Latausjuoma

Itse Hulkki suosittelee teelusikallista vihreä tee -uutetta ja tauriinia sekä 2-3 g beta-alaniinia. Tuota treeniboostia olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, mutta vihreää tee uutetta ei tunnu löytyvän mistään. Sinunkaupasta olisi saanut erikseen tilaamalla, mutta se oli maksanut sitten taas vähän turhan paljon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse Hulkki suosittelee teelusikallista vihreä tee -uutetta ja tauriinia sekä 2-3 g beta-alaniinia. Tuota treeniboostia olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, mutta vihreää tee uutetta ei tunnu löytyvän mistään. Sinunkaupasta olisi saanut erikseen tilaamalla, mutta se oli maksanut sitten taas vähän turhan paljon.

Sittenhän minunkin pitää ottaa tuo buusteri käyttöön! ...not. Force valmistaa ainakin vihreäteeuute tabletteja, 120tab. 18.80e kannattaa tilata :thumbs:

Tauriinia, arginiinia ja leusiinia 45-60 min ennen ensimmäistä sarjaa, kaikkia 2-5 grammaa. Itselläni toimii melko hyvin. On suht halpaa (2 x Tauriini 10€ ja 2 x Arginiini 20€, leusiinista ei muistikuvaa) ja siedettävyyden vuoksi pohjalle 0,5dl funlightia ja siihen päälle 2,5 dl vettä, ja siitä sheikkeriin. Dieetille myös varsin fiksu setti.

onks siin paljo niasiinia?
Mikäli tuoteselosteeseen on luottaminen, niin ei yhtään.
EDIT: Laitetaan nyt tähän vielä tuo sisältö:

Sisältö per annos

* B-Alanin 4000 mg
* Ginseng 1000 mg
* Magnesium 500 mg
* B.6 vitamin 200 mg
* C-vitamin 200 mg
* Dibencozide 100 mcg
* B.5 pantothen 100 mg
* Guarana 300 mg

Sittenhän minunkin pitää ottaa tuo buusteri käyttöön! ...not. Force valmistaa ainakin vihreäteeuute tabletteja, 120tab. 18.80e kannattaa tilata :thumbs:
Saisiko tuosta tarkemmat tiedot, googlettamalla ei löytynyt hakusanalla not force

Kiitos ja :worship:

Multa kyllä nuo treeniloaderit tyyliin Dymatize Energized Xpand ja SAN Fierce saa molemmat :5:

Hiukan hinnakkaitahan nuo on, mutta ei mitään merkittävästi kalliimpia kuin vaikkapa energiajuomat ja noista saa potkua treeniin ihan eri asteikolla kuin pelkästä kofeiinista tai jostain batterystä. Lisäksi pumppi on aivan uusissa ulottuvuuksissa.

Onkos kukaan pakkiksella testannu tuota Biotta bio energyä?? Ku ois nyt kovassa alennuksessa tuolla 2plo/5€ joten, onko kokeilun arvoista vai vedänkö vaan normi cofitabsit??

Onkos kukaan pakkiksella testannu tuota Biotta bio energyä?? Ku ois nyt kovassa alennuksessa tuolla 2plo/5€ joten, onko kokeilun arvoista vai vedänkö vaan normi cofitabsit??

Eipä tuo näyttänyt kovin kummoiselta energian antajalta. Hiilareitahan tuossa on reilusti, kofeiinia vähän ja lisäksi 2,5 € / pullo on kallista edelleen. Hyvää tuossa on tietenkin kaikenmaailman vitamiinit, flavonoidin ja antioksidantit, mutta nuo ei juurikaan energiaboostia anna. Eli jos potkua haluat treeniin niin mieluummin kofitabseja...

Eli jos potkua haluat treeniin niin mieluummin kofitabseja...

Ja jos niistä jotain boostia haluaa treeniin, niin kannattaa lopettaa kahvin ja kofeiinipitoisten juomien vetäminen pitkin viikkoa.

Ja jos niistä jotain boostia haluaa treeniin, niin kannattaa lopettaa kahvin ja kofeiinipitoisten juomien vetäminen pitkin viikkoa.

:thumbs:

Totta. Kofeiinista ei juuri iloa ole buusterina, jos juo kahvia tai muita kofeiinipitoisia juomia säännöllisesti.

Ei oo oikeasti edes provosointia, mutta pakko sanoa etten ole oikeasti ymmärtänyt "latausjuomien" päälle koskaan. Jos ruokailusta ennen treeniä on yli 3t aikaa saatan vetää jotain banaania naamaan. Yleensä pyrin ajoittamaan ruokailut niin että 2t ennen treeniä on ruoka ja salin, venyttelyn, palkkarin ja suihkun jälkeen on vuorossa taas ruoka. Mulle ei ainakaan oo koskaan tullut sellaista oloa, että nyt tarvitsisi virtaa treeneihin. En tiedä mistä johtuu. Totta kai joskus väsyttää, mutta päiväunet tms. auttavat kummasti. Ja lämmittelyjen jälkeen salilla kuola valuu muutenkin jo suupielistä eikä väsymyksestä ole tietoakaan.

Tilannehan on tosiaan niin ettei kannata vedellä mitään maltoja ja battereita ennen reeniä. Itse vedän pelkästään San Nutritionin Fiercen ennen treeniä. Siin on vähän kaikkee mm. beeta-alaniinia (huippu!), tauriinia, kreatiinia, arginiinia ja muitakin aminohappoja.

Oon käyttäny myös Skipin tränings aktivatoria, mutta itse koen sen liiankin vahvaksi. Ei oo mun juttu...

Täytyypä koittaa tuota Hulkin suositusta kun Fierce loppuu:thumbs:

Jos käyttää latausjuomia, tulisi juoman hiilariosuus koostua hitaista hiilareista.

:offtopic:
Paras latautuminen tapahtuu kuitenkin hyvällä ruokavaliolla aamusta asti, jossa tärkeät hitaat hiilarit täyttävät päivän mittaan hiilarivarastoa tasaisesti.
Hyvä ruokavalio takaa täyden energiavaraston itse treenejä varten.

Muistakoot että mikään juoma ei voi korvata kunnon ruokaa! :worship:

Painaakos kaikki aminohapot keskimäärin yhtä paljo, meinaan jos sekottelis 5 eri aminohappoo sen 200g yhteen ämpäriin ja sekottelis ja ottais 20g lusikallisen, olisikos siinä keksimäärin 4g jokaista aminohappoa? :hyper:

Edit: Siis ovatko tiheydeltään samanlaisia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom