttu tosiaan on, että ei saa menestyä eikä oikeastaan olla hyvä missään asiassa! Hoh hoijaa...

Jotenkin sitä suomalaisten on aina pakko päästä pätemään. Silloin ku harrastin nyrkkeilyä ja oli koulussa liikuntatunti salilla ni tuli haasteita kehään aika hyvin. Sitten tietenkin sieltä tullaan ihan täysillä naamalle vaikka ite otin leikkimielellä. Alko itteä vähän vituttamaan ku kaveri ei osannu ottaa leikillään ni seuraavasta lyönnistä se kaveri sitten tippukin. Toinen kaveri kahdesta iskusta:D Seläntakana varmaan tullu juttua että 'sen piti vaan näyttää mitä osaa ja otti heti täysillä':david:

Originally posted by igf1bp3
No höh. Voidaan sanoa täysin validisti, että kaikki ovat kateellisia tai että kukaan ei ole kateellinen (ja se tarkoittaa vielä samaa asiaa).

Eli määrittelemällä kateus (kuten mikä hyvänsä muu asia) sopivalla tavalla, se attribuutti voidaan yhdistää kaikkiin, ei kehenkään, tai juuri haluamaansa ihmisten osajoukkoon.

Minä todella odotan sitä päivää, jolloin joku maailmaa laajasti matkustanut, sanoo mulle, että suomalaiset ei itse asiassa ole kovinkaan kateellisia ja sisäänpäin kääntyneitä. Vielä enemmän odotan sitä, jos pääsen tämän jälkeen juttelemaan henkilön kanssa, ja evaluoimaan, että osaako hän kyseenalaistaa ja ajatella.

Tietenkin, alunperinkin yleistin koska puhuimme kokonaisista maista. On aika turhaa alkaa keskustelemaan yksityiskohtaisesti jostain noin laajasta henkilöryhmästä, vaikka olisi miten matkustellut ja kokenut elämässään.
Ja puhut ihan totta, kyllä Suomesta löytyy paljon kateutta ja sisäänpäin kääntyneisyyttä jota ei pakosti löydy juuri siinnä paikassa minne nyt sattuukin matkustamaan (mutta voi löytyä taas viereisestä kylästä).
En vain ole koskaan oppinut hyväksymään sitä (ei koske nyt sinua), että kultturellit ja sivistyneinä itseään pitävät ihmiset harrastuksenaan haukkuvat Suomea ja kehuvat miten upeaa muualla on..Ja kun heidän kanssaan on jutellut enemmän, ei heillä ole muuta kokemusta ulkomaista kuin se hotellin aula ja jotkin hienot juhlat/ystävä perhe kyseisessä maassa..ja tietenkin suomesta se arki ja miljuuna ihmistä. Vertailukohta siis vähän huono aloittaakseen toisen haukkumisen :)
Dodi..tulipahan taas turhaa tekstiä.
Loppurivi: jos tuosta tekstin seasta saa jonkin pointin, vastaus oli miksi yleistin kateuden koskemaan koko ihmiskuntaa (aika moni sotakin on aloitettu tästä ah niin ihanasta tunteesta, virallisena selityksenä tietenkin jokin painokelpoisempi syy).

mikä auto o kiikarissaa..? ja minkä omistit?

Edellinen oli BMW 325i Coupe, ikaa 10 vuotta. Seuraava taitaa olla uusi BMW 330Ci. Katotaan nyt, neuvottelut diilerin kanssa on vielø vaiheessa :D

Originally posted by hash pipe
Oisko kellään muuten hyviä vinkkejä tapetoitiin? tuppaa jäämään niitä pullistumia siihen PALJON! :whip:

Menee parhaiten kahdestaan. Toinen pistää tapetin ylhäältä kiinni ja toinen ohjaa pystysuunnan just kohdalleen edellisen palstan kylkeen mutta ei kuitenkaan paina tapettia kiinni seinään. Sitten vaan lastalla pyyhitään se tapetti paikoilleen, ylhäältä alas ja keskeltä ulospäin. Kannattaa pitää tapetin alaosa irti seinästä aina siihen asti kun saapuu lastalla sen kohdalle, muuten se alaosa saattaa tarttua ihan väärään paikkaan kiinni -> ryppyjä ja kuplia keskivaiheille.

Pienet kuplat voi puhkaista ja lastalla silittää, mutta jos on isoja kuplia niin niistä luultavasti jää ryppyjä vaikka ilmat saisikin alta pois.

Paljon vaikuttaa se mitä tapettia valitsit, ja se oletko antanut tapettien kostua tarpeeksi kauan (nehän pitää laittaa sellaiseen pussiin imeytymään).

Jos ostit sellaista (halpaa) ja ohuehkoa niin voi olla hankalaa. Meillä vedettiin kuviopintaista ja paksumpaa tapettia ja tulos oli tosi hyvä, saumoja ei huomaa ollenkaan ja kun kuvio oli sellainen ei-symmetrinen niin ei tarvinnut päätä vaivata kuvioiden paikalleen osumisen kanssa. Kupliakaan ei tullut kuin pari hassua pientä, ja ne sai hyvin silitettyä. Hankalinta oli vetää oven ympärykset kun tapetti yritti repeillä reunoja trimmatessa (ei ollut ihan tarpeeksi terävää veistä).

Ai niin...:offtopic:

edit: mutta olisivatpa naapurit kateellisia meidän tapeteille jos näkisivät!

toi toisten mollaaminen ja selän takana paskaa puhuminen on kyl harmittavan yleistä.varsinkin tääl pienessä kaupungissa savon perukoilla.

kyl tota kyräilyä ja paskan jauhamista tapahtuu saliporukoissakin
jos toinen kehittyy nii se o varmasti vetäny 20 viikkoo sustaa ja popsii thaikkuja desin mitalla joka aamu...ja jos jamppa lopettaa keho touhut ja jatkaa salilla käyntiä omaksi iloksi nii sen jälkeen ei edes tervehditä.

Suomalainen maksaa hei ihan oikeesti tonnin siitä, ettei naapuri saa satasta.
Samalla periaatteella suomalainen on niin v***n peruskateellinen kaikille, joilla on jotain mitä itsellä ei ole. Comebackki: "tee sä mihin kykenet, mä teen sen mitä haluan." :D

Originally posted by ryökäle

kyl tota kyräilyä ja paskan jauhamista tapahtuu saliporukoissakin
jos toinen kehittyy nii se o varmasti vetäny 20 viikkoo sustaa ja popsii thaikkuja desin mitalla joka aamu...

Juurikin näin. Ihanku mä tunnistaisin itteni tosta... Kun mä olin käyny salilla jonkun kai vähän alle kaks vuotta, niin kuulin siinä yhtenä kauniina päivänä siskoltani että mä vedän kuulemma jotain "nappeja". Se taas oli kuullu sen koulusta joltain kaveriltaan joka oli kuullu sen kaveriltaan, joka kävi samalla salilla kun minä. No ei siinä mitään. Kiva vaan että on tullu kehitystä niin paljon että muutkin huomaa. :D
Ja natujahan tässä edelleen ollaan.

Originally posted by Powerhousu
kuulin siinä yhtenä kauniina päivänä siskoltani että mä vedän kuulemma jotain "nappeja". Se taas oli kuullu sen koulusta joltain kaveriltaan joka oli kuullu sen kaveriltaan, joka kävi samalla salilla kun minä.
Kuinka pahasti hemmolle kävi, vai etkö voi vielä puhua asiasta poliisitutkinnan takia? :)

Selän takana puhumista en pidä kovin pahana.Syyllistyn siihen päivittäin.
On varmasti paljon asioita joita minusta on puhuttu selän takana,mutta se tehdään juuri sen takia ettei haluta kaveruussuhdetta pilata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom