latsiongelma(ko)?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla liikkuu oikea lapa huonommin ja se puoli vastaa huonommin treeniin. Eli ihan samanlain ku sulla, mut toisella puolen. Hierojan mukaan oikea lapa jumissa... Samalla puolen olkapää hieman edempänä ja rinta vastaa treeniin huonommin kuin vasen puoli. Muun muassa semmosta.

Eihän näillä jutuilla kaikki jaksa päätänsä vaivata, et eiku kovempaa reeniä vaan. Mulla tuli vihdoin mitta täyteen ja ajattelin laittaa sillä kuntoon, et pysyy tulevaisuudessa paikat kunnossa kun rasitus pysyy tasaisempana ja vaikuttaa varmasti kehitykseenkin positiivisesti. Nyt vituttaa tehdä kovia punnerrustreenejä, kun treenin jälkeen toinen puoli on pumpissa ja toinen ei.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla liikkuu oikea lapa huonommin ja se puoli vastaa huonommin treeniin. Eli ihan samanlain ku sulla, mut toisella puolen. Hierojan mukaan oikea lapa jumissa... Samalla puolen olkapää hieman edempänä ja rinta vastaa treeniin huonommin kuin vasen puoli. Muun muassa semmosta.

Eihän näillä jutuilla kaikki jaksa päätänsä vaivata, et eiku kovempaa reeniä vaan. Mulla tuli vihdoin mitta täyteen ja ajattelin laittaa sillä kuntoon, et pysyy tulevaisuudessa paikat kunnossa kun rasitus pysyy tasaisempana ja vaikuttaa varmasti kehitykseenkin positiivisesti. Nyt vituttaa tehdä kovia punnerrustreenejä, kun treenin jälkeen toinen puoli on pumpissa ja toinen ei.

Voikoha toi kuinka paljon haitata treenaamiseen et toinen lapaluu liikkuu helpommin ku toinen? Vittu et häiritsee ku ne on esim istuessaki jostai syyst kokoaja vasen lapaluu taaenpana. Ei oo varaa fysioterapeutteihin, ja oishan se kiva saada tuntuma selkätreenis myös vasemmallekkin puolelle kunnolla... tuntuu et supistuski on voimakkaampi oikealla. Vittu

Maallikkona voin sanoa että vaikuttaa, ammattilainen osais sanoa paremmin. Mulla oli lavan lähentäjälihakset jumissa ja infraspinatus (kiertäjäkalvosimen lihas joka vastaa ulkokierrosta) heikko. Lääkkeeksi tankoliikkeet vaihtuu käsipainoihin, rinnan venyttelyä, olkapäiden ja tuon infran jumppaamista. Käsittelyn jälkeen olkapää tuntui asettuvan luonnolliseen asentoon ja lapa liikkuu paremmin. Yks syy saattaa olla kitaran soitto, mikä vetää olkapäätä juuri tuohon virheasentoon.

Jos ei ole muutamaa kymppiä laittaa harrastukseen ja oman terveytensä hyväksi, niin helpoin tapa on unohtaa vaiva ja jatkaa entiseen malliin.

Maallikkona voin sanoa että vaikuttaa, ammattilainen osais sanoa paremmin. Mulla oli lavan lähentäjälihakset jumissa ja infraspinatus (kiertäjäkalvosimen lihas joka vastaa ulkokierrosta) heikko. Lääkkeeksi tankoliikkeet vaihtuu käsipainoihin, rinnan venyttelyä, olkapäiden ja tuon infran jumppaamista. Käsittelyn jälkeen olkapää tuntui asettuvan luonnolliseen asentoon ja lapa liikkuu paremmin. Yks syy saattaa olla kitaran soitto, mikä vetää olkapäätä juuri tuohon virheasentoon.

Jos ei ole muutamaa kymppiä laittaa harrastukseen ja oman terveytensä hyväksi, niin helpoin tapa on unohtaa vaiva ja jatkaa entiseen malliin.

Saattaa tosiaan olla että tämä virheasento on syntynyt koneella olemisesta, sitä kun ennen tein lähes kokoajan.
Ens maanantaina hierojalle, ehkä hän näkee jos siellä lavan seudulla jotain jumia on.
Ei kyllä oikeen ole atm rahaa laittaa ylimäärästä vaivaan, josta olen vaivan ite tehnyt :D ei kipuja tms.

Ois kyllä hyvä salil pyytää jos joku vaik vois kattoo meneeks lavat samanlailla liikkeiden aikana vai ei. :/

Zone-sarja -42%
Wanhan ketjun nosto mutta kysyisin aloittelija apuja samantyyppiseen ongelmaan. Eli vaimo on nyt pari kertaa huomauttanut, että vasen puoli selästä näyttää paksummalta kuin oikea. Ilmeisesti enemmänkin trapsit mutta latsitkin vähän.

Taustaksi, että olen aloittelija eli käynyt salilla noin 3 vuotta ja siitä pari ekaa penkkipellenä, nyt noin vuoden vähän suunnitelmallisesti ja mukaan ovat tulleet muut pääliikkeet. Vedin pitkään G6:sta ja nyt 5/3/1 pääliikeille. Selkäpäivän teen maven yhteydessä liikkeinä leuat sekä vinosoutu oteleveyttä vaihdellen. Keskityn voimatreeniin ja lihaskasvu ei ole prioriteetti, jos pääsisi vielä puolisen vuotta ennen kuin tarvitsee hankkia uusia työvaatteita, niin olisi hyvä.

Back
Ylös Bottom